חשבתי אולי ש

מסופקני

האם זה מענין הרי בחור בשידוכים או בחורה בשידוכים היום שלהם אינו אחרת מאדם אחר חוץ מטלפון אחד או שתים כל יום בענין הצעות שעלו ירדו הורידו בירורים וכדו`. מה שיכול להיות מענין זה שכל אחד יספר חוויה משידוכיו בעבר.
 
אין הכי נמי

ברור שלא התכוונתי שכל אחת ואחד יספר לנו על כל טלפון שיגרתי שהשדכנית לאהלה התקשרה בשביל להציע את הבן של שרה הבת של מוכר הטיטולים אלא שכל אחד יספר קטע מענין בנושא השידוכים שיהיה לו או איתו ... כגון... נו נראה מי יכתוב ראשון!
 

זמניט

New member
הנה אחת מיני רבות:

לפני יותר משנה נפגשתי עם איזה בחור ולא משנה מאיזו ישיבה. נפגשנו בעיר שלי מכיוון שהוא כבר היה באיזור. פגישה ראשונה היה מאד נחמד והיה נראה שהוא גם מתלהב ואכן הוא החזיר תשובה חיובית ורצה להפגש כבר למחרת כי לדבריו הוא ממילא נמצא באיזור. נפגשנו גם למחרת ושוב היה נורא נחמד והיתה פגישה די ארוכה והיה נראה שהוא גם נהנה. להפתעתי לאחר יום היתה תשובה שלילית והסיבה היתה שאני פתוחה מידי בשבילו דבר שנורא הפתיע אותי כי בפגישה אני הרגשתי הצדיקה לידו ומי שהיה שומע את מה שדיברנו בפגישה היה אומר בדיוק הפוך אבל אמרתי לעצמי זו סתם סיבה והמשכתי לבא בתור. לאחר כמה חודשים התבררו לי חלק מהדברים. מה שהתברר שהבחור נפגש איתי כשבעצם יש לו חברה שהוא יוצא איתה כבר די הרבה זמן ובאמת אחרי פחות משבוע מהפגישה איתי הוא התארס איתה. מה שהפליא אותי היה שנניח שהוא נפגש איתי כי לא היתה לו סיבה להגיד להורים שלו שכידוע לא יודעים שיש לו חברה אבל למה לעשות עוד פגישה? אחרי פגישה אחת תבוא אליהם ותגיד תשמעו ניסיתי לא הלך אז מה גרם לו לעשות עוד אחת? ועכשיו תגידו מי פה הפתוח?
 

פיקצר

New member
טוב, נעשה לך את זה.

הוא התלהב וחשב שאולי את `מדליקה` יותר מחברה שלו, לאח``מ, או שחברתו הזדעזעה מאפשרות כזו והוא פחד לוותר על ה`בטוח`, או שמשהו כן נדפק בפגישה השניה. (אוי, מלא זמן לא פירגנתי כך.)
 

זמניט

New member
חחח, היה שווה

רק בשביל להרגיל אותך לפרגן קצת. מה תעשה כשתתארס?
 
למעלה