846
Active member
היה חורף קשה בתחילת שנות ה 50 ואיילון עלה על גדותיו והציף איזור שלם, אני לא בקיא בפרטים המדוייקים.טבע באיילון?? וואוו, איך זה קרה?
היה חורף קשה בתחילת שנות ה 50 ואיילון עלה על גדותיו והציף איזור שלם, אני לא בקיא בפרטים המדוייקים.טבע באיילון?? וואוו, איך זה קרה?
התופעה הזאת של מכונה עירונית שעושה קו בינעירוני וההפך קיים רק באגד. אתה לא תראה את זה במטרופולין, קווים, או אפיקים.אגד מכיר בנושא כי זה קובע את הניקוד והקנסות.
אם ובמיקרה משתמשים בדגם הלא נכון אגד צפויה לקנס וזה לא כדאי, למרות זאת יש מיקרים מסויימים בלבד שהמפעיל מקבל אישור להפעיל דגם שונה מהרשום ברשיון הקו.
בגלל המשאבים המוגבלים של החברות האלו, הםהתופעה הזאת של מכונה עירונית שעושה קו בינעירוני וההפך קיים רק באגד. אתה לא תראה את זה במטרופולין, קווים, או אפיקים.
במחשבה שנייה, לאגד יש את "אגד תיור", שמננה היא יכולה לקחת אוטובוסים לתגבור קווים בינעירוניים. במיוחד בתקופה הזאתי. היא לא צריכה במיוחד קבלנים, ובטוח לא להשתמש בקווים עירוניים איפה שלא צריך.בגלל המשאבים המוגבלים של החברות האלו, הם
לחברות האחרות יש משאבים מוגבלים ולכן שצריך תיגבור, יש להן אישור להשתמש בקבלנים בד"כ באטובוסים בינעירונים. לאגד יש אישור ( לפי מועד וקו ) להשתמש באוטובוסים לא מתאימים ובמיקרים אחרים בקבלנים
אגד אכן משתמשת באגד הסעים + קבלן של אגד הסעים, ורק שאין ברירה, שולחים באישור אוטו לא מתאים.במחשבה שנייה, לאגד יש את "אגד תיור", שמננה היא יכולה לקחת אוטובוסים לתגבור קווים בינעירוניים. במיוחד בתקופה הזאתי. היא לא צריכה במיוחד קבלנים, ובטוח לא להשתמש בקווים עירוניים איפה שלא צריך.
תצחקו ולא תאמינו, אבל פעם אחת נסעתי מעפולה לקריית שמונה בקו 542 והוא הגיע עירוני!!! הייתי בהלם, אני זוכר שזה היה דגם SCANIA ובמשך נסיעה בינעירונית של 90 ומשהו ק"מ שארכה כמעט שעתיים היא בוצעה על ידי אוטובוס עירוניאני בעיקר נתקלתי בקו 277, שיכול לבוא גם בצורה עירונית וגם בינעירונית. ישנם עוד קווים של אגד בעיקר בין תל אביב לראשון ולרחובות שעדיין יכולים לפעול גם בכלים עירוניים וגם בינעירוניים. (173,163,201). לעיתים זה שיבוץ שגוי של אגד, אבל הבעיה היא שיש פה יותר מדי קווים היברידיים שממלאים גם שירות עירוני וגם בינעירוני. דוגמאות מגוש דן: 49, 149, 173.
ואני חשבתי ש-301 עירוני שראיתי פעם בכביש 40 הוא משהו חריג.תצחקו ולא תאמינו, אבל פעם אחת נסעתי מעפולה לקריית שמונה בקו 542 והוא הגיע עירוני!!! הייתי בהלם, אני זוכר שזה היה דגם SCANIA ובמשך נסיעה בינעירונית של 90 ומשהו ק"מ שארכה כמעט שעתיים היא בוצעה על ידי אוטובוס עירוני
ראיתי נסיעה של קו 982 שזה אחד הקווים הארוכים בארץ חוץ מקווי אילת, שבוצע באוטובוס חצי עירוני (פרברי) של נתיב אקספרס.תצחקו ולא תאמינו, אבל פעם אחת נסעתי מעפולה לקריית שמונה בקו 542 והוא הגיע עירוני!!! הייתי בהלם, אני זוכר שזה היה דגם SCANIA ובמשך נסיעה בינעירונית של 90 ומשהו ק"מ שארכה כמעט שעתיים היא בוצעה על ידי אוטובוס עירוני
זה לא שיגרתי, בד"כ כשצריך תיגבורים בחגיםראיתי נסיעה של קו 982 שזה אחד הקווים הארוכים בארץ חוץ מקווי אילת, שבוצע באוטובוס חצי עירוני (פרברי) של נתיב אקספרס.
כשקו מסוים מגיע באוטובוס שהוא לא ע"פ רישיון הקו שלו (לדוג' קו בינעירוני שמגיע באוטובוס עירוני), סביר להניח שקרה משהו חריג שגרם לחריגה הזאת מרישיון הקו, ולנו כנוסעים לא אמור לעניין אותנו אם אגד או כול חברה אחרת קיבלה אישור או לא ממשרד התחבורה, כי מבחינתי כנוסע זה או שקו 286 הבינעירוני מאריאל לתל אביב לדוג' יגיע באוטובוס עירוני או לא יגיע בכלל, אז אני מעדיף שיגיע בעירוני, העיקר שיגיע.תצחקו ולא תאמינו, אבל פעם אחת נסעתי מעפולה לקריית שמונה בקו 542 והוא הגיע עירוני!!! הייתי בהלם, אני זוכר שזה היה דגם SCANIA ובמשך נסיעה בינעירונית של 90 ומשהו ק"מ שארכה כמעט שעתיים היא בוצעה על ידי אוטובוס עירוני
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.