חצילים ברוטב עגבניות מישהו מכין פה?

בלאגנית

New member
חצילים ברוטב עגבניות מישהו מכין פה?

יש לי מתכון מאמא שלי לזה, היא אוהבת להכניס סוכר ככה שזה יוצא מתוק.. בשבת אכלתי חצילים ברוטב עגבניות, קנינו באבו יוסוף בחיפה, וזה היה ממש טעים ונתן לי את הרעיון לנסות להכין כאלה בלי סוכר וכך זה לא ייצא מתוק אלא פשוט חציל מתובל וטעים. מישהו פה אולי מכין את זה ויכול להביא את המתכון שלו מה הוא שם בזה? ואתם מכניסים סוכר לזה כשאתם מכינים את המנה הזאת?
 

בלאגנית

New member
הממ או שתמיד צריך להכניס סוכר?

כי אני רואה בכלמיני קישורים באינטרנט ובכל מקום מוזכר להכניס סוכר למנה הזאת.
 

my sunshine

New member
הסוכר

ממתן את החמיצות של החציל ורוטב העגבניות לכן , כמעט תמיד תמצאי שמוסיפים סוכר. הנה לך מתכון רומני לחצילים ברוטב עגבניות: [גם עם סוכר
] רכיבים: 1 חציל גדול (קל…כדי שלא יהיה עם הרבה גרעינים) 1 בצל בינוני קצוץ דק 1 שן שום כתושה 3 כפות רסק עגבניות מים (כחצי כוס) מעט סוכר מלח פלפל שחור כפית אבקת מרק עוף לבלילה: ביצה 2 כפות גדושות קמח מעט מים אופן הכנה: מקלפים את החציל וחותכים לקוביות של 2 ס"מ * 2 ס"מ. בקערה מערבבים את כל חומרי הבלילה לבלילה נוזלית, וזורקים את קוביות החציל פנימה מערבבים עם כף מעץ. מוציאים עם כף ומטגנים בשמן. לאחר השחמה מספיגים על נייר סופג. מטגנים בסיר את הבצל עד שמזהיב, מוסיפים את השום, התבלינים , רסק העגבניות ואת המים תוך כדי ערבוב. מבשלים על אש גבוהה וכשמגיע לרתיחה מנמיכים את האש. טועמים ומתקנים תיבול - הרוטב צריך להיות מעט מתקתק. אם רוצים רוטב סמיך יותר, אפשר לערבב כפית קמח עם 1/4 כוס מים ולהוסיף לרוטב. מוסיפים פנימה את החציל, מביאים שוב לרתיחה ומכבים.
 

my sunshine

New member
חצילים ברוטב עגבניות [ללא סוכר]

המצרכים: 1 בצל גדול - 250 ג' 1 כף שמן קנולה - 15 ג' 3 שיני שום פרוסות - 20 ג' 1 רסק עגבניות - 100ג' 2 כוסות מים רותחים - 400 מ" 2 חצילים פרוסים עם הקליפה - 600 ג' קורט מלח גס לפיזור על החצילים 1 כף גדושה אבקת מרק עוף - 20 ג' קורט פלפל שחור גרוס טרי 1 סוכרזית תרסיס שמן למולטישף אופן ההכנה: * מניחים במסננת את החצילים עם המלח הבזוק להוצאת המרירות, כחצי שעה * מרססים שמן במולטישף ומטגנים את החצילים משני הצדדים עד שישחימו. * קוצצים את הבצל והשום ומטגנים בכף השמן , רצוי בסיר שטוח , עד שמזהיב מאוד. * מוסיפים לסיר את רסק העגבניות המהול במים רותחים, אבקת המרק, הפש"ג והסוכרזית. * כשרותח שוב מכניסים בזהירות את החצילים המטוגנים ומבשלים יחד כחצי שעה עד שהם סופגים את הטעמים. ב ת י א ב ו ן .
 
למעלה