חדשים ודרושים ב-

Rinat114

New member
פפפפטט...

איזה שטויות במיץ. מה שרואים משם, לא רואים מפה, וכבר עכשיו אני יכולה להגיד לכתבת היקרה שלייטון מוערכת פי 300 ע"י מעריצים מאשר בלייק.
 
חדשים ודרושים ב-../images/Emo43.gif

הורים, אל תתמודדו לבד: פורום הורים לילדים לקויי שמיעה נפתח ובו תוכלו להתייעץ, לייעץ, לשתף, לקבל מידע ולהיות חלק מקהילה של הורים אחרים כמוכם http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?forumId=2242 כמו כן, לפורומים הבאים דרוש/ה מנהל/ת:
עזרה בלימודים ושיעורי בית - מתקשים במתמטיקה? לא מבינים את המטאפורה בספרות? המקום לתלמידים הרוצים לסייע ולקבל סיוע בחומר הלימודי http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?forumId=321
אוניברסיטת בר אילן - סטודנטים בעבר, הווה ועתיד, מורים, מתרגלים וכל מי שמתעניין במתרחש באוניברסיטה מגיע לכאן http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?forumId=184 חושבים שאתם מתאימים לניהול אחד הפורומים הנ"ל? הקליקו על הקישור, מלאו את הטופס במלואו ואולי תהיו המנהל/ת הבא/ה שלו: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/forms_applications/form.asp בהצלחה
 
../images/Emo250.gif תוהה לגבי העונה הרביעית

יש למישהו מושג מתי העונה ה-3 הולכת להיות בהוט3, כי כל מה שראיתי זה הפרומואים לעונה החדשה של אותו ערוץ.. כך שחשבתי שאולי כמו בשנה שעברה אני אקבל כמתנת יומולדת את העונה הרביעית של "גוסיפ גירל".
 

Born To Try1

New member
העונה ה-3 כבר שודרה בהוט

פעם אחת בשנה שעברה. בהחלט יכול להיות שהיא תשודר פעם נוספת בקרוב אבל לא ידוע על כך נכון לעכשיו. אם את תוהה לגבי מתי תשודר העונה הרביעית, רוב הסיכויים שהיא תשודר בשנה הבאה בהוט 3.
 
רק שנה הבאה ? ../images/Emo2.gif

אבל יש פרומואים ואני חושבת שזה לעונה החדשה, נכון ? הרי למה שהוט3 שוב ישימו את "גוסיפ גירל3" אחרי שכבר שמו המון פעמים בשידור חוזר ?
 

Born To Try1

New member
אם אני לא טועה

העונה ה-3 שודרה רק פעם אחת בהוט (ואם אני כן טועה, אז היא שודרה גג פעמיים) ולא נראה לי הגיוני שכל עוד העונהה-4 לא הסתיימה בארה"ב, היא תשודר בישראל. לכן, למרות שלא ראיתי את הפרומו שאת מדברת עליו, אני כמעט בטוחה שמדובר בעונה ה-3. מה ראית בפרומו? ומתי גוסיפ שוב תעלה להוט 3?
 
../images/Emo192.gif בפרומו החדש של הוט3

מראים את בלייר יורדת מהמדרגות.. זה בערך מה שאני זוכרת.
 

Born To Try1

New member
חחח טוב זה

לא בדיוק מצמצם את האפשרויות כי הוא עושה את זה מספר פעמים בכל עונה
אבל לא אמרו מתי העונה תתחיל? אני מניחה שזה מסוג הפרומואים של "בקרוב".
 

o0Invisible0o

New member
יש תאריך שידור לעונה הרביעית!!

בדיוק עכשיו קראתי במייל ובאתי לבדוק אם כבר ידוע כאן ואם מעניין מישהו.
קיצר.. העונה החדשה של סדרת הלהיט העולמי "אחת שיודעת"- החל מה-6.3 ב-HOT3 תראו איך קיצרתי לכן את המייל לחלקים המעניינים: החל מה-6.3, ימי ראשון, בשעה 22:30, ב-HOT3 ו-HOT3 HD, וב-HOT VOD אגב, היי! אני לא כותבת פה אבל בהחלט צופה. ממש שונאת את כל מה שהולך בעונה הרביעית לבינתיים.
גם זה קורה.
 
ידעתי ידעתי ידעתי ../images/Emo70.gif

תודה ענקית, חשבתי שמאכזבים אותי והוט3 ישימו את העונה השלישית בשידור חוזר של החוזר. ומאיפה קיבלת את המייל הזה ? גם אני רוצה
 

Born To Try1

New member
היי:) תודה על המידע:)

נחמד שאת קוראת כאן אבל יהיה עד יותר אם תצטרפי אלינו
 

o0Invisible0o

New member
טוב, סורי על הדיליי בתגובה..../images/Emo9.gif

אמממ..אם היה לי זמן הייתי מצטרפת בשמחה אבל גם העונה ממש מעצבנת אותי וגם אני כותבת באיזה שלושה פורומים בתפוז [ועוד מחוץ לתפוז] ויש בלוג וטוויטר ולימודים [תואר וכאלה.><] אז אין לי זמן..אבל אשתדל מדי פעם לקפוץ לכאן.. מאורה - אני מקבלת אינפו מהיחצ"ן של הוט בגלל שיש לי בלוג.. אבל אני משתדלת לעדכן בבלוג שלי את הדברים המעניינים.
[כמו תאריך העלייה של גוסיפ.
]
 
אם את בקשר ליחצ"ן של הוט

אז אני צריכה גם לדבר איתו ולא בגלל שיש לי בלוג (האמתי שאין לי) אלה בגלל שיש לי דף מעריצים של חצויה, והייתי רוצה קצת צומי מהם
וחוץ מזה הייתי שמחה לקבל את הקישור לבלוג ולקרוא אותו.
 

o0Invisible0o

New member
הקישור בחתימה!../images/Emo13.gif

ואממ אני פשוט ברשימת התפוצה שלו..וחברה צירפה אותי כי היא מכירה אותו..
אז אין לי איך לעזור לך..סורי.
אני רוצה גם להצטף לרשימה של יס..אבל אין לי איך!
 

Ayelet 363

New member
תודה! אני לא מאוד מסכימה איתם... אבל תודה!../images/Emo13.gif

באמת מעניין...
 
למעלה