חדשה ורציתי לשתף...

johnyshoaly

New member
איזה ספין!!!!

עשית לנו סחרחורת
 

s o d1

New member
אתה ממש מסתחרר בקלות...

אני מקווה שבאותה הקלות אתה גם מתייצב שלא תסבול בחילות...יום נפלא שועלון.
 

אור36

New member
ברוכה הנמצאת../images/Emo24.gif

מבלי לשים לב הפכתם לנהל מערכת יחדים זוגית "פתוחה"הוא בגד את בגדת בו. לא מבין למה לא הצלחתם לסגור את הנושא,את צריכה לשבת בפוליגרף???? והוא???את צריכה להיות תחת זכוכית מגדלת והוא??? יש משפט שאומר נאה דורש נאה מקיים,שיתן לך את הכבוד שמגיע לך, את לא צריכה לחיות בפחד מפני "הפיצוצ" הבא,את יודעת שמחפשים בזכוכית מגדלת כל זבוב הופך לפיל...........ותחשבו על זה..........
 

s o d1

New member
אור36

מערכת יחסים "פתוחה" צריכה להיות בהסכמה ומכיוון שלא הייתה, יש לקרוא לילד בשמו - בגידה! תודה על החיזוק. ואכן אחשוב על זה.
 

אוש 2

New member
חשבתי שאני לבד בעולם אבל מיסתבר שלא

הייתי רוצה להכיר אותך יותר אני חצי שנה אחרי הגילוי שבעלי גילה כמובן והרוסה המתח השאלות הפחד שלי מהיתנקמות שילך עים נשים אחרות הורגות אותי ההיתלבטויות ללכת וזהו הכל מעורבב ומצד שני אני מאוד אוהבת אותו מאוד מעדתי אבל לא כמו שהוא חושב אני מלאת חרטה מלאה צער אבל הרוסה היום לא יודעת איך להמשיך חייה - מתה . גם אני כל היום חייה תחת שאלות אסור לי לנשום מבלי לדווח וכמובן שאני תחת מעקבים . אבל לא אכפת לי העיקר שיסלח לי . אשמח לקבל את תגובתך אחרי האסון שלנו . בת כמה את. מה מצבך הכלכלי כמה ילדים ההיתי שמחה לשמוע ממך .
 
להתעקש ועוד איך!!!../images/Emo46.gif

זה הפך אצל בעלך לדפוס התנהגות האובססיה והקנאות שלו כלפיך (ולא שאין סיבה) אבל עברו שנתיים מאז ,וגם הוא עשה את מה שעשה ,לכן הוא חייב להרפות ולו במעט. זה נורא לחיות ככה אני לא הייתי יכולה אפילו דקה . ואם לא תעשי לזה סוף את תחיי כך כל חייך ואפילו תשלימי אם המצב הזה . ולא הבנתי מה הכוונה הזוגיות שלנו הפכה הרבה יותר טובה אחרי הבגידה כאילו מה יכול להיות יותר גרוע מאשר להלך עם קולר על הצוואר???? אולי עוד בגידה אחת והזוגיות תהיה מושלמת??? ועוד משהו חשוב יכול להיות ואני מאמינה שהוא אבא מושלם ונפלא אבל אל תשייכי זאת לזוגיות ,מגיע לך הכי טוב ותעמדי על זה, את אישיות בתוך עצמך גם אם נישאת וגם אם "טעית" לא קנו אותך ! מה שלא יהיה מאחלת לך הכי טוב שאפשר!!!
 

s o d1

New member
להילה 33

הזוגיות הפכה טובה יותר במובן של שותפות ותקשורת. קיימת יותר התחשבות בצרכים האחד של השני. בעלי מפנק מאוד ומתחשב. ראי, עניין הקנאה היה קיים תמיד אבל לא באופן כל כך מובהק. שלא תהיינה טעויות, זה לא שאני לא נפגשת עם חברות בלעדיו אני כן, ואני גם לומדת בערבים. העניין הוא שאני כל הזמן מדווחת. אם אני יוצאת עם חברות אז אני מתקשרת מהנייד של החברה ומתקשרת שוב כשאני יוצאת. זה די מעיק ואני מתכוונת לשנות דברים. בקרוב. תודה רבה על האיחולים ועל ההשתתפות. אם תהיי מעוניינת אני אשתף אותך בהתפתחויות אחרי ה"שיחה". יום נפלא והרבה טוב.
 
למעלה