חברים יקרים..

m i r u s h i

New member
חברים יקרים..../images/Emo108.gif

ניסינו למשוך את זה..אבל הגיע הרגע. הפורום הזה יסגר בקרוב.. יום ראשון אני מניחה. ישבתי וחיפשתי איך לעורר את הפורום,איך למשוך חזרה את הקהילה הגדולה והמגובשת שהיינו פעם..ישבתי וחשבתי,אפילו "על חשבון" כמה עבודות בבסיס. לא הצלחתי. אני מאמינה שגם אתם הרגשתם את הריקנות שנמצאת פה וניסיתם להעלות כמה רעיונות בעצמכם.. אבל מה לעשות שאת הגלגל אי אפשר להחזיר אחורה ואין טעם למשוך את זה. ח'ברה,היה לי לעונג להיות בראש הפורום המדהים הזה. הכרתי פה כמה גולשים שנכנסו לי ללב וקשה לי להאמין שיצאו ממנו (= המפגשים המעטים (אך האיכותיים) שלנו תמיד יזכרו כחוויה ענקית שיהיה קשה לשכוח! ואורי'לה,כוכב שלנו. אתה לא מבין איך העניין הזה צובט לי בלב. בעיקר בגללך קשה לי לכתוב את ההודעה הזאת. אני בטוחה שאתה מבין שסגירת הפורום הזה לא אומרת כלום לגביך. כי היית ואתה עדיין אחד השחקנים הגדולים והמוכשרים ביותר בארץ הקטנטונת שלנו. המפגשים איתך הוסיפו לנו עוד המון תיאורים טובים לגביך..כמו זה שאתה בן אדם עם לב רחב,חם ואוהב. :) היחס שלך למעריצים הוא בלתי ניתן לתיאור. אתה תמיד מחייך,מרעיף חיבה,מחבק ומצטלם... פשוט כיף! אז המון המון תודה. על הכל. באמת :) ואנשים יקרים, הקומונה האגדית שלנו פתוחה. שם,בתקווה,ימשיכו העידכונים והפטפוטים http://communa.tapuz.co.il/uriO ותודה לכולכם!
אוהבת המון. מירושי
[זה לא אומר שתיפטרו ממני כ"כ מהר. אני גם בקומונה וגם במרחק מסר
]
 
לאאאאאאאאאאא

למה?!ממש לא צריך לסגור אותו למה?עצם העובדה שאורי כותב לנו כאן על בסיס קבוע זו כבר סיבה להשאיר את הפורום. הוא קיים כבר כל כך הרבה זמן ולא כדאי לסגור אותו בשביל מה?! מה הוא מפריע?! מירי אל תסגרו אותו בבקשה
 

m i r u s h i

New member
זו לא החלטה שלי,../images/Emo108.gif

זה מלמעלה.. הוא קיים למעלה משנתיים. תני מבט בקומונה,שם רמת הפעילות הייתה בשחקים..ופה? יש בקושי 5 גולשים [ואת אורי המדהים]. עובדה, אחרי יממה שההודעה ההיא נכתבה הגבת. הפורום הזה שומם.. רעותי,יהיה בסיידר. :) אפילו תשאלי את אורי איזה כיף בקומונה,הוא בטוח זוכר =)
 
אני יודעת שזו לא החלטה שלך מאמי

אבל מאוד חבל לי ועצוב לי והאמת שראיתי את ההודעה כבר אתמול אבל הייתי המומה ולא ידעתי מה לכתוב.הפורום הזה נמצא אצלי בדף הבית של תפוז.
אני בהחלט אצטרף לקומונה.
 

m i r u s h i

New member
לכולנו עצוב,../images/Emo108.gif

אני צפיתי שזה יקרה מתישהו,גם אורי בעצמו הציע לי כמה פעמים לשקול את זה.. כשאין ברירה,אז אין.. ו-וואלה,היום הסתכלתי על הקומונה,דפים דפים אחורה...והחיוך פשוט נמרח לי על הפנים. :)
 
סוף לפורום!

סיום בחיוך גדול! לפני כמה חודשים, סיפר לי אדיר מילר, שסגרו לו את הפורום, אז אני בחברה טובה
. הפורום נועד לשרת את הקהל של בני הנוער שנחשפו אלי בתקופת טלנובלה בע"מ, אבל התקופה הההיא חלפה והקהל התחלף, ולכן בהחלט אין מקום לפורום הזה. אני מודה מעומק הלב למירי על הדברים שלה, ועל הנאמנות וההתמדה, והרגישות הגדולה. ואני מודה לכל אחת ואחד שביקרו בפורום. אם תרצו, הקשרים שנוצרו בין אנשים יוכלו להשמר תמיד גם בלעדיו. היה לי כייף ואם תרצו להמשיך להתראות, נעשה את זה בקומונה במסגרת מחתרתית וקלילה הרבה יותר. אוהב אתכם, אורי!
 
אורי'לה

מאוד עצוב לי אבל אני שמחה שנמשיך כולנו להתכתב דרך הקומונה. אני כמובן אהיה שם.וזה מאוד הדדי גם אנחנו אוהבים אותך מאוד מאוד
 

Mr Smiley

New member
עצוב ../images/Emo10.gif

הפורום נסגר אבל אני חושב שהערכה נשארה ותמיד תשאר. אני רוצה להצטרף לאורי על ההשקעה של מירי באמת כל הכבוד.
 
למעלה