חבר'ה! יאללה להתחיל להצביע 6!!!

shlook

New member
חבר'ה! יאללה להתחיל להצביע 6!!!

בשביל קורין וגם תרומה לילדים בסיכון!!!
 
../images/Emo6.gifכבר סחפתי אחריי את כל החברים שלי....

שיצביעו לה חח אמן אמן אמן והיא תזכה!!! כי מגיע לה!!!!
 
"אם זה נגמר זה חבל.."

עוד מעט האח הגדול VIP מגיע לסיומו(ביום שלישי הגמר הגדול). קורין בתחילת התוכנית אמרה שהיא רואה בתוכנית הזאתי חוויה פילוסופית עמוקה... האם גם אתם רואים בתוכנית הזאת חוויה פילוסופית?.... ועל מי אתם מהמרים שיגיע לגמר..וגם מי ינצח? שבוע טוב לכולם!!!
אל תפסיקו לסמס לקורין...
 

tomerldt

New member
אני מסכים עם קורין!

ומההתחלה אני חשבתי על התוכנית הזאת באותה הצורה, בעצם תחשבו על זה, מעבר למודעות הקהל לקיום אותו אמן (מה שאנשים רבים אומרים שהייתה הסיבה לכך שהיא הצטרפה - אני לא מסכים עם זה) ומעבר לכסף שהאמנים מקבלים (עוד סיבה שאמרו שהיא הסיבה להצטרפותה) קיימת החוויה החד פעמית והמדהימה של לגור בבית מלא מצלמות עם אנשים זרים ולדעת לשלוט במילים ובהתנהגות שלך כי תמיד צופים בך, אבל עדיין להיות אתה, בשלב מסוים גם שוכחים או מתרגלים למצלמות ואז האנשים הם פשוט הם - ומגיעים ריבים ווויכוחים, וזה בעצם ללמוד לחיות עם אנשים זרים שבתוכנית כזאת כל אחד מהווה "סוג" אחר של בנאדם - אם אפשר לקרוא לזה ככה. אני מאמין שבגמר יהיו - קורין, שימי ומנחם...
 

m757

New member
כבר כתבתי על זה פה לא מזמן

אז אין לי כוח לחזור על עצמי אבל כן, זו בהחלט יכולה להיות חוויה פילוסופית עמוקה אם נותנים לה להיות. מי יגיע לגמר? דודי מליץ, מנחם בן, שימי תבורי, פנינה טורנה ושרונה פיק. לדעתי דודי מליץ ינצח..
כמובן שאני מקווה שקורין תגיע לגמר אבל יש לי הרגשה שלא
 
למעלה