זה מה שאמרתי לכם לפני כמה זמן...

שמאלני

New member
זה מה שאמרתי לכם לפני כמה זמן...

שאתם צריכים להבדיל בין המחבלים לבין העם הפלסטיני המסכן שחי בעוני וברעב שבקושי עובר את החודש. וזה מה שאמר היום שר המשפטים מאיר שיטרית בערוץ 11 בתוכנית "יומן". שצריכים להבדיל בין המחבלים לעם הפלסטיני המסכן שערפאת גורם לו רק סבל. הבעיה זה שמי ששולט ברחוב כבר זה לא ערפאת אלה ארגוני הטרור,ויש לנו בעיה עכשיו כי ארגוני הטרור לאט לאט בלי ששמים לב משתלטים על הרחוב הפלסטיני. בסוף גם שנרצה לעשות איתם שלום זה יהיה מאוחר מדי כי הרוב יהיו תומכי החמאס הג´יהד ושאר ארגוני הטרור.
 

אביסון

New member
פתים לא מתים. אבל בבחירות הקרובות..

כן, כן, אתם לא מתים. אבל בבחירות הקרובות אתם תהיו מה זה קטנים. פצפונים. כי העם הזה כבר מפסיק לקנות את הלוקשים הדבילים שלכם. רק פתי כמוך ימשיך להאמין לעראפאת, רוצח הילדים שאגב גם שוכב איתם לפני.
 

שמאלני

New member
הלוואי שביבי יהיה ראש הממשלה...

כי אז תבינו שביבי כזה אפס !!! כבר הוא היה ראש ממשלה והעם ראה שהוא אפס ולא עושה כלום אבל כנראה כושר הדיבור שלו יביא אותו שוב להיות ראש ממשלה.
 
פחחח...

והשאלה המתבקשת: מאיפה אתה יודע על הרגליו המיניים של יו"ר הרשות? הנה בעיה ששמתי לב אליה אצל האספסוף הימני: שמדברים על ההרגלים המיניים של אנשים בלי שום יידע... "שמעון פרס בן זונה". אז מה, אתה שכבת עם אמא שלו או משהו? "עראפת, רוצח הילדים שגם שוכב איתם לפני כן". ומה אתה? עדות חיה לכך שהוא שוכב איתם ורק אז הורג? תפסיקו, זה מגוחך...
 
טוב שיש מי שמגן על ערפאת

אפילו מנהיגי ערב כבר לא מגינים עליו, אז טוב שיש לפחות יהודי אחד שעושה את זה.
 

אביסון

New member
הוי אדון,אדון

לכל אחד תחביב משלו. והתחביב של ידידנו "אדון אדון" הוא להגן על הרוצח הפדופיל. בערך 99.99% מאוכלוסיית העולם היה רוצה לראות את הרוצח הפדופיל 9 מטר מתחת לאדמה. אבל לא, זה לא מזיז ל"אדון אדון". הוא לא יוותר על הפרטנר. כי מי יודע, רחמנא ליצלן, מי יבוא אחריו? איזה פחד!!!!! נ.ב. - מאחל לך שתעשה אהבה עם עראפאת. זה משהו משהו. אבל מיד אחרי שהוא גומר, תרים את הכנסיים ותברח.
 
סילוף דברים זה העבודה שלכם

גם אני שונא את עראפת, הוא שקרן ורימה את עם ישראל, אבל אני לא אספסוף שתפס מעצמו. מאיפה אתה יודע שהוא פדופיל? אני יודע שהוא רוצח, אז אני קורא לו רוצח אני יודע ששמעון פרס חתרן, אז אני קורא לו חתרן אבל אני לא יודע שעראפת פדופיל ואני לא יודע שאמא של פרס הייתה זונה אז אני לא קורא לעראפת פדופיל ולא קורא לאמא של פרס זונה הבנתם?
 
בוא אענה לך

הדברים הופיעו בספר של מישהו משלטונו של צ´אוצ´סקו. אין לי מושג מי בדיוק, אך בהן צדק אני מוכן להישבע שפורסם בתקשורת כי הוא כתב שם את הדבר הבא: בכל פעם שערפאת היה מגיע לרומניה, היו שולחים למעונו משלוח של ילדים. וזה נכון לפחות כמו כל הרכילויות על נתניהו שכה הקפדתם לספר (למרות שלא היה בהן שמץ של אמת). ומה יש לך בדיוק עם האמא של פרס? מישהו טען כאן דבר כזה? תראה לי זאת ואמחק את ההודעה מיד, וזו תהיה ההודעה הראשונה שאמחק. רמה כזו לא אסבול.
 
תגובה:

השמועות האלה פשוט לא מבוססות. אם יש לך משהו יותר רציני לספר לי על זה- ספר. ולא ראיתי כאן כלום על האמא של פרס, אבל אתה חושב שלא יצא לי לשמוע אנשים צועקים שמעון פרס בן ****....?
 
אתה קראת לי רוצח ואתה מדבר?

ידעת בכלל מה דעתי על רצח רבין כשקראת לי כך? יצא להורי לשמוע את בן גוריון קורא לבגין "מוקיון" ואת השמאלנים קוראים לבגין "היטלר". בן גוריון ראה אותו בקירקס? השמאלנים ראו אותו באושוויץ? ולמה אתה לא עונה לגבי ספר ההיסטוריה? אני משתוקק לדעת ורוצה תשובה גם על שאר השאלות: (לבנון-טוב או רע? וכו´)
 

אד

New member
אביסון!מה עים שרון???

ערפאת מנהיג פלשתין,קשה לקבל,זו המציאות.שרון יצטרך לקבל זאת. מה חושבים על שרון בעולם??? מה עוד תמציא על ערפאת בכדי להרגיש טוב. באמת חשוב לך לדעת מה ערפאת אוהב לעשות במיטה? חיה ותן לחיות. רק שלום יביא ביטחון
 
למעלה