וילות למכירה – כך תתכוננו לבית פתוח!

תוכן-מקודם

Member
מנהל
tapuz.co.il וילות למכירה.jpg
קרדיט תמונה PIXABAY​
יש לכם וילה שאתם מעוניינים למכור? כאן נסביר איך כדאי לכם להביא קונים פוטנציאליים ואיך להתכונן לביקור שלהם אצלכם בנכס!

למה זה חשוב?

רגע לפני שנתחיל להסביר איך להתכונן להצגת נכסים למכירה כדאי להתעכב על החשיבות של הכנה זו. אם כן, לפני הכל חשוב להבין, שכל הזמן יש היצע וביקוש שמשתנים בתחום הנדל"ן והדבר נכון גם לגבי וילות למכירה. היות שכך, חשוב להציג את הנכס באופן המיטבי וזאת, כדי למשוך אליו כמה שיותר רוכשים פוטנציאליים וכך להגדיל את הביקוש שלו ולהגדיל את הסיכויים למכירה מוצלחת יותר.

בחירת מקום פרסום וילות למכירה
אחד הדברים החשובים ביותר בהכנה לקראת בית פתוח הוא הפרסום. זאת, כדי שאנשים יגיעו לראות אותו ולהתרשם ממנו. היות שכך, חשוב מאוד לבחור היטב את מקום הפרסום ואת אופן הפרסום. על פי רוב, הפרסום של נכסים נעשה באינטרנט ובמקרה זה חשוב להקפיד על פרסום תחת הכותרת וילות למכירה ולא לפרסם משהו לא נכון כמו דירות למכירה בחולון לדוגמה.

עזרה מקצועית
דרך יעילה נוספת לפרסום נדל"ן היא באמצעות עזרה מקצועית של מתווכים מקצועיים ומנוסים. מתווכים, בהיותם אנשי מקצוע מתחום הנדל"ן, יודעים בדיוק כיצד להביא את האנשים הנכונים אל הנכסים המתאימים להם ולכן הם אלו, שיגדילו באופן המשמעותי ביותר את הסיכויים שלכם לבצע מכירה משביעת רצון.

סדר וניקיון
עכשיו, כשאתם כבר ממש לקראת הצגת הנכס בפני קונים פוטנציאליים, זהו הזמן להתכונן לכך באופן ספציפי והדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לדאוג לכך שהנכס ייראה נקי ומסודר. הרי כולנו אוהבים סדר וניקיון ונמשכים אליהם ולכן נכס מבולגן ומלוכלך ימשוך אותנו הרבה פחות מאשר נכס נקי ומסודר.

אוויר ואווירה
שני דברים חשובים נוספים, שיכולים למשוך עוד יותר את הקונים הפוטנציאליים כשהם מגיעים לראות את הנכס הם אוויר ואווירה. הכוונה היא לכך, שמומלץ לדאוג לכך שבבית יהיו ריחות נעימים, של בישול ואפייה לדוגמה, ואווירה נעימה, אותה ניתן ליצור באמצעות מוסיקה ברקע ותאורה טבעית של חלונות פתוחים לרווחה.

מכירה ברוגע
עוד תחושה שחשוב שתהיה למגיעים לראות את הבית ומתעניינים ברכישת וילות למכירה היא תחושה של רוגע. הרי כולנו רוצים להגיע הביתה ולהירגע בו אחרי הפעילות שעשינו כשלא היינו בו כמו עבודה, לימודים וכך הלאה. ברגע שהמבקרים ירגישו רגועים כשהם יפתחו את הדלת אל הנכס, הם יוכלו לדמיין את עצמם גרים בו וכך הסיכויים שירצו לרכוש אותו יעלו משמעותית.

החלק החיצוני
עד עכשיו עסקנו בעיקר בחלק הפנימי של הנכס. אבל כשמדובר על וילות למכירה, חשוב מאוד לשים לב גם לחלק החיצוני של הבית. החל משער הכניסה ועד לחצר האחורית שלו. הכל חייב להיות מטופח ומזמין ולתת תחושה, שלדיירים הפוטנציאליים תהיה שהייה נעימה בחוץ עם אפשרויות אירוח נפלאות.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה