התגעגעתי, אז באתי, חסר לכם אידיוט?

התגעגעתי, אז באתי, חסר לכם אידיוט?

חכמים שכמותכם כבר מזמן לא יצא לי לראות :p סתם, אף פעם לא באמת הייתי, אבל קיבלתי קריאה דחופה כדי לנסות להחיות פה את המקום - לא יודע ממש איך... ד"א היי Yvaine, זה אני, בוב, חבר של ערן, (אם את זוכרת מהאייקונים האחרונים) הענק עם הזקן הצרפתי הארוך :)
 

ה מ ש י ח

New member
קריאה דחופה, הא?

כולה ביקשתי יפה.. גם ערן בתפוז? מקסימום תכריח אותו. הבנתי ממך שגם הוא אוהב את הספרים של ניל גיימן. כמו בערך שלושת רבעי קיבוץ שלך, לא? ודבר איתי כשתסיים לעבוד. נאכל משהו. יא בוב (כפרה עלייך עיוני חיים שלי נשמה יא רוחי יא איבני ממי שתזכה לחיים ארוכים.. שכחתי משהו?
)
 

ה מ ש י ח

New member
לפחות מישהו רושם פה משהו, לא?

בכל מקרה אתה צודק וזה לא כזה לעיניין. אולי תענה על החידון? יש שם דברים שאתה יודע.
 

ה מ ש י ח

New member
מז'תומרת????

הנה הוא, איזה הודעה או שתיים מתחת "חידון משהו לא נושא פרסים משהו" כבר שכחתי איך קוראים לו. האמת עשיתי שאלות קצת קשות ודברים שצריכים קצת מחקר ברשת.
 
אה, כן

לצערי, אפילו בספרים שכן יצא לי לקרוא - אני לא יכול לענות על רוב השאלות, פשוט לא זוכר... הבושה...
 

Yvaine

New member
יותר מאחד, זה בטוח ../images/Emo3.gif

בדיוק בשביל זה יש את טייני (AKA לירון) - הוא הבחור היחיד שאני זוכרת בגלל הגובה שלו. דרך אחרת להזכיר לי?
 
בואי נראה...

זקן צרפתי קצת ארוך מהרגיל. גובה 2 מטר ושני סנטימטר. באייקון האחרון ישבתי באשכול איתך ועם ידידה שלך (לא זוכר שם) ודיברנו קצת אתן אכלתן ושתיתן קפה ואני הייתי נחמד מספיק בשביל לזרוק בשבילכן את הניירות והכוסות לפח (בלי שתבקשו) באייקון שלפניו ישבתי במרחק כיסא ממך באחד האירועים שהיו באולם הגדול ההוא. ובשני האייקונים נפגשנו דרך ערן (AKA sabre runner) אה, ואחרי האייקון (שלפניו) נפגשנו בהחתמות של גיימן בקאמיקאזה. זה כל מה שהצלחתי לדלות.
 
למעלה