הפקעת מחירים ברכבת ישראל
הפקעת מחירים ברכבת ישראל
אני אישית נוסע מתמיד ברכבת ישראל בעיקר בקו באר שבע תל אביב ולעיתים רחוקות בקו באר שבע עכו. רכבת ישראל מספקת שירות מכירת משקאות ומוצרי מזון קלים ע"י חברה במכרז תקופתי שמבצעת מכירה בקווי הרכבות בכל הארץ. החברה בשם "גט" מוכרת במחירים מופקעים ביותר ועוד מעיזה לקחת תוספת של 30 אגורות על בקבוקי השתיה שהם בפיקדון כיום אבל נראה אותכם מנסים להחזיר להם את הבקבוק ולקבל את ה30 אגורות האלו בחזרה... בעיקרון ה30 אגורות האלו לא יעשו אותי עשיר, אבל זה עניין עקרוני וחצוף מצד החברה הזכיינית. מעבר לכך הנוסעים ברכבת הופכים לתלויים בשרותיה של אותה זכיינית שדואגת לסחוט את הכספים היטב היטב מהנוסעים שרובם המכריע הוא חיילים. בגדול אפשר לשרוד את הנסיעה מבאר שבע לתל אביב בלי לקנות שתיה או משהו לאכול כי זה בסה"כ שעה....אבל קחו בחשבון שיש חיילים ונוסעים אחרים שעולים על הרכבת בבאר שבע ויורדים ממנה בנהריה לאחר כמעט 4 שעות. החברה מנצלת את היותה היחידה בתוך מערכת רכבת ישראל שמוכרת בתוך הרכבת ובתחנות שימו לב שבתחנות הרכבת עצמן ז"א ברציפים אין מכונות שתיה ודוכני ממכר כלשהן וזאת על מנת שלא לפגוע באותה זכיינית שדואגת לדפוק את הנוסעים מכל כיוון אפשרי שהרי אם היו מכונות כאלו אנשים היו יורדים מהרכבת קונים בכמה שניות ועולים על הרכבת בחזרה בלי שום בעיה אני חושב שרכבת ישראל שגוף ממשלתי צריכה למנוע את הסחטנות הזאת של חברת המכרז הזו שפועלת בתוך הרכבות כמונופול הגוזל את כספי הנוסעים.
הפקעת מחירים ברכבת ישראל
אני אישית נוסע מתמיד ברכבת ישראל בעיקר בקו באר שבע תל אביב ולעיתים רחוקות בקו באר שבע עכו. רכבת ישראל מספקת שירות מכירת משקאות ומוצרי מזון קלים ע"י חברה במכרז תקופתי שמבצעת מכירה בקווי הרכבות בכל הארץ. החברה בשם "גט" מוכרת במחירים מופקעים ביותר ועוד מעיזה לקחת תוספת של 30 אגורות על בקבוקי השתיה שהם בפיקדון כיום אבל נראה אותכם מנסים להחזיר להם את הבקבוק ולקבל את ה30 אגורות האלו בחזרה... בעיקרון ה30 אגורות האלו לא יעשו אותי עשיר, אבל זה עניין עקרוני וחצוף מצד החברה הזכיינית. מעבר לכך הנוסעים ברכבת הופכים לתלויים בשרותיה של אותה זכיינית שדואגת לסחוט את הכספים היטב היטב מהנוסעים שרובם המכריע הוא חיילים. בגדול אפשר לשרוד את הנסיעה מבאר שבע לתל אביב בלי לקנות שתיה או משהו לאכול כי זה בסה"כ שעה....אבל קחו בחשבון שיש חיילים ונוסעים אחרים שעולים על הרכבת בבאר שבע ויורדים ממנה בנהריה לאחר כמעט 4 שעות. החברה מנצלת את היותה היחידה בתוך מערכת רכבת ישראל שמוכרת בתוך הרכבת ובתחנות שימו לב שבתחנות הרכבת עצמן ז"א ברציפים אין מכונות שתיה ודוכני ממכר כלשהן וזאת על מנת שלא לפגוע באותה זכיינית שדואגת לדפוק את הנוסעים מכל כיוון אפשרי שהרי אם היו מכונות כאלו אנשים היו יורדים מהרכבת קונים בכמה שניות ועולים על הרכבת בחזרה בלי שום בעיה אני חושב שרכבת ישראל שגוף ממשלתי צריכה למנוע את הסחטנות הזאת של חברת המכרז הזו שפועלת בתוך הרכבות כמונופול הגוזל את כספי הנוסעים.