הנה דוגמה שעליה דובר היום - חדש מהתנור (שלי)

Sודית

New member
הנה דוגמה שעליה דובר היום - חדש מהתנור (שלי)

הרגע קיבלתי במייל - תגידו לי אתם......זה לא נראה כבדיחה? אין לי מושג מהיכן הגיע האיש או האישה לכתוב לי.............. hello אני ברכה. ראיתי את דף הפרופיל שלך בחיפושי אחר מערכת היחסים. וזה היה מאוד מעניין אותי כל כך החלטתי ליצור קשר איתך, מה שלומך? אני מניח יום שלך הולך נהדר. אני כל כך שמחה ליצור איתך קשר לאחר קבלת הדוא"ל שלך. אני אשר לדעת יותר על כמה פעמים אתה ממשיך לרצות אני רוצה להשיב לי בחזרה הדוא"ל הפרטית שלי (.......מחקתי את המייל) איפה אני אשלח לך תמונות שלי כשאני קורא ממך ואני גם אגיד לך יותר על עצמי כשאני קורא ממך שוב .... אבל אני רק רוצה שתדע כי אני מעוניין גם בבניית מערכת יחסים מוצלחת איתך לאחר להכיר אותך טוב יותר. אין לי ילדים, מעולם לא הייתי נשוי, אני מקווה לפגוש מישהו מוכן לקשר רציני בחיים, זה הכוונה שלי. אני אהיה מחכה לקרוא ממך בקרוב. שיהיה לך יום נעים ויפה. שלך בברכה i am blessing. i saw your profile page in my search for relationship. and it was very interesting to me so i have decided to have contact with you, How are you doing? i presume your day is going great. I am so glad to contact you after getting your email. i which to know more about you as times goes on please i will like you to reply me back at my private email Where i will send you my photos when i read from you and I will also tell you more about myself when i read from you again.... but i just want you to know that i am also interested in building up a successful relationship with you after getting to know you better. I have no kids and i have never been married, i hope to meet someone who is ready for a serious relationship in life,that's my intention. I will be waiting to read from you soon. Have a nice and lovely day. yours blessing נווווו.......מה אתם אומרים?
 
זה בדיוק כמו

הביומטרי שדיברו בשרשור אחר. כולם יודעים על כולם...הכל חשוף וכך גם המייל שלך...
 

Sודית

New member
לכן הבאתי את הדוגמה הזו -

השירשור שם כבר ארוך לי מידי
אבל בינינו, אם זה היה לפחות משהו מעניין, מדליק. מה כבר אפשר לעשות עם מכתב כזה? אין לי התנגדות לקבל איזה מכתב שווה מאיזה מחזר מדליק - למה לא?
 
אני מניחה שאת כמו

רבים מקבלת הרבה "זבל" שוב בגלל שהכל חשוף ואפרופו חשוף...אני יכולה לשלוח לך כמה חשופים לשטוף את העיניים....
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
א. למה להכניס תמונה לתוך קובץ וורד ?

ב. אם כבר כאלו אז התת מימיות הרבה יותר יפות.
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
אם באמת לא הבנת אז אסביר לך

זו הודעת זבל שנשלחת על ידי רובוט רשת (BOT) בד"כ לדוא"ל של פראיירים שמפרסמים את כתובתם ברשת אבל גם כהודעת תגובה לדפי פרופיל באתרים שונים. הנוסח העברי הוא תרגום מכונה עלוב של גוגל, i am blessing למשל מתורגם כאני ברכה (נעים מאד, אני יוחנן), המפיץ אפילו לא נמצא בארץ ובטח לא יודע לקרוא את האינפו בדף הפרופיל של מי שקיבל את זה. מי שיענה להודעה מפסיד במקרה הגרוע את כתובת הדוא"ל שלו שנמכרת לספאמרים ובמקרים הגרועים יותר חוטף וירוסים או נחשף להונאות רשת שונות כבר נתקלתי בנוסח הזה גם פה בתפוז כתגובה לפרופילים בכרטיס האישי.
 

TJ

New member
ואני טוען שהפראיירים גם לא מתחלפים.....

לכל אלה השולחים מסרונים תוך כדי צעידה, מן הראוי שתצפו בסרטון. [לא מוכרחים לקרוא את הכתבה...] אם אתם עושים זאת גם תוך כדי נהיגה - ר"ל.
 

Sודית

New member
וולאה? בחיי שלא הכרתי את זה עד כה.

זו פעם ראשונה שקיבלתי כזה מכתב......תודה על ההסבר. ברור שאני לא עונה על דברים כאלה ומיד חוסמת. מעניין כי בדרך כלל דברים כאלה מגיעים ישר לג'אנק מייל, אז איך זה?
 

EK55

New member
יאללה סודית החביבה.קדימה.שיהיה לך בהצלחה איתו

נראה שהבחור טוב. ישר,אמין,מאוהב, אבל למה עד עכשיו נשאר רווק בלי ילדים? אולי בכל זאת כדאי לנסות.
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
נראה שהבחור טוב ?

אתה לא רק בעל אינטליגנציה גבוהה אלא גם בעל אבחנה חדה כתער.
 

EK55

New member
פנפלפולה.תער חלוד מסוכן יותר מתער חד.

הוא גם מרעיל את הדם.
 
למעלה