המוח שלי סלט ....באתי לעזור קצת הסתבכתי עם עצמי אני שם טריגר שחלק לא קל לקריאה ❗

ירון מקשקש

Well-known member
מנהל
היי, מזמן לא כתבתי גם אתם למעשה..לי לא ממש היה חשק לכתוב, בגדול המצב הנפשי די יציב, לא עשיתי שטויות או משהו. כן מצאתי עבודה כמרצה, בינתיים רק בזום. הכנסה קטנה מאוד אבל סיפוק ועזרה לזולת יש, אני בפעילות בקהילות, הכרתי שכנה שאני והיא נהיינו ועד בית הולכים לטפל בדברים. מתמודד בגדול בסדר עם קורונה וכל זה. הבדידות בעיקר בלי בת זוג ואפילו לא חברים שבאים אליי הביתה ואני אליהם גם מהקהילות לא נחמדה, סוחב. עדיין מלחמה עם ביטוח לאומי על העלאת נכות רפואית שעו"ד גם אמר שמגיע לי הרופאים וכולם אבל הם דפקו אותי בועדה לא קיבלתי אני מחכה לקבל עו"ד לבית משפט. בבריאות הפיזית יש מחלה חדשה לא נעימה אבל בסדר מסתדר זה עוד אחת ברשימה.

טוב על מה תכל'ס באתי לדבר שקצת שיבש אותי?
ובכן, השכנה שלי צעירה בת 20 , נחמדה. לא יהודיה. יש לה חבר. בקשר נחמד איתי תקופה מדיבור על ועד הבית מצאנו הרבה משותף, בעיות נפש שלה, אביה נכה אני נכה, שנינו רוצים לשנות את המצב בבניין ..סבבי עד פה, מידי פעם יושבים מדברים היא עוזרת לי ואני לה, גם אמא שלה קצת מידי פעם אני רואה אותה ( היא עובדת המון שעות ) שלום שלום והכל נחמד
איפה הסתבך הכל?
לפני כמה ימים היא ישבה איתי, איכשהו רצתה לשמוע את ההרצאה שלי שאני מספר קצת על חיי , על האונס ההשלכות על הפרעת נפש ועוד ונותן כלים תובנות טיפים איך להבין מתמודדי נפש בעיקר ואיך להתייחס. במקום זה אמרתי לה אספר לך ישירות וסיפרתי...

אחר כך היא אומרת לי שגם היא עברה אונס וכמעטים של אונס...ואני יודע שניסתה להתאבד כבר בחיים יש סימנים פיזיים גם של זה. אז הבנתי את ההקשר. מפה לשם יצאה שיחה סיפרה לי על הכול. וגלשנו לשיחה מה היה מה לא היה ואיפה הפגיעה היום, בלי להתכוון זה נהיה טיפה מיני מידי אולי..שניסינו לברר מה נוח לה לעשות ומה לא ולפי זה לנסות להבין מה פגעו בה בילדות שהיא לא זוכרת. זה בצורה לא נוחה מצד אחד מצד שני מעוררת, עורר בי טריגר של להתעסק במין, כאילו זה היה אמור להיות בירור ניטרלי לעזור לה וגלש קצת לחרמנות במילים פשוטות. השיחה יש לציין כן עזרה לה להבין דברים ואמרתי לה שאני לא מטפל. אני יכול להבין אותה בגובה העיניים, אבל, היא צריכה טיפול נפשי מסודר. היא זרמה איתי בכל השיחה מבחינתה זה היה בסדר, היא גם יודעת לומר לא נוח לי שצריך. אחרי שהיא הלכה נכנסתי לסחרור, גם גירוי מיני וגם לא נעים כי היא סיפרה לי על תקיפה מינית ולא ממקום של להתחיל איתי. מצד שני גלשנו שנינו...והתחושה שלי שגם היא נהנתה מהשיחה מהמקום של גירוי . יש לזה גם מקורות בספרות שזה קורה לנפגעים ונפגעות. זה לא יחודי לי ולה מסתבר, קראתי קצת על זה גם אחר כך, גם מהחיים שלי הבנתי את זה. גם זה וגם מחשבות כבדות על מה שקרה לה ורצון לעזור ולדבר איתה עוד על זה ..וגם על עצמי ומה שעבר עליי וההשלכות ולספר לה ולתמוך...וזה נהיה קצת טורדני המחשבות לא ישנתי טוב שלושה ימים . זה סלט במוח ...כאילו צעירה מילא זה חוקי לחשוב עליה. לא יהודיה בעיה דתית ..וגם זה סתם שובבות חרמנות ללא תוכלת בעוד אני צריך אישה לחיים ( אם הייתה לי בת זוג או מישהי לשכב איתה לפרקים אז מן הסתם היה איפה לשחרר את המתח מהשכנה)
בכל מקרה, גם חשבתי אולי גלשתי אולי לא היא תחשוב שניצלתי אותה לריגוש שלי אבל לא זה היה בסדר . היום קצת יותר רגוע דיברתי איתה סתם לא ישירות על הנושא אבל בצורה מרוחקת יותר. היה לי צורך לומר לה שלפעמים סקס גם אם רוצים זה יכול להרוס ידידות הייתה הזדמנות להשחיל את זה, גם כמסר. לא יודע אם היא חושבת עליי בקטע הזה אבל אמרתי, היה לי צורך גם לעצמי לשים לי שלט עצור פה. זהו אני משחרר את זה אני מקווה ממני..אהיה שם לתמוך בה זה חלק ממני, את החוסרים שלי אשתדל מאוד לשמור לעצמי ולהתמודד..
עכשיו סתם חסר לי קשר נשי בכל מובן וקצת במצוקה מזה, היה לי ניתוק מהמחשבות האלה, הייתי בבועה שנוח לי פחות או יותר איתה. מקווה לחזור לזה או שאיזה נס ישלח לי אישה טובה ..
ועם יתר המחשבות שיש לי על העבר שלי ידעתי להתגבר אני מניח גם הפעם. מחר אחזור לפעילות אחרי חמישי עד היום שביטלו פעולה בחוץ בגלל הגשם..
בנתיים יש לי קצת מועקה עדיין..אז אני מקווה ההתעסקות תעביר לי את זה ותאזן אותי.

תכתבו חופשי אם בא לכם להגיב..גם אם יש לכם ביקורת לא נעימה וכו' או שיש לכם בכלל מה לומר לי ועל דברים כאלה בכלל או על מחשבות שלכם אולי לשתף דברים...
תודה על ההקשבה
 

ירון מקשקש

Well-known member
מנהל
עדכון לגבי הנושא הכל הסתדר, אמרתי לה בחצי שאלה שאולי אנו מגזימים קצת בשיחות האלה..היא הסכימה, אז מורידים מינון של מיניות לשמה. הדלת שלה פתוחה לדבר על המצוקה וכדומה אמרתי לה תמיד. מתעסקים בועד במוזיקה בדברים אחרים שהיא קת אצלי לוקחת אוויר מהעולם. אצלי גם פנימית נרגע..חזרתי לאיזון בעיניין הזה.
 
למעלה