היום תהיה הפעם הראשונה שלי

liataviv

New member
היום תהיה הפעם הראשונה שלי../images/Emo3.gif

היום הולכת להיות הפעם הראשונה שלי לא עם חבר או משהו רק מישהו שאני ממש רוצה וממש נמשכת אליו... והחלטתי לגביו (הוא יודע) מבחינתו זה רק סטוץ אל תשפטו אותי בבקשה רק תנו עצות ... אני יודעת שאני בפעם הראשונה לא יהנה ממש לכן אני רוצה שהוא לפחות יהנה תנו עצות מה לעשות וכו...
תודה
 

seeyou

New member
בשעה טובה!../images/Emo6.gif

לכולנו יש פאנטזיות,במיוחד עבור מצבים כאלו. את הראשון(ה) זוכרים לטוב או לרע כול החיים. רוצה שהוא לפחות יהנה? אם מבחינתו זה רק סטוץ,אז לא משנה מה תעשי-הרי הוא עושה את זה בדרך כלל... עדיף לתת לו חופש פעולה ועידוד למעשיו. שאלה: האם קיבלת המלצות על היכולת שלו או רק בגלל שנמשכת אליו.. תבלי! את תעשי את זה עם קונדום? יוסי
 

seeyou

New member
דפק לך ברז מפחד של כישלון?../images/Emo3.gif

אין מה להצטער אולי זה היה לטובה!
 
אני חושבת שזו טעות ללכת על זה

בלי אהבה אמיתית, אבל זו דעתי האישית...
 
מעולה :)

אני דווקא חושבת שזו ההחלטה הכי טובה.. גם אצלי הפעם הראשונה לא הייתה מאהבה.. ונראה לי שרק בגלל זה יש לי טעם כל כך טוב מהפעם הראשונה.. היה לי פשוט כיףףףף בדרך כלל אצל בנות הפעם הראשונה כואבת.. אצלי זה פשוט הייתה חוויה .. החלטתי כמוך להיות בפעם הראשונה עם מישהו שאני נמשכת אליו בטירוף.. וכך היה ואני לא מתחרטת לשניה... עכשיו.. אני קצת בהלם מהגיל שלך.. 22?? גם אם הוא הבריז.. תמצאי פעם נוספת.. את מפסידה כיף אדיר!!! תכייפי מהפנטזיות (:)
 

seeyou

New member
למה לא תתני לה את כתובתו של הפותחן

אני חושב שזה צריך להיות ממוסד ומסובסד כמו ברית מילה! ישנם עדיין שבטים באפריקה שהטקס לחסרת הבתולים נעשה על ידי "מומחה" של הכפר! בדרך כלל אצל בנות הפעם הראשונה כואבת.. ולך היה פשוט כיףףףף? אני חושב שאם תלמדי קצת את המבנה של קרום הבתולים תביני את הסיבה חוץ מזה-בתולים אפשר לאבד מהרבה סיבות לא רק מחדירת אבר מינו של הגבר...
 
חמוד.... :)

אתה מתבלבל... את הדיבורים האלה תשמור לילדות.. ולא לי.. אני כבר גדולה לסגנון כזה... מתוק... את המבנה של קרום הבתולים שלי אני יודעת יותר טוב ממך.. הוא בכל זאת שלי וקרוב אלי.. אז מי כמוני שמכירה אותו.. ((:) נכון לי היה כיף.. כואב לך שהיה לי כיף?!!?! מפריע לך?!!? מה בדיוק לא מקובל עליך!?!? אולי הגבר שהיה איתי היה מיוחד.. בטוח יותר ממך אם זו הגישה שלך!!! ולגבי איבוד הבתולים.. אני יודעת מה עשיתי לפני ומה עשיתי אחרי.. לא היית שם.. נכון!?!? או שאני טועה!?!? אולי היית זבוב על הקיר חחח אני יודעת שזאת היתה הפעם הראשונה וכן לא כאב.. ולא איבדתי לפני את הבתולים.. כי זו היתה הפעם הראשונה שגבר נגע בי.. אוקי!?!?!? ודבר נוסף.. זה שלך יש ראש בקיר זה לא אומר שיש אנשים עם דעות שונות משלך.. אז אתה חושב שסקס צריך להיות מאהבה.. סו ואט!!! אני לא... לא נאה לך אל תגיב חחח כל אחד והדרך חיים שלו.. שיהיה לך אחלה של חיים! :)
 

seeyou

New member
האם סקס צריך להיות רק מאהבה?

את צודקת, אם הגישה שלך לסקס במיוחד לפעם הראשונה, היא כחלק מהצרכים הביולוגים שלך כפי שקיים אצל רוב בעלי החיים. כפי שאת תראי בתמונה לי אין "ראש בקיר" ייתכן שלמגיב השני "לילה לבן" יש! תעשו שותפות...זה אמור להצליח יוסי נ.ב. ההשוואה שלך לזבוב על הקיר מצביע על כישרון סיפרותי מפותח! טפלי בזה!
 
ראש בקיר כי...?

כי אין לי נכות הבנתית בנושא של סקס?
מה רק בסקס בשביל פורקן מיני? אתה אוהב את את הפעם הראשונה שלך מהאהבה ויש כאלה שלא.. כמו שכל אחד אוהב את הפעם הראשונה שהוא הולך לים... או מעשן.. או הולך למסיבה.. בצורה שונה.. תקבל אחרים, ואז יקבלו אותך..
 
חח.. איזה ליצן ../images/Emo6.gif ...

מצטער שההודעה הראשונה שלי בפורום שלכם קשורה לליצנים אבל... במקרה ההודעה הזאת היא בין ההודעות הראשונות שראיתי כאן.. חחח.. צחקתי פה בטירוף. מי זה הליצן הפרימיטיבי הזה? :) .. (תסדר את הכיפה.. נפלה לך הסיכה...) להת' :)
 
למעלה