הבהרה לחוסר דיוק בסידרה

הבהרה לחוסר דיוק בסידרה

אצל החרדים הורים לא מנשקים ילדים במיוחד אבות את בנותיהם להיפך. בנות מנשקות לאבא את כף היד ותו לא.
 

עצמי1111

New member
אמ.. דיברו על זה כאן ואמרו שההורים כן נוגעים

ומנשקים והכל.. אני גם אמרתי שלא.. לפחות ככה עושים אצלנו.. אבל כל השאר אמרו שכן...
 
אני גר בחברה חרדית ומעורה טוב בהלך הרוחות שם.

למרות שאני חילוני וגרוש הרבה נערות (לא קטינות) מתייעצות איתי,ולא פעם בבית הכנסת גם אבות מסויימים שואלים מדי פעם לדעתי ואני שואב מהם את עולמם. אני לא ביישן ותמיד שואל שאלות אז שאלתי על הסוגייה הזאת של האינטימיות בין הורים לילדים ברחוב החרדי. הרוב המכריע ענה שיש איסור מוחלט (מעין חוק לא כתוב) שאסור לחבק ולנשק כפי שהסברתי.
 

עצמי1111

New member
../images/Emo45.gif ככה זה אצלי בבית.. בדיוק מה שאמרת...

ככה אנחנו... אבל היו כאן כמה אנישים(טוענים שהם חרידים) והם אומרים בפירוש שמותר להורים... אני לא חרדית אבל בהחלט מאוד מאוד דתייה.. מתנהגת כמו שאתה כתבת...כך שאין לי מושג מהו הדבר הנכון ואם יש איסור או אין...
 
זה לא חוק כתוב,אבל הצניעות מתחייבת

בקירבה בין אבות לבנותיהם יותר מאשר בין בנים לאימנותיהם. אצלינו החילוניים זה טבעי,בסדרה מרחק נגיעה יש מין החטאה של תיאור יותר עמוק של החרדים. אצל החרדים במאה שערים בנות המשפחה חיות במצור,אצל נטורי כרטא גם. כל פלג חרדי והעולם שלו. אני אישית אם הייתי חרדי לא הייתי מרגיש נוח לחבק את הבת שלי או קרובת משפחה בגיל ההתבגרות. גם אותי בתור חילוני זה קצת מביך לחבק את הבת שלי (בת 13) שמפותחת.
 
הי, השתגעת לגמרי??? כל האבות החרדים מנשקים את

בנותיהן. צא לרחוב שם ותראה. נקלעתי לכאן במקרה ונדהמתי לגלות את הקביעה הזו. אני מכירה די מקרוב חבר'ה משם. אז בבקשה, לברר היטב לפני שמעלים ענין כלהו חסר כל שחר. תהנו לכם וכל טוב!!!
 
למעלה