הבהרה בקשר לאדומים שהחלפתי

הבהרה בקשר לאדומים שהחלפתי

בזמן שהפורום גסס לגמרי וקבלתי התרעות על סגירה אם לא יעשה משהו . ראיתי את מי שראיתי לנכון להאדים כפונטציאל המשכי לכתיבה בפורום בכל התחומים שבו: אם זו עזרה לשואלי שאלות . או כמובן דיונים בפורום . בזמן קצר יחסית של גסיסה מוחלטת של הפורום ראיתי את מי שראיתי לנכון להאדים שרצה לתרוםלפורום גם שהוא גוסס. אני שמח לראות שהפורום התעורר בעקבות ההופעה המתקרבת של אור הירח 2 . וגם עיינתי בחוקי תפוז שרק שמי שכותב הרבה יחסית או תורם לפורום באופן משמעותי בפעיליות (כמו גל) צריך להיות אדום ומגיע לו להיות אדום. איין דבר כזה להיות אדום ולא לכתוב כמעט חצי שנה או בקושי -זה הבהרה. אני מאחל למנהל הבא הצלחה בתחום כראיתו.
 

Gal15il

New member
אתה יודע מה הצבע השנוא עליי?

אדום. איכס. אני מעדיף למות מלהיות אדום. איכס.
 
אדום זה הצבע שלי! ../images/Emo12.gif

השיער שלי אדום הסיבה של הכינוי שלי (טוליפה) הוא הצבע האדום. איך אפשר לשנוא אותו?
 

בר דותן

New member
אי אפשר לשנות ..

מנהל הפורום היחיד שיכול לשנות וכמו ששמת לב אין מנהלכרגע.. בנוסף לזה .. אדום מקבל משתמש פעיל מאוד בפורום .. ואני .. אל ההיתי פה הרבה זמן לא יודע כמה את פעילה :)
 
טחחחח נראה לי שאין מבין פה..

אני אדומה. השיער שלי אדום ואני נהיית אדומה בפחות מחמש שניות כשאני מתאמנת (קפואירה) אז קוראים לי טוליפה. [ואני אפילו לובשת מכנס אדום כרגע
] התגובה שלי היתה לגל על שאמר שהוא שונא צבע אדום. ולגבי האדום בפורום? שאלה יהיו צרותינו בר!!!
 
תודה תודה. ../images/Emo13.gif

אגב, סתם אנקדוטה מעניינת: כמובן שאני יודעת שרק מנהל יכול להאדים גולש בפורום.. אחרי הכל, ניהלתי את הפורום הזה כשנתיים ועוד רבים ואחרים פה בתפוז..
(נמש)
 
למעלה