האם נשוי שהולך לזונה זו בגידה?

האם נשוי שהולך לזונה זו בגידה?

ענו לי בבקש ה נשוי שאישתו לא רוצה לקים יחסים והוא הולך לזונה פעם בחודש זו בגידה?
 

Danielm101

New member
כן ודאי

כל מצב של קיום יחסי מין עם מישהי אחרת שאינה אשתך, ללא ידיעת והסכמת אשתך, זו בגידה. אם זה מוצדק או לא ובאילו נסיבות, זו כבר שאלה אחרת.
 
לא לא לא לא

לא נכון לפי דעתי זה לא בגידה, זה משהו חד פעמי בלי רגשות ,ובלי שום דבר זה משהו לא מתוכנן וצפוי אלא צורך..... בגידה היא דבר רחב יותר
 
לא מתוכנן וצפוי?

אפרסקית זה ועוד איך מתוכנן עובדה שפעם בחודש הוא הולך לזונה. וזו כן בגידה , כי הוא הולך למישהי שהיא אינה אישתו ללא ידיעתה וללא הסכמתה.
 
בגידה?

בגידה היא כל מעשה או עניין שמאלץ אותך לשקר!להסתיר דברים! כשבני זוג מסכימים בינהם על קיום יחסי מין עם אחרים ואחד מבני הזוג הולך לזונה או מקיים יחסי מין לוהטים אם אדם אחר זו אינה בגידה כי אף אחד לא משקר ואין דברים שנעשים בהסתר זו מערכת יחסים פתוחה ואמיתית שני בני הזוג פתוחים ובוגרים מספיק להבין שיש להם צורך בגיוון יש אמת בן בני הזוג אפילו שהיא סקס עם אחרים -לא הרבה אנשים יכולים להתמודד עם זוגיות כזו כי זה לא קל שוב...בגידה היא לשקר להסתיר לחפש תירוצים ובכך לפגוע במי שאתה אוהב גברים ונשים בוגדים הם אנשים שבבסיס שלהם שקרנים וחיים חיים לא אמיתיים אני אומרת תהיו אמיתיים אנשים אחרת תסבלו תמיד ותגרמו סבל וכאב לאנשים אחרים אולי קצת בנאלי אבל לשקר יש רגליים ותמיד השקר יתגלה כי חרא צף!
 

gimel9

New member
כמה קל להפוך את החיים לעיסה פשטנית

וכמה קל לצבוע את החיים בשחור ובלבן. רק שלדאבוננו החיים צבועים בעיקר באפור. לו התיאוריה שלך הייתה עובדת, כולם היו מקימים מערכות פתוחות שכל אחד עושה מה שהוא רוצה בידיעת בן הזוג. אבל האופי האנושי מתאים למערכות כאלה רק באחוזים זניחים מאוד. כי אנו עשויים בשר ודם. ולכן רוב בני האדם מנתבים את החשקים והרצונות שלהם לנתיבים אחרים, כל אחד על פי מה שמתאים לו ועל פי גובה המחיר שהוא מוכן לשלם. ולא תמיד המחיר הוא סבל וכאב, כי מצד שני יש את התסכול מתוך הרצון לחוות חוויות אחרות.
 

johnyshoaly

New member
הבגידה היא

הבגידה שבלב. סקס או לא זה כבר לא מה שמשנה. אם היית לא כנה עם בן/ת זוגתך כאן היא הבגידה המשמעותית לדעתי. הרבה יותר חמור שהזוג מאבד את האמת ומתחיל להסיר ולשקר אחד לשני. הסקס נטוע עמוק בתוך היצר הטבעי בייחוד אצל גברים (וזה מוכח גנטית ומחקרית),אבל גם אצל נשים. והמניע הוא הצורך הטבעי להתרבות, להעמיד צאצאים, ולכן למרות שאנחנו משכילים יותר מן החיות ולא מזדווגים עם כל בן/ת זוג אפשרי עדיין זה טמון בתוכנו. יש אנשים שמיישמים את זה יותר ויש פחות, המוסכמה של הנישואים היא בין בני הזוג ואם הם מספיק פתוחים וכנים בניהם ההסכמה על חיי המין לא תיצור בגידות. אם זאת הבחירות שהנחו אותנו בזמן החתונה לא תמיד תקפות אחרי 10 15 ו20 שנה... אבוי לנו כי חטאנו
 

מעורר1

New member
הבגידה

להבנתי קימים צרכים מינים שונים בין גבר לאישה . כיום אני מיבין שהצרכים של האישה למין גדולים לאין שעור מין הגבר וגם אפשרויות הפיטוי גדולות אצלה היא לא צריכה להיתעמץ מידיי כדיי להשיג מין מיבחוץ תמיד זמין שהיא מחליטה ורוצה ועם השנים כאשר היא מיקבלת מיבחוץ אז כמובן שהגבר סובל מיזה שיש לה כאבי ראש וגב והבטן כאבת וכול התרוצים אז מה אתם רוצים שהוא יפסיק לחוות מין או שהוא צריך להיסתפק במין אחת לשבוע במיקרה הטוב . עם הוא אלך לזונה זה אומר דרשני. מה יש לו בתוך המערכת כניראה שאישתו יותר מידיי עסוקה .
 
כן זו בגידה.

בגידה לא צריכה בתוכה גם מעורבות נפשית בין הבוגד לשותפתו. בגידה היא מערכת יחסים אסורה הטבולה בשקרים ולא משנה מאיזה בסיס היא נובעת. אם לאותו אחד חסר משהו במערכת הנישואין העכשיות או שיצא ממנה או שינסה לשנותה.
 

gimel9

New member
שוב שחור לבן

ומה עם גווני האפור. ואם אני אוהב את אשתי, והמין מצויין, ובכל זאת יש לי בור ענק במרכז החזה שצריך להתמלא. אז כמו הרבה פעמים בחיים מתפשרים. ונזהרים מהאש השורפת.
 

gimel9

New member
העבר מראה אחרת

ומקווה שאמנם יישאר כך. צריך פשוט למצוא את שביל הביניים הזהיר.
 
המילים - תקווה וזהירות

מוקרנות טוב טוב בהודעות שלך, זה כבר אומר משהו לא.... אם מצפונך נקי זה הכי חשוב, ואם הוא מלוכלך כולו... עדיף שתהיה אמיתי עם עצמך וגם עם האהבה האמיתית שלך ואני תקוה שאתה לא מאוהב בעצמך יותר מכל... כל אדם בוחר לעצמו מסלול בחיים ועל הדרך להיות בטוחה, סוערת ומעניינת אך עם זאת גם אמיתית וכנה. דעתך שלך דעתי שלי.
 

gimel9

New member
לא, אין בי יומרה על מצפון צח כשלג

ושוב צריך למצוא את הפשרה המתאימה בין הגנה על הקן החמים לבין דרישות הגוף והנשמה. זה נכון לי. כל אחד יבחן מה טוב לו.
 
למעלה