האיש שלי כתב מכתב לשרון...

לי מ ו ר

New member
האיש שלי כתב מכתב לשרון...

לראש הממשלה שלנו שלום רב. אני אזרח מהשורה שעובד יום יום למחייתי. לפני כשבוע חזרתי משירות מילואים שקוצר לשבועיים עקב קיצוץ ימי המילואים. במילואים אלה שמרתי על מתנחלים קיצוניים מאוד. אני לא מאמין בדרכם, ומנקודת מבטי הם מטרפדים את השלום. בכל מקרה ביצעתי את המוטל עליי כחייל קרבי המייצג את מדינתו. העברת התקציב לפנות בוקר, הוכיחה לי בצורה כואבת מאוד, שהמדינה שלי לא מעוניינת לעשות כלום עבור אזרחיה. אשתי ואני עוברים טיפולי פוריות. מזה כשלוש שנים ושלושה חודשים אני כמהיים לילד. מזה כשנתיים אנו מטופלים אצל רופאי פריון כולל הפריות חוץ גופיות. לא אלאה אותך בכל התלאות שעברנו כי קצרה היריעה, אולם הוברר כי לא קיים סיכוי להריון ספונטני ללא הפרייה חוץ גופית, והחדרת הזרע לביצית בתהליך שנקרא איקסי. אמש, במחטף אתה וממשלתך קבעתם את גורל אשתי וגורלי.!!! על פי המנכ"ל של משרד האוצר, התוכנית אמורה להביא לרווחה בטווח הבינוני ובטווח הארוך. אנא הסבר לי ראש ממשלתי היקר כיצד אגיע לרווחה אם נגזר עליי לחיות ללא ילדים?ללא הטיפולים האלה לא יהיו לי ילדים! האם אתה היית מוכן לחיות ללא ילדיך??? אנחנו חיים במדינת ישראל, מדינת היהודים. אנחנו מיעוט מול מדינות ערב. משפחת הורי נספתה בשואה. האם לא נכון לתמוך בגידול האוכלוסיה? בשל סיבה משמעותית עבורי ועבור אישתי, אני מחזיר לך את תעודת המילואים שלי. אינני מעוניין לשרת את המדינה ששמה ללעג את אזרחיה, ואת עתידה. אני חייל עם הרבה מוטיבציה מעולם, לא הגשתי בקשה לדחיית שמ"פ, או שלחרור משמ"פ. אנשים מסביבי טוענים שאני פראייר. נכון אני פראייר אבל הייתי פראייר גאה! בעקבות החלטות הממשלה אמש, קשה לי להאמין שישארו לך עוד הרבה אנשים שיהיו מוכנים לשרת את המדינה.
 

רומי 007

New member
לימור קראתי ונדהמתי

מהאומץ והנחישות. אני מקווה שהמכתב יפקח את עיניו של שרון
 

הוג

New member
גם בעלי החליט שהוא לא עושה יותר

מילואים. והמדובר בבחור שהוא עובד מדינה שקיבל צל"ש בעת שרותו הצבאי בלבנון שחילץ בפעולה נועזת פצועים תחת אש!!! ככל שיצטרפו יותר גברים ונוכל לחתום על מכתב משותף שיועבר במקביל למופז ולשרון אולי משהו יזוז. צריך להבין שהמדובר בפגיעה גם בגברים ולא בנשים שההורמונים שלהן משתוללים ולכן הן אמוציונליות.
 

ססוני

New member
הי בנות: קודם כל, ברכות לפתיחת הפור

הפורום: כרגע סיימתי שליחת מכתבים אישיים מאד הכוללים את שמי המלא, עבודתי ועוד פרטים מזהים לרשימה ארוכה של שרים וחכ"ים עבוד רה"מ בעצמו ובכבודו. אבל חשוב לי להוסיף משהו: המאבק להורות אינו "רק" של הנשים, חשוב להסב את תשומת הלב שכמחצית ממטופלי אי הפריון, הנם על רקע של בעיות זרע.
 

kasa

New member
ליזיסטרטה - שביתת מין תמורת המנעות

ממילואים. רק זה ישבור את האיש שלי (בתקווה...
)
 

לי מ ו ר

New member
רק שתדעי שהאיש שלי מכור

למילואים. הוא ביחידה קטנה עם מספר חברים שמוכנים לעשות הכל אחד למען השני, ואם מישהו מהם לא מקבל צו, הם הופכים שולחנות עד שכ-ו-ל-ם מקבלים צו. הוויתור הזה רק מחזק לי את גודל הכאב שלו, והכמיהה שלו לילד. בינינו מאמינה שלא צריך שביתות מין, לפחות לא אצלנו, שעם כל ההורמונים שלנו, מידי פעם נכנסת לה שביתונת מין קטנה, והם עומדים בה בגבורה.
 

koralv

New member
גם אני בתור בעל של הנ"ל

מצטרף למאבק הבעלים משרתי המילואים ניתן לשלוח אלינו מסר אישי ואולי נעשה זאת במשותף קורא בזאת לנוספים להצתרף
 

Plok2

New member
../images/Emo45.gif

אין הבדל משמעותי בין נשים לגברים, כל אחד רוצה ילדים. (למרות שזה מאוד מאוד רחוק ממני). תעשו להם גיהנום
 
כל הכבוד לגברים המצטרפים

כולי תקווה כי המאבק יהפך למאבק של כל אדם ולא של הנשים! אני לא מפסיקה לתהות מה יקרה ביום שאחרי... ביום שאחרי כשלון 5 טיפולים. הדימיון שלי "מוצת"... ובהחלט אני לא חושבת שהבעיה תהיה רק של הנשים - הרבה גברים יפגעו, אלא אם כן תהיה הפליה בקריטריונים.
 
מורידה בפני בעלך את הכובע

בעלי יצא היום למילואים וכבר יש לו צו לנובמבר הלוואי שמישהו מנבחרי הציבור יקרא את המכתב ויתיחס אליו בכבוד הראוי.
 

kasa

New member
אפשר לחתום גם על המכתב של האיש ?

התרגשנו לקרוא, ויותר מהסכמנו. הולכים לחפש את תעודת הקצין לשלוח לראש הממשלה גם.
 

נועם@בת

New member
../images/Emo45.gif לאיש של לימור

כל מילה בסלע. כלכבוד למילים מהלב. אצלנו האיש כבר מזמן פטור מחמת גילו, אז אנחנו לא יכולים לאיים
. נועם
 

anatc

New member
וגם האיש שלי מבקש להוסיף את חתימתו

וכל הכבוד לאישך
 

Highlander1

New member
כל הכבוד

למרות שאנו רק בהתחלת הדרך, אני מצטרף למכתב וחושב שאולי אפשר לשולחו לכמה אנשים חשובים נוספים, אולי הם יעזרו בהקמת לובי תומך. רק שאלה קטנה, האם לשלוח באופן אישי או ששולחים מכתב מרוכז?
 
למעלה