"גם לי גיימן חתם!"

nimphelos

New member
וואי...

הוא חתם לי על: אלים אמריקאים עשן ומראות בני אנאנסי אבק כוכבים לעולם לא עולם (באתי בשני סבבי החתימות)
 

limilu

New member
שאלה קשה

לענבר הוא חתם ממש מהר על הבשורוטו ביום שארבנו לו [היא היחידה שהוא חתם לה, ואחרי זה הוא לא ידע למי לתת את הספר, כי הרחיקו אותה
], ואח"כ ביום החתימות השני חיכינו בתור כמו ילדות טובות [וילדים טובים, כמובן], והוא חתם לי על אלים אמריקאים וקורליין של חברה [צייר עכבר מתוק שכזה].
 

Aether

New member
על סטארדסט

עשה כוכב כזה. רציתי שהוא יחתום על אלים אמריקאים, אבל כשעמתי בתור מישהו שמארגן את העניין אמר לאנשים בסוף התור שאין סיכוי שהם יגיעו לראש התור עד שייגמר הזמן... אז הלכתי. לא יכולתי לבוא בפעמים האחרות, אז כשאח שלי הלך הוא לקח את סטארדסט (ואת סנדמן 1 בשביל עצמו). anyway, אני לא מאמין שלא חשבתי על זה שכדאי להחתים בשורות טובות, למקרה שטרי פראצ'ט גם יגיע יום אחד (למרות שהתקווה הזאת דעכה קצת אחרי ששמעתי שניסו להביא אותו אבל העלות גבוהה מדי)
 
רק על הספר אבק כוכבים ../images/Emo41.gif

ולא ראיתי אותו כי הוא היה חייב לעוף. אבל בדרך החוצה תפסתי אותו והוא התצלם איתי ^.^ שמנה מכוערת נדחפה יל לתמונה @_@ אבל אותי (
) הוא מחבק
 
אה כן, עוד כמה דברים:

א. חוסר הפוטוגניות תמיד מנצח אותי
גם טיפה השתנתי מאז. הו וול. ניל הוא העיקר ~.~; ב. הוא צייר גם ציור של כוכב ג. בלי קשר הייתי בהקראה שלו >_>
 

Ocean Spirit

New member
אהם.

על Stardust המאוייר : ציור של כוכב ו-"Love" מעל החתימה; על Neverwhere : ציור של סמל "אין כניסה" ו-"Mind the gap"; על "קורליין" בעברית : ציור של חתול עצבני במיוחד ושל עכבר מת מעייפות, בערך כמו שהוא נראה כשהוא חתם לי על זה, לקראת סוף ההחתמה - מה שמסביר את החתימה על Good Omens : "Burn this books". Pricelss.
 
למעלה