גאאד אני שונאת...

30stm boo

New member
גאאד אני שונאת...

שעושים דברים כאלה!! אני פשוט שונאת שמפסיקים עונות באמצע או שעושים עונה אחת ולא בא להם להמשיך אבל את העונה הם מסיימים ב"מתח" היום למשל נגמרה העונה הראשונה של פלאש גורדון בתור צופה אדוקה זה היה ממש מעצבן שהסדרה נגמרת בכזה מתח ואין לזה עונת המשך!!! או למשל שעות אפלות שגם אחרי 16 פרקים(!!!!) נגמרה במתח!!! אוף וגם פארסקייפ (זוכרים?!) שהעונה הרביעית שלה נגמרה בהמוןן מתח (!!) וAXN (אהההמ אהההמ...) לא שידרו את סדרת ההמשך!! טוב אז אם למפיקים לא בא לעשות עוד עונה או שלערוץ לא בא לשדר עוד עונה -אז בבקשה תפסיקו עם זה!!! ואנשים...אל תבואו אליי עכשיו בתגובות של "הערוץ יורד "וכאלה..אני יודעת שהערוץ יורד אבל הם יכלו להשקיע קצת יותר בלמנוע מאיתנו את כל ה"סבל" הזה!! לילה טוב:D
 
פיירפוקס....

אחת הסיבות למה אני שונא את ערוץ AXN אבל בסוף הם שידרו את ההמשך על הסוף, אפילו שבשביל לראות את הסיום היה צריך לעבור לערוץ אולמרק בשביל לצפות בפרק סיום הסדרה. (שאגב, היה חרא אולמרקי במיטבו וחבל שככה)
 
תיקון: פארסקייפ

פיירפוקס זה בהחלט לא חרא. אחלה דפדפן.
 

gozala

New member
פארסקייפ Farscape נילכדתי לסדרה ב-AXN

סתם, התחלתי לראות כנראה את הסוף (עונה 4) ונתפסתי, מכיוון שכך הורדתי את כל העונות כולל את סידרת המיני שסיימה את הסידרה הנהדרת הזו... כזו מצחיקה אי אפשר לתאר, ממש שיגעון של סידרה. המיני סידרה שיצאה כנראה שנה שנתיים לאחר שהסתיימה פתאום בסוף העונה הרביעית יורדת מהר מאוד בטורנט... כיתוביות בעברית יש רק לפרק הראשון בעונה 1 אז הצמדתי באנגלית... טוב באותה מידה!
 
למעלה