ברכות פתיחה ושאר ירקות...

Reshefgarcia

New member
ברכות פתיחה ושאר ירקות...

שלום לכולם פתחתי שירשור כללי לרגל הפתיחה של הפורום וכל הברכות למיניהן... מחכה לראות את ההודעות של כולכם,תרגישו חופשיים/חופשיות להציג את עצמכם בהודעה... שם גיל וכ"ו... בסופ"ש יהיה לי קצת זמן לעצמי ואעלה כל מיני תמונות ולינקים למיניהם מי שיש לו תמונות מהופעות או וולפייפרים למיניהם מוזמן ליצור איתי קשר ואשמח להעלות את הדברים שלכם למקום המתאים... בנתיים,יש במאמרים ביוגרפיה של הלהקה שנכתבה ע"י ICE MACHINE , למי רוצה להתעדכן... ויאללה... הנאה לכולנו!!!
 

Reshefgarcia

New member
סיפתח...

רשף בן 27 גר בבת ים אלבום אהוב של DEPECHE MODE SONGS OF FAITH AND DEVOTION שיר אהוב : ENJOY THE SILENCE / NEVER LET ME DOWN דברים אהובים שלא כוללים את דפש מוד : FOOTBALL (אמריקאי) , פרל ג'אם ,הרבה דברים בטלוויזיה (LOST,לדוגמה). אם יש לכם עוד שאלות להנהלה...הם יתקבלו בברכה...
 

Yo-man

New member
בבקשה

שם: יורם בן 36 גר בפתח תקווה אלבום אהוב - Black Celebration שיר אהוב - I want you now (פעם שמתי את השיר הזה למישהי ישר באוזניים. אי אפשר לפרש את הכוונה לשום כיוון מלבד אחד) עוד דברים שאני אוהב: קולנוע, פוטבול אמריקני, סדרות טובות וטיולים בעולם (ויש על מה לדבר איתי...) לא קניתי עדיין כרטיסים להופעה, אבל כשיתקרב מועד ההופעה אני אבדוק את האופציה.
 

זהר25

New member
אני חדשה...../images/Emo13.gif

סוף סוף יש פורם ללהקה הזאות- שם-זוהר גיל-25 אזור מגורים-רעננה אלבום אהוב-ultra,songs of faith and devotion שיר אהוב-בלתי אפשרי ליבחור שיר אחד-one caress,stripped the love thieves,personal jesus. חוץ מדפש מוד-פרל ג'אם ,סיגורוס ,מדונה פי-ג'יי הארווי קולנוע טלוויזיה-אוז , הסופרנוס.
 

cwoodson

New member
ברכות אח שלי

הלהקה האהובה עליי. וגם אני חולה פרל ג'אם שם : יובל גפן מגורים: לוס אנג'לס גיל: 28 אלבום אהוב: שאלה מטומטמת לאוהבים אמיתיים. זה כמו לשאול "את מי אתה יותר אוהב את אבא או את אמא?" ראיתי אותם לפני איזה חודש וחצי בלוס אנג'לס. ההופעה הכי טובה by far שראיתי בחיים. והייתי בהמון כנראה שאני אגיע לארץ בקיץ על מנת לראות אותם שוב. כן, זה עד כדי כך טוב
 

Ice machinE

New member
כן, יש לי שאלה להנהלה ../images/Emo13.gif

איפה למדת בתיכון? אני בוגר כלא מלטון שנת 95'
 

גיל מ

New member
חדש

אני גיל בן 18 מראשון.. סוף סןף יש פורום ללהקה הזו
שיר אהוב: dont let me down again
 

Bavmorda

New member
ערב טוב ../images/Emo47.gif

אני Bavmorda ובגרסה הנוחה למשתמש הישראלי : מלכה (במלעיל
). בת 32 מרעננה (הי זוהר...) אלבום מועדף:Songs Of Faith and Devotion שירים מועדפים: One Caress Goodnight Lovers Ultra Home When The Body Speaks וכל שירי SOFAD עוד חוצ מ-DM בתחום המוזיקה (ולא לפי סדר עדיפות): מוזיקה אירית ג'אז ובלוז דאנס סטינג ביורק Dead Can Dance דיוויד גרי סיינט ז'רמן ועוד המון....... שלא בתחום המוזיקה: סרטים, ספרים (כן בטח, למי יש זמן
), העולם הוירטואלי, בישול, וצילום (אותו כנ"ל
).... טלויזיה: אוז, של מי השורה הזו בכלל, שפוש"ז... ואני רוצה להוסיף: דיסק ראשון: The Singles 81-85 זכרון ראשון: השיר והקליפ של I just can't get enough קליפ אהוב:
FREE LOVE
השיר הכי פחות אהוב: אין משהו מוגדר... הופעה ראשונה: הקיץ הזה
(אינשאללה
) BAV.
 

raven beats

New member
HALO

יעל, נעימ מאד בת 23, אזור חיוג 04 (שישתנה בקרוב...) אלבומימ מועדפימ- הכל ובעיקר A Broken Frame, Black Celebration אין מצפ לכתוב שירימ מועדפימ כי זה לא ייגמר... חוצ מדפש אני מקשיבה להרבה EBM ,Synthpop,Goth ורוק שעבר זמנו מהעולמ. (Pearl Jam, STP, AIC, Faith No More) טלויזיה? זו הקופסא הגדולה הזאת ליד הקיר..נכון? אבל הכי חשוב שעוד 25 יומ אני הולכת לראות את דייב מנענע..
 

SITEAM

New member
תתלבשי חם ../images/Emo186.gif

אני מניח שעוד שבוע ניפגש כשסופסוף ימסרו לנו את הכרטיסים...
 
Me..

שם: סוניה (אממ המורה לשעבר שלי בלשון כי אני בי"א...קורא לי סוניתי וחבריי קוראים לי סונילה וסוניוש..תקראו לי איך שבא לכם
אבל לא בכינויים פקאצתיים מדי ).. לא אומרת שם משפחה גיל :17 (כן אני זקנה) אההה ומי שלא אומר ברוך הבא לshiranush4 (חברתי לכיתה אז אם שי בינינו בדיחות פרטיות או משו אבל תעלבו) הוא מתעסק איתי
סתם סתם שמחה להיות פה
Things get damaged things get broken
 
* יש

אהה ומוזיקה שאני אוהבת לשמוע: רוק מכל סוגיו ..וגם קצת עוד ז'אנרים (אולי כמה שירים של פופ וכמה אלטרנטיבי ואולי אחד ראפ :\ )
תחביבים: סרטים, הופעות,לדבר הרבה,אייסיקיו, מסנג'ר לאכול פיצה ולשתות קולה, לישון, בקיץ- גם ים ובריכה ואני לומדת בביצפר פסיכולוגיה סוציולוגיה וערבית כיפ חאלק יא נאס?
 

blonda6661

New member
סוף סוף...

מזל טוב על פתיחת הפורום=) טוב שמי אינגריד ואני בת 16. חובבת דפש מוד- וכבר יש כרטיסים להופעה=) שיר אהוב: dameged people, little 15 אלבום אהוב : music for the masses כמו כן מעריצה מושבעת של אואזיס=)
 

aviGODFATHER

New member
סוף סוף פורום ללהקה המושלמת הזאת../images/Emo70.gif

אני אבי, 17, מקרית אתא. מכיר ואוהב את הלהקה כמה חודשים. בינתיים שמעתי רק את Violator המושלם , ועוד כמה שירים מכל מיני אלבומים... עכשיו אני מתחיל לחקור לעומק את הלהקה... חג שמח
 
למעלה