בקשר לחוק סינון אתרים

בקשר לחוק סינון אתרים

אם יהיה חוק סינון אתרים במדינת ישראל שאם בוחרים להיות מסונן נכנסים לרשימה השחורה וזה לא נעים להיות ברשימה שחורה, אז נראה לי שגלישה דרך ספקית אינטרנט של חוץ לארץ תוריד ממני את הסינון וגם לא תכניס אותי לרשימה השחורה של ספקית האינטרנט שבארץ ישראל,עד כמה שידוע לי אין חוק מדינה שאוסר לגלוש דרך ספקית אינטרנט בחוץ לארץ,נכון?
 
הערה,בהקשר לנושא הפורנוגרפיה אני שנוי במחלוקת

אבל מה שאני מעדיף זה אם למשל יחוקקו שמי שרוצה להיכנס לאתרי אינטרנט שבהם יש רישום בכתב שנותן אפשרות להוריד תוכנה ציבורית לשיתוף קבצים,שמי שיעשה זאת,שגם יכנס לרשימה שחורה,בטענה שדרך תוכנת שיתוף קבצים גם אפשר להפר זכויות יוצרים, כאשר אני לא בעד העמדה של אירוגוני זכויות היוצרים, אלא בעמדה שלא כל שימוש בתוכנת שיתוף קבצים נועד כדי להפר זכויות יוצרים, בדיוק כמו שלא כל צפיה בסרט פורנוגרפי הופכת את האדם לאנס, כי אם זה נכון אז למה שלא יחוקקו חוק שאסור לשדר סרטי אימה בקולנוע? הרי מה שיש שם גם לא מוסרי? ולמה שלא יאסרו לשדר את התוכנית היפה והחנון?הרי מבחינה מוסרית,לא נותנים לכל סוג של אישה להשתתף בתוכנית הזאת? אז אני חושב שזו הגזמה ולא צריך להאשים כל אדם,ולהיות גם לטובת מי שמעוניין להנות מהיצירות,שהוא יודע שזה דמיון ולא מחייב אל המציאות,
 
רשימה שחורה זה במדינות קומוניסטיות

אנחנו עדיין דמוקרטיה. מצד שני, אם השמאל ימשיך לשלוט והכוח שלו יגדל, אז בהחלט יתכן שנגיע גם לזה. תודה על האזהרה
 
אנחנו מעולם לא היינו דמוקרקטיה

אנחנו דמוקרטיה ייצוגית, שזה לא אותו דבר. ולזכרוני, הפגיעה המובהקת ביותר בדמוקרטיה (קרי רצח ראש ממשלה מכהן) לא הגיעה משורות השמאל - אבל תודה ששיתפת בבורותך...
 
אם כבר מדברים על רצח בהקשר פוליטי

אז בגלל השמאל והסכם האסלה שלו, נרצחו לא יהודי אחד, אלה מעל 1000!!! ורבין גם לא היה חסר לו בכל מה שקשור לרצח, כשירה את "התותח הקדוש" ורצח יהודים ניצולי שואה על הספינה אלטלנה.
 
אנא אל תשים מילים בפי - לא התייחסתי כלל

לרצח בהקשר פוליטי כלשהו. התייחסתי לרצח בהקשר פוליטי מאוד מסוים - ראש ממשלה מכהן. לגבי הסכם אוסלו ורציחות - לפי אותו הגיון בדיוק אני יכול לטעון שאם לא היה נחתם ההסכם, היו נרצחים 10000 יהודים, והנה הסכם אוסלו הציל חייהם של 9000 יהודים במחי שורה בודדת באינטרנט.... אנא, אל תעוות את המציאות עם משאלות לב. לגבי הספינה אלטלנה יש לי רק דבר אחד לומר - חיזבאללה. ראה מה קורה היום בלבנון, שם הממשלה לא פירקה ארגון צבאי מנשקו, לאחר שהפסיק למלא ייעודו. את אלטלנה היו חייבים לטבע. לא תיתכן יישות צבאית שאינה סרה למוסדות המדינה, במדינה מתוקנת.
 
הדבר הכי טיפשי שהשמאלנים עשו

זה לנכס את הרצח הפוליטי לעצמם. את הרוצח הם ניכסו לכל הימין ואת רבין הם ניכסו לעצמם כאילו הוא היה איש של שלום
לגבי ההשוואה שעשית לחיזבלה, ההשוה הזאת מגוחכת לחלוטין.
 
מגוחכת באיזה אופן?

האם לטענתך רבין לא היה איש מפלגת העבודה? האם לטענתך יגאל עמיר לא היה במחנה פוליטי ימני? האם אתה טוען שמשהו מגוחך כיוון שאין בידך הכלים לטעון לגביו באופן מושכל?
 
זה שאת רומזת ומכלילה כאילו כל מחנה הימין

אחראי לרצח- http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=2015&msgid=120457487 רבין אולי היה במחנה של מפלגת העבודה, אבל זה בכלל לא אותו מכנה של השמאלנים ההזויים של היום. ובכלל, מפלגת העבודה של פעם זה בכלל משהוא שהיום היה מוגדר כימין קיצוני.
 
תודה ששיתפת

אין לי מושג איך להתייחס לחוסר הבנת הנקרא. תקרא שוב? לא נראה שיעזור. שים לב למילים שכתובות שם? ניתוח סמנטי של המשפט? לא יודע. לא נראה שיש טעם. הבאת לינק לדברי, ואתה טוען כאילו כתוב שם משהו אחר מזה שמופיע שם. אינני יודע אם זו עזות מצח או סתם בערות. לגבי האמירה על מפלגת העבודה - תגדיר "פעם". אין מרחק כ"כ גדול בין מפלגת העבודה של רבין כשנרצח למפלגת העבודה של ברק. בוודאי שהמפלגה לא הקצינה שמאלה בצורה משמעותית.
 
אתה יכול לדמיין מה היה קורה אם לא היה אוסלו

אני מתבסס על עובדות שאני רושם מה קרה בגלל אוסלו.
 
לא, אתה אולי מתבסס על עובדות שקרו לאחר שאוסלו

נחתם. לא הוכחת בשום אופן קשר סיבתי בין החתימה לאירועים.
 
הכנסתם רוצחים לשטח

וקיבלתם רצח וטרור. זה אחד ועוד אחד. אני לא מבין איך יש אנשים שלא מבינים את זה.
 
תוכל לפרט?

אני לא מבין איך יש אנשים שחושבים שאוסלו פירושו הכנסת רוצחים לשטח. איזה שטח? איזה רוצחים? מה הקשר לאוסלו?
 
כעת הכל ברור

אתה מחזיק במניות גוגל ומעוניין לקדם רווחיות החברה ע"י הפצת טענות שהפרכתן קשורה בחיפוש בגוגל. מצטער, אני מעדיף לדון עם אנשים שאין להם אינטרס כלכלי צר שאינו קשור לדיון.
 
למעלה