בנוגע למישקע, הכלבה עם הנשמה המגולגלת

playtrip

New member
בנוגע למישקע, הכלבה עם הנשמה המגולגלת

התפללתי עליה שהיא תמות והנשמה תוכל להשתחרר מהגילגול שלה... ובכן, מישקע לא מתה אבל באופן מפתיע מי שמת היה כלב אחר שהיה שייך לבעלים של מישקע... כלב קטן ושחור בשם מוקי(Moki) הוא נפטר ב10.07.2013... זה מדהים, התפילות באמת מתקיימות ובאמת קורים דברים אם אתה מתפלל, רק שאינני מבין מדוע התפילה המיתה דווקא את מוקי ולא את מישקע, הכלב הזה נראה נורמלי לחלוטין ולא הצטיין בשום כישרון, בניגוד למישקע שהיא כלבה שמסוגלת להגיד מילים כמו I love you או Mamma במבטא כלבי מאד... זה משונה מאד שמהתפילות שלי מי שנתן את הדין היה כלב אחר שלהם... אולי לא קלעתי נכון כי אני לא מצליח לשמור על הברית ואני נופל בערך כל שבוע... זה לא טוב אם זה הסית את התפילה שלי מלהמית את הכלבה הספציפית מישקע, אבל באמת, תהיו בטוחים, לאור מה שקרה זה נכון, לכלבה הזו יש נשמה שמגולגלת בתוכה ומותו של הכלב מוקי לאחר שהתפללתי על מישקע נראה כסימן גדול לכך...!

אבל תזכרו! צריך לעשות משהו עם מישקע הזו, הכלב הזה מתנהג באופן מאד משונה... מישקע הזו באחד הסרטונים ממש הצליחה לשיר בצורה כמעט מושלמת לקטע מוזיקלי שהבעלים שלה הפעיל במכשיר הטלפון החכם שלו, היא מסוגלת להגיד מילים שונות ובכלל, היא פופולרית להחריד, אם נתפלל עליה היא תסיים את התיקון שלה מהר ולא תצטרך להמשיך להתחייב לבעלים שלה... כפי שאמרתי, הכלבה הזו מכניסה לבעלים שלה הרבה כסף מהצפיות שהיא מקבלת ביו-טיוב, אולי היה מדובר ביהודי שהיה בחוב כלפי האדם הזה ועכשיו הוא מגולגל בכלבה הזו... למען אותו יהודי או כל אדם שנמצא מגולגל בכלב הזה אני מציע להתפלל, מדובר בסבל גדול לחיה המסכנה שבצער נאלצת לשיר שירים שונים ולנבוח I love you כדי שאנשים ישימו לב לכך שזו נשמה מגולגלת, תזכרו שאותה נשמה שיש בכלב צריכה גם לאכול מזון מיוחד לכלבים, זה עוד צער שיש לה ולישון במקומות שהאדם מייעד לכלב ובכלל, מדובר בצער רב...

מי שנפטר כאמור היה כלב אחר בשם Moki, ששייך למשפחה שמישקע שייכת אליה, אני לא כיוונתי להרוג את הכלב הזה בתפילות אלא דווקא את מישקע בגלל ההתנהגות היוצאת דופן שלה, זה משונה שדווקא כלב אחר שלהם נאלץ לתת את הדין... שמא לא עמדו לי הזכויות לגאול אותה ובחטאי גרמתי לברייה אחרת למות, אני מקווה שאני לא הולך לתת את הדין על זה, אבל מתחילים לראות בחוש שמשהו קורה! שבורא עולם שומע תפילה, אפילו אם זו תפילה שנראית אלימה כמו הבקשה שלי אבל למדתי את זה מהרצאה באינטרנט של חוזר בתשובה מפורסם בשם "ערן בן עזרא" שהיה עורך דין וחזר בתשובה, הוא המליץ להתפלל על בעלי חיים שיש חשד שמגולגלת בהם נשמה כדי שיתוקנו, אותו אדם לפי מה שהבנתי או מישהו שהוא מכיר היטב התפלל על חתולים בעת שהם רבו ואחד מהם מת באמצע המריבה... פשוט נפל ומת... אני אמשיך להתפלל על מישקע ואני מבקש שתתפללו גם בעבורה כי משהו מחשיד מאד בהתנהגות של הכלבה הזו... היא יוצאת דופן ונראית כמעט אנושית בהבנה שלה את הבעלים, כפי שאמרתי, כאילו שהיא מנסה להוכיח שהיא גלגול ומייבבת בסרטונים האלו לעזרה!

לסיכום, לא כדאי לכם להיות חייבים כסף לאדם כל שהוא או לגרום צרות שיביאו אתכם לגילגול כי אותה כלבה כנראה מחזירה בעזרת הסרטונים האלו ביו-טיוב חוב מגלגול קודם! צריך לנסות להתפלל עליה, אם יש לכם רחמים! מדובר בכלבה שסובלת זמן רב! מלאו לה אתמול 11 שנים!

אני יודע שזה לא פורום קבלה, אני לא חושב שיש בתפוז אבל אתם האנשים שהכי קרובים לאמונה בניסים ובמציאות רוחנית אז אודה לכם אם תעזרו ומישקע תקבל את התיקון שלה!

מצורפים קישורים! יום טוב!
 

playtrip

New member
תראו איזה נס:

בסרטון המובא לפניכם שואלים הבעלים של מישקע את מישקע שאלות שונות והיא עונה להם ביבבה הטיפוסית שלה... כשהבעלים שלה שואלים אותה את השאלה האחרונה שלהם: "מישקה? האם את טיפשה?" מישקע עונה להם ב"לאאאאאאאאאאא" ארוך וברור!

תוכלו לראות היטב שהכלבה הזו מבינה את הבעלים שלה! היא עונה על השאלות שלהם בחכמה של אדם בוגר! כל מה שמפריד בינה לבין נשמה בגוף אדם הוא הגוף הכלבי שלה שהמבנה שלו מגביל אותה לדבר כאחד האדם!
לאחר שראיתי את הסרטון הזה אני ממש מתחיל להאמין שמדובר בגלגול של נשמה שירדה לתוך גוף של כלב! אני בטוח שאם אתם תצפו בסרטון גם אתם תאמינו בזה ותעשו הכל כדי שמישקע תגיע לתיקונה!

הסרטון בטוח לצפייה ואפילו ששואלים בו את הכלבה שאלה מעט חצופה התשובה שהם מקבלים ממנה מפצה על הכל! מדובר בבעל חיים יוצא דופן ואנו צריכים לשאת תפילה עליו ועל כל מי שנמצא בצרה ושבייה שיחלץ מן הצער בו הוא נמצא!

מי יתן והנשמה של מישקע תגיע לתיקונה במהרה ומי יתן ואנו נזכה לשפע בגשמי וברוחני!
 

קליט

New member
יש הגיון לייחס כישורים מיוחדים שיש לבעלי חיים לזה שהיא `גילגול`

כמו שהיה לפני מאות שנים מעשה בדג שצעק `שמע ישראל` כשחיסלו אותו ואז הלכו וקברו את הדג המיוחס הזה, והיה סיפור דומה לזה לפני כמה שנים . *אם `מישקע` לא שייכת לך אז אסור לך לבקש שהיא תמות, זה גזל . *בורא עולם שומע תפילת כל פה, לא תמיד הוא נעתר לתפילתינו, אם התפללתי לזכות בלוטו והשכינה זכתה בלוטו אז זה לא אומר שהתפלה שלי התקבלה, כי התפללתי על עצמי ולא על השכינה, ואפילו אם נגיד שקוראים לי משה ולשכינה קוראים מושקה . *שמתי לב שתפילה מעומק הלב מסייעת לנו להרדם ולישון, וגם מחדדת לנו את המחשבה, ופתאום אתה זוכה להארה איך להתנהג, *יש מחקרים שתפילה עוזרת לטובה ולרעה . *לכאורה אתה רשאי להתפלל ש`מישקע` תגיעה לתיקון שלה . אתה איש טוב . ד"ש ל`מישקע` . בהצלחה !
 
למעלה