ביקור רופא + דיאטיקנית

לימור י

New member
ביקור רופא + דיאטיקנית

היום הייתי אצל הרופא שהפנו אותי אליו ממרפאת הנשים. אמנם מדובר ברופא חביב שמסביר הכל ומדבר בגובה העיניים, אבל האמת לא כל כך הצלחתי להבין בעצם למה רוצים שאעבור למעקב אצלו ומה רע במעקב שעשיתי עד עכשיו אצל הרופא שלי (אליו אני הולכת באופן פרטי). בקיצור עיקר מה שעשיתי אצלו היה "רישום ראשוני" היסטוריה משפחתית, מעבר על כל הבדיקות עד עכשיו וכו', הוא אפילו לא עשה לי US שהרופא שלי בטח היה עושה לי (יש לו במרפאה). מה שכן הוא נתן לי הפניה לאקו לב עוברי מה שהבנתי שדי חשוב. אח"כ דיברתי שוב עם האחות במרפאה והיא הצליחה לדחוף אותי לדיאטיקנית טובה (בלי תור), אם אתם זוכרים לפני שבועיים שלחו אותי לדאטיקנית שהיתה ממש גרועה. הפעם הדיאטיקנית ישבה איתי בערך שעה הסבירה לי מלא דברים, בנינו תוכנית ביחד (כשאני מצויידת במספיק ידע לערוך שינויים קלים לטעמי). מאחר והצלחתי לשמור על איזון בעצם התבססנו על מה שעשיתי עד עכשיו אבל בגלל שהורדתי איזה קילו היא העלתה לי את כמויות האוכל (ותחשבו שאכלתי הרבה יותר ממה שהקודמת נתנה לי לאכול), בקיצור יצאתי הרבה יותר מאושרת ומעודדת מכל הסיפור הזה (שנראה עכשיו הרבה פחות נורא). אז זהוא, שבוע 29 עוד בערך חודשיים להתעסק עם זה, מקווה שהכל יעבור בשלום.
 

ddr4

New member
מעונינת לשמוע עוד פרטים

מי זה הרופא? באיזה קופת חולים את? מי זו הדיאטנית? למה חשוב לעשות אקו לב? תודה מראש
 
לימור

הרופא שנשלחת אליו הוא מן הסתם רופא של הריון בסיכון. והא אחראי לבדוק דברים אחרים מעליהם רופא רגיל לא מודע- כמו למשל אקו לב עובר. לבדוק דברים אחרים ב- US שרופא רגיל לא מסתכל אליהם. אם הרופא שלך מומחה גם בהריון בסיכון אין שום מניעה שתמשיכי אצלו אם לא כדי לעבור לרופא שמומחה בהריון בסיכון. שמחה לשמוע שהכל מציון אצל הדיאטנית והעיקר שהצלחת לשמור על איזון
תמשיכי ככה
 
יופי! ../images/Emo141.gif

טוב לשמוע שאת עכשיו רגועה ומעודדת יותר
שימשיך מאוזן ותקין ויעבור בקלות
לגבי הרופא, את יכולה לשאול את הרופא הפרטי שלך אם הוא מטפל גם בהריונות בסיכון, ואם כן, נראה לי שאת יכולה להמשיך את המעקב אצלו (רק חשוב שזה יהיה רופא שעושה גם מעקבים להריונות הסיכון כדי שידע לאילו בדיקות צריך להפנות אותך, אחרי מה לעקוב, ולמה לשים לב ...).
 
למעלה