באיחור קל אבל בכל זאת... רונושש מזל טוווובבב

באיחור קל אבל בכל זאת... רונושש מזל טוווובבב

רונווושש מתוקה שלי למרות שאמרתי לך כבר אני אגיד שוב חחחח המון המון המון מזל טווווב הרבה בריאות אושר ועושר בהצלחה בכל מעשה ידייך תמשיכי להיות כזאת מקסימה וחמודה ומשצית מצטיינת כמו שאת חחח אומנם לא עשיתי משו יצירתי אבל בכל זאת חחחחח אין עלייך בובית מתה לראות אותך כבררר חחחחח יאללההה אנשושים תתחילו לשרשר מזל"טים!!! נ.ב איך חגגת בסוף?? נכון שימי הולדת ספונטניים זה הכי כיף?!?! חחחח דבריתיייי
 
רוווווון!!

שיהיה המון המון המון מזל טוווב!!! הרבה אושר, בריאות הצלחה! תשארי כמו שאת- חמודה, מצחיקה, תומכת ומשצית מצטיינת :p מתה עלייך ומתעגעגת!!!!!
 

rotemsror

New member
מזל טוב../images/Emo9.gif

מלאמלא מזל"ט אושר,עושר,בריאות,אהבה וכל מה שאת מאחלת לעצמך
 

harhanegev

New member
מזל טוב ../images/Emo13.gif

שיהיו לך עוד הרבה שנים מוצלחות ומאושרות !
 
חחחחח תודה רותם

ימי הולדת ספונטנים זה הכי כיף ;] (פיףף.. כמה זמן לא כתבתי פה...) היה ממש כיף ביום הולדת שלי... בעיקר לשמוע מהמשצים P: כנסו לאתר משצים של מחוז דרום ותראו מה עשו לי הבונבונים האלה ;] התרגשתי כשקראתי שם מה שכתבו. ותודה לכולכם אנשים... לרותם כבר אמרתי! אבל כמו שאמרת לי פעמיים אז גם אודה לך פעמיים =] מותק אחת שני אני מתגעגעת.. ככה היית באילת ולא נפגשנו? מאור יא גבר. חחחח חולה עליך.. וגם תודה למחזיקת מפתחות. כנ"ל.. ו.. לרותם =] וליאיר שנולדה לו בת מקסימה אתמול! ראיתי את התמונות =] ולמה אתם כותבים "תמשיכי להיות משצית מצטיינת"? חחח מצחיקים אותי P: זה סתם כינוי.. וכולכם פה מצטיינים אז שתקו P:
 
למעלה