" אתה חזק " הקליף!

חני 105

New member
באמת קליפ יפה...אבל נראה לכם שהועבר המסר ...

לא נראה לי עם כל מה שהולך היום בדיסקוטקים ומחוצה לו.
 
מושיקו...

עוד שניה תתחיל להאשים את סאב באלימות אהה? הוא מנסה להעביר מסר... ואם הנוער היום מטומטם מספיק להתעלם ממסר כל כך ברור אז שיתאבד...למה כזה נוער לא בא לנו בטוב... קאפיש?
 

דנטל

New member
הוא לגמרי לא מאשים את סאב

להפך, סאב "את שלו - עשה". כל הפרויקט הזה רצוף כוונות טובות, אבל בשורה התחתונה זה קצת כמו לדבר לקיר. מויש מאשים את הנוער. בסופו של דבר, ילד טוב ישאר ילד טוב. ערס לא ישתנה בגלל הפרויקט הזה וימשיך לצאת אהבל עם ההתנהגות שהוא רגיל אליה. מה שאני אומרת הוא שהפרויקטים האלה מבורכים, אבל החינוך צריך לבוא גם מבית וגם מגיל הרבה יותר צעיר כבר בגן וביסודי. אותו כנ"ל (בהכללה) לגבי הפרויקטים למניעת תאונות דרכים, עישון, סמים, סקס מוגן וכו'. בנוסף, יש לי הרגשה שטיפול נקודתי (כלומר, ספציפית עם כל אדם בנפרד ולא קליפ לכלל האוכלוסיה) עשוי לעבוד הרבה יותר טוב, אבל לעולם לא יהיו תקציבים לדבר כזה. וחבל. גילוי נאות - כדי שלא אצא צבועה. אני בעצמי לא ממש נופת צופים. לכן אני גם סקפטית מספיק בשביל לטעון שלא נראה לי שהקליפ הזה הולך לשנות משהו, כי את עצמי אני מדמיינת יופי שוב מאבדת את השליטה בפעם הבאה שמישהו ממש מעצבן אותי
.
 
ושוב באלגנטיות סאב מוכיח שהוא האחד והיחיד !!!

במקום לומר בולשיט ולהאשים את הנוער...הוא לוקח את זה למקום של "אם יש לך מרץ.אגרסיביות.וטיפה היפר אקטיביות תתעל את זה למקום חיובי..." סאב...בשבילי תמיד תישאר מלך...כי אתה לפחות מנסה לשנות...גם אם לא תצליח יצאת ענק...!!!!!!!!!
 
למעלה