אנשים (עלפים הוביטים וכו´)- מי אתם?

Luthien

New member
interesting

משהו נראה לי תמוה בזה (השלימו את החסר): דמויות שנואות בשרה"ט- בורומיר, דנתור ,________ אתם לא חושבים שחסרה כאן מישהי......
 

פרמיר

New member
אופס... ../images/Emo4.gif

כמובן. עוד דמות שנואה היא: ארוון! בטטה בכיינית ופסיווית שיושבת ותופרת דגלים!
 

פרמיר

New member
מכמה סיבות:

א. הוא שונא את הנולדור, שהם עם העלפים האהוב עלי. ב. הוא שונא את האדיין בלי להכיר אותם בכלל, ורק אחרי שברך עובר בשבעה מדורי גיהינום הוא משתכנע שיש בהם משהו ואפילו מאמץ את טורין. ג. הוא קשוח, זועף ועקשן. מספיק?
 

Sern

New member
נולדור?

איכס. לאהוב את הנולדור זה כמו לאהוב את פרודו - הם ראשיים מידי בשביל שאני אוהב אותם. החביבים עלי הם ה Vanyar (אין לי מושג קלוש איך אייתו את זה בתרגום). ה CC של השפה שלהם תמיד קשה, איך אפשר לא לאהוב אותם?!
אבל מהמיטולוגיה אני אישית אוהב את Glaurung (גם את זה אין לי מושג איך אייתו). לפני שקראתי כמה מהגרסאות המפורטות יותר של סיפור טורין, לא חשבתי שדמויות של דרקונים יכולות להיות כל-כך עמוקות. ארם.
 

פרמיר

New member
הונייר הם כמו ארוון- פסיוויים,

בכיינים, ומתחנפים לולאר. הנולדור הם נועזים, אצילים, אומנים... איך אפשר לא לאהוב אותם?
 

Real Dream

New member
לדלעתי...

הוניר הם באמת פסיווים וחנפנים, אבל הנולדור באמת ראשיים מדי, וגאים מדי. אני אוהבת את הטלרי.
 

Sern

New member
אבל, אבל, אבל...!

הווניר הם מצד אחד שלווים וטובי לב שאוהבים שירה, ומצד שני תמיד שם כשצריכים אותם (ב - War of Wrath) הם הגיעו בהמוניהם לארץ התיכונה כדי לגרש את מלקור אחת ולתמיד למרות שזה לא היה הקרב שלהם. הטלרי באמת נחמדים. בייחוד בגלל שהם מאוד מגוונים (האילקורינדי לעומת שבי ואלינור... הפרעיים לעומת התרבותיים, וכו´). אבל אהבתי עדיין מופנה כלפי הוונייר. ארם.
 

Real Dream

New member
מי אני?

למה בכלל צריך לשאול את זה? הכל רשום בפרטים. ומה שלא רשום... כנראה שמי-שזה-לא-יהיה לא רצה שידעו עליו את הפרטים האלה. עלי יש רק לציין שאני אשת-אנט מהפורום השני (כבר הייתי רשומה פה, ולא רציתי להירשם שוב או לשנות שם כי אני גם מתארחת מדי פעם בפעם בפורומים אחרים.).
 
למעלה