אני שירתתי בצבא ואני לא מצתער על זה אבל

sandbird4

New member
אני שירתתי בצבא ואני לא מצתער על זה אבל

אני אעדיף שהילדים שלי לא יעשו צבא. למה? הצבא בארץ הוא בדיחה עוד מכשאני הייתי בסדיר (1991 עד 1994) והוא מקום של הרבה אוכלי חינם שנקראים קצינים ואנשי קבע שלא עושים כלום חוץ מלבוא שעה פעם בשבועיים כדי לראות שהבסיס עוד קיים ובשאר הזמן (וגם שהם בבסיס) הם עסוקים בלעבוד במקום אחר בשחור. בנוסף הצבא כבר היום מתנהג כצבא מקצועי. זה לא סוד שאין צורך שכל האוכלוסיה תתגייס לצהל ומאחורי הקלעים קבוצות שלמות אינם משרתות בצהל, ולא רק חרדים אלה גם עשירים ומקורבים. בפועל רק עניים או פראיירים מתגיסים, בדיוק כמו בצבא מקצועי סטייל הצבאות הפרטיים בארצות הברית. בקיצור, מספיק כבר להעמיד פנים: אין פה שום "פטריוטיות" בלהתגייס לצבא! הצבא צריך להיות בחירה חופשית.
 

Fightingirl

New member
מה?!

אתה מתלונן על כך שלדעתך יש אנשים שלא תורמים בצורה מספקת ואמיתית עד כדי כך שאתה מגדיר אותם כאוכלי חינם ובמקביל אתה כותב שאתה לא רוצה שהילדים שלך ישרתו בצבא, אז קודם כל בוא נבהיר פה משהו: התגייסות לצבא אינה (ואינה צריכה להיות) רשות אלא חובה וטוב שכך -אחרת עם כמות החיילים המצומצמת שהייתה בצבא במצב כזה לא אתה ולא הילדים שלך הייתם יכולים לישון בשקט! דבר שני - אם אנשים מסויימים שכן התגייסו לצבא מוגדרים כאוכלי חינם עפ``י הדברים שלך -אז אם הילדים שלך (חלילה) לא יתגייסו איך תגדיר אותם?...
 

smailie

New member
אותי מעצבן דבר אחר

שלושה חיילים + קצין חשודים עכשיו באונס צעירה מוגבלת. אני מנסה כבר שנים להתנדב לצה"ל ולא מוכנים לקבל אותי, רק בגלל שבעיית קשב וריכוז בילדוּת נתפרשה כבעייה פסיכיאטרית. דחו אותי על הסף, עוד לפני הצו הראשון ואפילו את המבחנים הפסיכוטכניים לא עשיתי עד היום. עד כדי כך אני לא עומד בשום קריטריון מבחינת רשויות הצבא, גם לא בנתונים המינימליים ביותר. האם אני מהווה סיכון יותר גדול מאשר החיילים האלה והקצין? כנראה שכן.
 

Fightingirl

New member
ללא נושא

במקרה הזה הצבא לא יכל לצפות שהם יחשדו באונס כשהם גוייסו אבל מה תגיד על כך שבמקרה אחר מפקדים בחיל הים שלחו מכתבי תמיכה לבית המשפט לטובת חייל החשוד כעבריין מין סדרתי?
 

Fightingirl

New member
ללא נושא

במקרה הזה הצבא לא יכל לצפות שהם יחשדו באונס כשהם גוייסו אבל מה תגיד על כך שבמקרה אחר מפקדים בחיל הים שלחו מכתבי תמיכה לבית המשפט לטובת חייל החשוד כעבריין מין סדרתי?
 
אז מה שאתה אומר שרק פרייארים ועניים הולכים

להגן על המולדת ולסכן את חייהם למענך ועל למען משפחתך . אז יודע? אני גאה להיות "עני ופרייאר" כהגדרתך וגאה ללכת למילואים (חזרתי אתמול ממילואים אגב..) ולעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר כדי שאתה וילדיך תוכלו לשחק בגן ילדים . ברגע שלא יהיה גיוס חובה במדינה , לא יהיה צבא שיגן עליך וסביר להניח שהמצב של כולנו לא יהיה מזהיר במיוחד... אז שתדע לך שיש פטריוטיות בלהתגייס לצבא (ואני מכיר לא מעט כאלה) ואני מקווה שתשנה את דעתך ותדחוף את ילדיך להתגייס לצבא ולתרום למען המדינה .
 

sayar3

New member
אוקיי-ובוא נניח שאתה צודק-

מה יקרה במצב שהגיוס הוא בחירה חופשית-ובעוד 10 שנים הגעת למצב שאף אחד לא רוצה להתגייס. האם מדינת ישראל מסוגלת ויכולה לקחת אחריות כזו על עצמה?מי יגן עליך אז?תביא לצבא פועלים תאילנדיים?או אולי נלך לגייס את הסינים.....? אם אתה לא מאמין בפטריוטיות-אין לך מה לחפש במדינה ששמה את חיי חייליה למען המולדת ולמען אתה ושכמותך תוכלו לחיות חיים נהדרים ולכתוב באינטרנט דברים מטופשים...... אני אישית מאוד מאמין שחיילים עדיין מתגייסים למקצועות לחימה ולמקצועות אחרים מתוך רגש מחוייבות למולדת ומתוך פטריוטיות.וכל מי שלא מאמין בזה-מקומו במדינה אחרת כי מן הסתם הוא אינו מכיר בערכים של המדינה שנתנה לו חיים.
 

Fightingirl

New member
ללא נושא

יש גם אנשים שלא מתגייסים מתוך רצון להגן על המולדת אלא על האנשים שחיים בה וזה ערך חשוב וראוי לא פחות.
 
../images/Emo45.gif טוב לראות שחזרת , איך היה?

בדיוק חזרתי ממילואים אתמול , נזכרתי איך זה להיות חייל...(כואב לי הגוף בצורה שלא תיאמן שלא לדבר על העייפות...)
 

sayar3

New member
טוב לחזור-היה מצויין דווקא לא רע בכלל

די נהנינו שם..... שמח לראות אותך פה ממשיך לכתוב.... איך היה המילואים? חחחחח כואב לי הגוף.........מצחיק אחי .תתחיל להתאמן לקראת המילואים הבאים י'פדלאה.
 
למעלה