אני מתלבט בין כמה ספרים של אהובנו

igreenwald

New member
אני מתלבט בין כמה ספרים של אהובנו

מה עדיף חרש החורף או האומה? האם שווה לקנות את wisdom & wit ספר הציטטות? האם נתקלתם בבעיה למצוא את הספר מכשפות בחוץ לארץ (לא נמצא בקטלוג של צומת ספרים הוצא לאור ע"י כנרת)?
 

אוקטרין

New member
שתי האגורות שלי

1. Nation 2. לא. רוצה ציטטות, לך ל-Lspace, או שתקרא שוב את הספרים. ואל תקנה את The Folklore of Discworld, גם הוא לא שווה את הכסף. 3. יש באתר של סטימצקי.
 

igreenwald

New member
נכון להיום מכשפות בחול כבכר הוצא מהקטלוג

חנויות הן בסטימצקי והן בצומת ספרים לאחר שאיש הקציר כבר הוצא מהקטלוג של סטימצקי השתכנעתי למהר לקנות אותו בצומת ספרים
 

pix37

New member
ההעדפות שלנו

אומה מוצלח יותר מחרש החורף ספר הציטטות מיותר לחלוטין - לכל אחד ציטטות אחרות שאהובות עליו והטעם של העורך שם די ביזארי. אחרי מכשפות בחוץ ארץ רדפתי די הרבה זמן עד שבסוף מצאתי אותו במשומשים, אבל הוא שווה את המאמץ.
 

מה ה מצב

New member
רק על השאלה השלישית אני יכולה לענות

אכן גם אני מוצאת בעיה למצוא אותו. הספר היחיד בעברית שחסר לי של פראצ'ט.
 

dino_din

New member
אם אתה רוצה

אני נאלץ למסור חבילת ספרים. הספרים במצב די טוב, חלקם נראים מצויין וחלקם פחות (בעיקר כי הספרים באנגלית מודפסים על דפים שמראש נראים צהבהבים). בין השאר יש שם את "מכשפות בחוץ לארץ" כאשר הבעיה היחידה שהכריכה שלו מעט מטושטשת (בהתחלה חשבתי שזה בכוונה אבל נראה לי שמשהו במכונת ההדפסה רעד והצבעים לא יצאו חופפים). הספר עצמו במצב מצויין. חשבתי למכור את כל החבילה במאה ש"ח. בחבילה יש את מכשפות בחוץ לארץ, ראי נוע, איש הקציר, אחיות הגורל, פירמידות, ומעשי קסמים. כל הספרים בעיברית במצב טוב מאוד (מעשי קסמים נראה משום מה ממש כמו חדש למרות שהוא אחד הוותיקים! ממש מעשה קסמים). בנוסף יש כמה ספרים באנגלית שנראים טיפה פחות טוב אבל זה רק בגלל שמראש הם מודפסים על נייר פחות עמיד כנראה :( equal rites, the light fantastic, the colour of magic, guards! guards!, MORT night watch winterSmith (הגירסה האנגלית של חרש החורף למי שלא מזהה) a hat full of sky thief of time יש כחמישה עשר ספרים וכולם נמכרים ביחד (גם העיברית וגם האנגלית). אני גר בפתח תקווה אם מישהו מעוניין.
 

dino_din

New member
אגב, עכשיו ניזכרתי שדיברנו בעבר

בקשר לאיזה ספר ובסוף זה לא יצא.... האמת שהיה לי קשה להיפרד אבל הגעתי למצב שאין ברירה :( זה או הספרים או לשכן את התינוקת במרפסת....
 

igreenwald

New member
בדיוק קניתי את איש הקציר אך מכשפות בחו"ל

עדיין די מעניין אותי השאר כרגע הרבה פחות בוער לי
 

dino_din

New member
יאללה, בא תיקח

תעשה קפיצה לפתח תקווה (אני זוכר שאתה גר באיזור) והספר שלך תמורת התחייבות לתת לו בית חם ואוהב, רבע שעה של ליטופים ביום ולהוקיר ולאהוב אותו לנצח :) עדיף בשעות הערב המאוחרות.
 
למעלה