אמונה ושיפוט.. מה דעתכם??

kung fu

New member
נהניתי. תודה!

(אגב, זה ממש לא היה ארוך עבורי) כך אני גם פועלת עם השופט. כשרק התחלתי להיות מודעת לשופט אז נאבקתי איתו, ואז גיליתי שאני רק מעצימה את חוסר ההרמוניה בתוכי, והדרך מתחילה בקבלה שלו.
 
../images/Emo13.gifתודה-רבה, אייל..

זה פשוט יוצא מן הכלל, ו..
גם למיכל. הדרך שלי היתה לנסות לא להתמקד בכח השלילי הזה, (תקראו לו "שופט" , "שוטר", what-ever) במחשבה שהתמקדות או התעסקות בזה רק תעצים אותו יותר...כי,כביכול אני מעניקה לו יותר כח והוא יגדל ויתעצם יותר... ולכן כשמסרבים להעניק לו תשומת לב, פוחת כוחו והוא לאט לאט דועך,נחלש ונעלם ונפתח צוהר לכח חיובי... לא להתעלם, כי הוא (השוטר) לא יעלם, אלא פשוט לא להזין אותו.. מה שנאמר שווה בהחלט, מחשבה רבה...
 
נכון , זו שיטת הג'ודואיסט הנכונה

הג'ודואיסט כאשר יריבו מכה , הוא לא מתנגד , אלא מקבל את המכה והתנופה וזורם עם זה עד שהיריב נופל החוצה במלוא עוצמת מכתו. זה לא בדיוק , אבל דומה וממחיש את אי ההתנגדות והקבלה של הכעס,הפחד, של השופט, השוטר עד שהוא עוזב אותנו.
 
חשוב לי שקונג פו תביע דעתה על

הדברים שאמרתי על הג'ודו ותורות הלחימה המזרחיות. לא הבנתי אם תגובתה היתה לדברי ומה משמעותה, כי אני לא מתמצא בתורות לחימה אלו, בודאי לא כמוה.
 

kung fu

New member
לא הגבתי להודעתך עדיין ../images/Emo68.gif

"לא הבנתי אם תגובתה היתה לדברי ומה משמעותה" : העיקרון של התגובות בתפוז מאד גרפיות ובהירות. אם הייתי מגיבה להודעתך, אז היית רואה את ההודעה שלי משורשרת להודעה שלך
בקשר למה שאמרת, אני לא לומדת ג'ודו, ואני לומדת קונג-פו (שזה, אגב, מעבר לאמנות לחימה). הפירוש המילולי של קונג-פו זה יכולת עמוקה, כישרון וכדומה. אנחנו לומדים להיות הרמוניים עם הכול. כמובן. אני אתן דוגמא לעבודה הרמונית שדומה למשהו שציינת. יש אצלנו תרגול שנקרא "הזזות". שני אנשים עומדים אחד מול השני, מנסים לשפר את היציבות שלהם קודם כל, ובנוסף להזיז אחד את השני. אז אם הפרטנר בא אלי במלוא הכוח, אני לא נאבקת בו או מתנגדת לו, אלא משתמשת בכוח שלו, ומעיפה אותו עם הכוח שלו (והתנופה שלו), בלי טיפת מאמץ מצידי. אני אישית לא הייתי בוחרת להשתמש בזה להדגים את עיקרון השיפוט.
 

rainbow too

New member
../images/Emo24.gifתודה../images/Emo140.gif

השוטר הפנימי, מה שמכונה 'הטפיל', בספר ארבע ההסכמות, תיאור מדוייק. תודה אייל.
 
למעלה