אלוהים, זה באמת נכון?! OO

marauders

New member
אלוהים, זה באמת נכון?! OO ../images/Emo58.gif

בזמן האחרון, כששוטטתי באתרי המעריצים של הסדרה, הגיעו לאוזניי - סליחה, עיניי - כמה שמועות מוזרות. קראתי פה או שם כמה דברים חלקיים על המשך העונה שנראו לי לגמרי הזויים. פתאום, בדיוק עכשיו, לפני השיעור הפרטי שאני הולכת להעביר, נתקלתי בידיעה הזאת שהוצאה מפורום cwtv, שחיברה את כל הדברים שקראתי לספויילר אחד אדיר ומשמעותי שגרם לאצבעות שלי לרעוד, בלי שום קשר לקליקים שאני מוציאה משם באופן קבוע. אני לא יודעת עד כמה זה נכון או לא נכון, אבל בהתחשב בזה שעד עכשיו כל הספויילרים שקראתי משם היו אמינים, קשה לי להתעלם מהנ"ל לגמרי. בכל אופן, כל מי שלא רוצה לקחת סיכון ולנחש מה יקרה בסיום העונה, שלא יגלגל את הגלגלת למטה.
אני פשוט אביא אותו כמו שקראתי אותו, בבקשה: 'Serena and Blair will be so on the outs over what may or may not have happened with DB that when Prince Louis comes around, Blair accepts his proposal. Then Chuck fights with Russell Thorpe, Howard Archibald, and his uncle Jack over control of Bass Industries, and discovers Raina has been hooking up with both himself and Nate on the side. Somehow Chuck & Blair reunite for a passionate last night together to figure out what will make them happy in the future. Meanwhile, while Chair are having their rendezvous, Russell Thorpe decides to get back at Chuck and the Bass family once and for all, by setting fire to part of the Empire Hotel...accidentally killing his own daughter Raina in the process. Blair goes off to Monaco with Louis, as Chuck is then accused of the Empire arson and Raina's death, but wanting to spare Blair any grief or a royal scandal he doesn't use being with her as an alibi...and ends up being sent to prison for a crime he didn't commit. עכשיו אתם מביניעם מה בדיוק הרגשתי?! אשיית, אני חייבת לרוץ כי השיעור עוד שנייה מתחיל, אבל אני באמת לא יודעל מה אני חושבת על מה שנכתב לעיל. מצד אחד- אני לא רוצה שזה יקרה. קשה לי לעמוד במצבים שבהם יש חור צדק משווע, קל וחומר שהוא מופנה כלפי צ'אק בס, אבל מצד אחד- זאת תהיי הדרמה הכי עצומה שהסדרה הזאת ידעה אי פעם. וכפי שאנחנו יודעים; הדרמה, היא מה שעושה את הסדרה הזאת לכ"כ טובה. מה אתם חושבים?
 

jasika siton

New member
אומיגאד! ../images/Emo58.gif

אני לא מקווה אבל מקווה שזה נכון.. זאת אומרת, מאז שג'ולייט הלכה אין כל כך דרמה מעניינת ומשמעותית בסדרה חוץ מתעשיות באס. ( שלא כאלה מעניינות ) למרות שזה קשור לזה, זה יהיה אחת הדרמות. ריינה מתה ? צ'אק בכלא ? יכול להיות מעניין! מסכן צ'אק.. נחכה ונראה :)
 

marauders

New member
בדיוק: אווממיייגגגאאאדדדד. ../images/Emo58.gif

אהבתי את התיאור הרגשה שלך; "אני לא מקווה, אבל מקווה שזה נכון." פשוט לייק. מדוייק בהחלט. זה כאילו ממש גורם לי לרצות שזה יקרה, ולחכות ולצפות לזה בקוצר רוח - כי בואו נודה באמת; אם הנ"ל נכון, זה יהיה אחד ה-דברים - אבל עדיין אני מפחדת מזה פחד מוות וקצת מעדיפה שלא. אבל גם מעדיפה שמאד כן. ומאד לא. כן. לא. כן. לא. טוב, הבנו את הנקודה. אלוהים, יש בזה משהו נורא אירוני בסוף, כשצ'אק יהיה בכלא, או איך שchair הגדירו את זה ב4X06: טרגדיה. יש בזה משהו כ"כ אכזרי; כי לא רק שהוא יפסיד את בלייר, אלא גם יכנס לכלא למרות שלא עשה כלום. זה נורא, לדעת שאתה חף מפשע ולשמור בכל זאת על שתיקה כדי ל'שמור' כביכול על מישהו אחר. אני שונאת חוסר צדק. שונאת. שונאת. שונאת. שונאת. אני בטוחה שאם משהו כזה יקרה, אני ארגיש את אותה אומללות כשראיתי וקראתי את הספר 'הרוזן ממונטה קריסטו'. אבל לעזאזל, משהו בי גם נורא מצפה לאומללות הזאת. המזוכיזם. נראה שצ'אק בס הולך להתמכר לשורה החדשה: "אלוהים יעניק לי צדק". ומהיוהרה שטבועה בו, מיומנות חדה של משחק השח גם בחיים האמיתיים עצמם והיצר הנקמני שרק מחכה לזדמנות לפרוץ החוצה- אנחנו מבינים שהוא בעצם סומך אך ורק על עצמו.
 

Rinat114

New member
אז ככה... ../images/Emo58.gif

כל השמועות על זה שהמלון נשרף ומישהו נעצר מסתובבות כבר חודשים על חודשים. אבל יש פה חורים ענקיים מהסיבות הפשוטות שאנחנו יודעים שלצ'אק לא יהיה עניין בנייט וריינה, והמועמדת הפוטנציאלית להיכנס לכלא היא למעשה לילי. כל השאר נשמע מאד מאד מתאים למה שמסתובב בחודשים האחרונים באינטרנט... אוף אין לי כוח לכל הדרמה הזו שוב, זה כל כך לא מה שהולך להציל את עונה חמישית.
 
למעלה