אי אפשר להתעלם מהתוכנית שהיתה הערב בטלויזיה:

אי אפשר להתעלם מהתוכנית שהיתה הערב בטלויזיה:

בחורה בת 23, סובלת מהפרעת זהות דיסוציאטיבית, יש בתוכה שלושים דמויות שונות , אישיות שונות שכל פעם דמות אחרת צצה והיא לא זוכרת מה קורה לה, בקיצור, פעם אחת היא ילד בן ארבע, פעם אחת היא בחורה בת 16, פעם אחת בחורה עוורת שיודעת לנגן על פסנתר.. אבל היא בעצמה בכלל לא יודעת לנגן על פסנתר.. פעם אחת היא יודעת לדבר שפת הסימנים, פיתחה הרבה הרבה הגנות בעקבות טראומה שהיתה לה בגיל 12. בכל אופן, השאלה שלי פה, אמנם זו הפרעה פסיכולוגית קשה חמורה ומוכרת בכל העולם, אמנם נדירה, אבל ידועה, אבל בטוח יש לזה שורש רוחני, זה נראה ממש כמו דיבוק, היה מפחיד מעניין מאוד לראות את זה. לא יאומן כמה אנשים סובלים ואיזה מכות יש בעולם,, ממה הבורא כל כך רוצה שנתפעל? ובאמת אני התפעלתי מאוד ואני מודה לקב"ה שעושה איתי חסד ענק! אבל, כואב לי עליה , על הבחורה הזו ששנים סובלת מזה, והיא נעלמה ,,, זה נראה כאילו התגלגלו בתוכה שלושים נשמות.....!!!1 איזה מן דבר זה? הזוי לחלוטין...
 
"לגלם" 30 דמויות זה יכול להיות דבר מאוד מעייף

בס"ד מה שמדהים שהבחורה הזו כלל לא נדרשת לטיפול תרופתי פסיכיאטרי,כי אני סבור שאילו היתה נוטלת תרופות,יתכן שזה היה מאט את קצב ההחלפה,או שאף התרופות היו "מוחקות" ומבטלות את אישיותה רבת הגוונים והפנים. המדהים בכך שהמספרים מדברים על:70,000 ישראלים שסובלים מאותה הפרעה דיסוציאטיבית,והאנשים הסובלים מהתסמונת הזו הם אינטליגנטים ברמות וביניהם נמנים:רופאים,עו"ד,עובדים סוציאלים וכויו"ב. זה נשמע כאילו העולם השתגע והקרקע נשמטת,זזה ורועדת תחת רגלינו. זה רק מראה לי כמה רוח אלוקית מנשבת בקרבו של האדם וכמה נפלאות הן דרכי ה'.
 

Mr Adam

New member
מדובר במקרה קשה וכואב

של צעירה שעברה השפלות התעללויות כתוצאה מבורות ורוע לב של אנשים שלא ידעו לקבל את מצבה הנפשי בסובלנות ואהבת אדם. ביחד אם זה צריך לעשות הפרדה בין אנשים הסובלים מהפרעות נפשיות לבין אנשים שנולדו עם כושר משחק מולד כמו שחקני קולנוע עורכי דין וכ'ו בעיקר בגלל שגם הם יכולים לראות לפעמים כסובלים מפיצול אישיות :) והבדל כאן שהם כן שולטים על הכישרון והמחשבות שלהם בצורה מוחלטת בשונה מאדם שסובל מהפרעה נפשית. חכמת הקבלה אומנם עוסקת בפנמיות האדם אבל היא לא מיועדת לתת הסברים על תופעות רפואיות כמו שצוינו כאן כתוב שלרופאים ניתנה זכות לרפאות ולכן הם אלה שצרכים לתת תשובות למקרים האלה .
 

InDoor76

New member
היה נחמד לדעת מה השורש הרוחני

של התופעה.. ומה הוא מסמל, מה באמת קורה שם?
 
זה נשמע כמו מקרה קלאסי של דיבוקים

שנכנסו עקב מערכת הגנה רוחנית (צלם, אור מקיף) שנפרצה, כנראה בעקבות טראומה שהיא עברה בגיל צעיר. השורש הרוחני של התופעה הזו הוא דברים (עוונות) שאותה נשמה עשתה בגלגול קודם, שגרמו לה בהשגחה פרטית לעבור את אותו מקרה טראומתי בגלגול הזה שגרם לפריצת ההגנות וכניסת הדיבוקים לגוף שלה, כדי לתקן ע"י הסבל שהיא עוברת היום את הקלקולים והעוונות מהגלגול הקודם. והדיבוקים האלה זה של אנשים אמיתיים שחיו פה בעולם ומתו באותו הגיל שהם מודעים לו היום, ובשל מעשיהם לא זכו לעלות לעולם הבא ונתקעו ונקלעו בין העולמות (כף הקלע), וכאשר הם מזהים גוף עם מערכת הגנה פרוצה הם נכנסים לתוכו ולוקחים מדי פעם שליטה, והאדם שנכנסו אליו באותו הזמן לא מודע לכל הקורה איתו וסביבו. הדברים האלה ידועים מופיעים רבות ביהדות במקורות התורניים שלנו, כגון ספר שער הגלגולים של האר"י הקדוש, גמרות ומדרשי חז"ל.
 
‫אין לנו עניין בוויכוחי סרק עם אפיקורוס..

..'בר כופרן', שמתחזה ל-"בר אוריין". להזכירך, פה זה פורום 'קבלה בראי היהדות' ולא בראי "חוקרי" (כופרי) המקרא וחז"ל האוניברסיטאיים.
 


 
למעלה