אינפיניטי פרק 9 לצפייה ישירה

  • פותח הנושא דודאצפייהישירה
  • פורסם בתאריך
ד

דודאצפייהישירה

Guest

אינפיניטי לצפייה ישירה
אינפיניטי לצפייה ישירה


אינפיניטי פרק 9 לצפייה ישירה היא סדרת דרמה ומדע בדיוני לנוער, שעלתה לשידור בערוץ זום, לצופי Yes, ב-28 ביולי 2022.
גאיה שקד,נערה מבריקה וחכמה נחושה לנצח בתחרות המתמטיקה של פרויקט X שבה היא משתתפת יחד עם חבריה (אלימלך, דניאל ולילוש). גאיה מתאהבת בארי (ילד בן 97 שהגיע מהעתיד) ארי וגאיה חוקרים מקרה מוות של תלמיד מהפרויקט (גאיה שקד היא התלמידה שנהרגה).

אינפיניטי פרק 9 לצפייה ישירה כשהייתי ביסודי, היו שני דברים שידעתי בוודאות על עצמי – אני שונא מתמטיקה ואוהב את "השמינייה". עכשיו "אינפיניטי", סדרת הנוער החדשה של yes שעלתה בשבוע שעבר בערוץ ZOOM, מתכוונת להמשיך מהנקודה שבה הסדרה ההיא עצרה: מדובר בסדרת נוער על תיכון מחוננים, שמתמקדת במגמת מתמטיקה ובהרפתקאות המדע-בדיוניות שהם נקלעים אליהן. כלומר, הגיבורים שלנו הם אנשים מהסוג שיודעים מה זה משוואות ריבועיות ולא מקבלים חום מחילוק ארוך.
אינפיניטי פרק 9 לצפייה ישירה מעשה בגאיה (עומר נודלמן), מתמטיקאית מחוננת וכוכבת מגמת מתמטיקה בתיכון היוקרתי שבו היא לומדת. הסדרה נפתחת בתחרות הרת גורל אחת כמו זאת שחתמה את "ילדות רעות" (מינוס השורה האלמותית "הגבול לא קיים"), ובה גאיה מוכיחה את עצמה שוב כקפטנית מהוללת. אבל חברה לקבוצה אלימלך (אמיר בנאי, "שעת אפס") פורש כתוצאה מהתקף חרדה, ובמקומו נכנס ארי הנאה והמסתורי (עידו אליאלי) – גאון מתמטי לא קטן בפני עצמו, שלא מהסס לפלרטט עם גאיה משל הוא היה דילן מקיי והיא לא פחות מברנדה וולש. אבל שלא כמו כל גיבורת נעורים מן המניין, גאיה לא מתעלפת מהתרגשות אלא חושדת בכוונותיו: היא משוכנעת שמדובר בסוס טרויאני שבא לחבל מבפנים בתפקוד המגמה האהובה שלה. היא לא בדיוק בכיוון, אבל כפי שנרמז לנו בשני הפרקים הראשונים, היא לא טועה עד הסוף – ארי אכן לא מי שהוא אומר שהוא, אבל הפתרון לתעלומה, שכולל גאדג'טים עתידניים ומסע בזמן, נשמע הרבה יותר מגניב (אך הרה גורל) מזה.
אינפיניטי פרק 9 לצפייה ישירה אולי זה אני שלא ראיתי מספיק סדרות נוער ישראליות בעשור וחצי שעבר מאז שגיורא חמיצר לימד אותנו מה זה למדא, אבל ערכי ההפקה של "אינפיניטי" הם באמת משהו שלא רואים כמעט בכלל בטלוויזיה הישראלית. צילום, עריכה, עיצוב, אפקטים מיוחדים: כולם נראים כמו שדרוג משמעותי מהימים שבהם אפשר היה לראות את הקרטונים והרפסודות שהרכיבו את אולפן ערוץ הילדים. שאפו לבמאית רינה הורן, לצלם עופר דורי ולמעצבת דולה אדיר. "אינפיניטי" נראית אמריקה.​
 
למעלה