אילן רמון ,הירח והסובייטים

אילן רמון ,הירח והסובייטים

שאלה אחת אילן רמון האסטרונאוט הישראלי הראשון שאמור לצאת לחלל הוא אמור לנחות בירח במסעו? שאלה שנייה מאז הנחיתה הראשונה על הירח,כמה נחיתות היו עוד? הרוסים נחתו שם כבר?
 

xflil

New member
מה?!! שטויות!!!

אפולו 11 אפולו 12 אפולו 13 לא נחתה אפולו 14 אפולו 15 אפולו 16 ואני לא בטוח אם היה אפולו 17....
 
איך זה שהרוסים עדיין לא נחתו?

הרי זה נראה תמוה? מה הבעיה? אז אולי יש אמת בשמועות הקונספירציה ????
 

xflil

New member
מה יש להם לנחות שם?

ובמצב שלהם היום?! אין להם כסף בקושי ללחם לאנשים... חוץ מזה, האמריקאים נצחו במירוץ לירח, הרוסים יוכלים להתנחם בזה שהאדם הראשון בחלל היה שלהם
 

akira

New member
אין טעם

המטרה המקורית הייתה יוקרה, כאשר האמירקאים ניצחו המטרה נעלמה. בלי מטרה אין טעם לנחות. לכן ברגע שימצאו סיבה טובה לנחות על הירח - יעשו זאת (כנ"ל מאדים)
 
למרות

שהטילים של הרוסים היו יותר חזקים מבחינת הדחף שלהם ... הם עמדו לשגר אדם שינחת על הירח אבל הנחיתה נדחתה עקב פיצוץ בעיר הכוכבים ... ואני שולח לך תמונה של אילן
 

קשוח31

New member
אתה בטוח ?

נדמה לי שרק הקיפו את הירח, אבל אני בעצמי לא בטוח אז אולי אתה צודק.
 

xflil

New member
בטוח בטוח אחי ../images/Emo13.gif

סליחה שהנפלתי, עבר עלי יום מעייף וקשה אז אל תתייחסו אלי אוקי?
 

xflil

New member
הרוסים לא נחתו על הירח

אפולו 11 היא הראשונה אגב... השלמה לשאלתך
 

xflil

New member
חחחחח ../images/Emo13.gif

תכנית החלל לנחיתה על הירח הופסקה בגלל Budget Cuts אם ככה כותבים תקציב [:
 
בושה וחרפה...........

שש נחיתות מאוישות היו על הירח - כולן על ידי ארה"ב. הרוסים היו הראשונים להמחית חלליות על הירח - ללא אנשים. אילן רמון יטוס לתחנת החלל הבינ"ל.
 

zusiman

New member
נחיתות על הירח

בשנת 1961 הכריז קנדי כי עד סוף העשור האמריקאים ינחתו על הירח. הדבר גרם למרוץ בין המעצמות כאשר גם ארה"ב והן ברה"מ החלו לבנות תשתית לנחיתה על הירח. הרוסים היו הראשונים להנחית (לרסק) חלליות לא מאוישות על הירח אך האמריקאים הצליחו מאוד בהכנות לנחיתה המאוישת. אפולו 8 הייתה הראשונה להגיע לירח ולהקיף אותו כהכנה לאפולו 11 שנחתה על הירח (ניל ארמסטרונג) לאחר מכן היה אפולו 12, (13 שכשלה) , 14,15, 16,17. הרוסים לאחר הצלחת האמריקאים לא ראו לנכון לנסות גם. הם ידעו שהם הפסידו. הם ניצחו את האמריקאים בגדול בעשור שאחרי בתחנות החלל שלהם (אבל המנצח כותב את ההיסטוריה לפי רצונו) מאז 1972 (אפולו 17) לא חזרו אנשים לירח. אפילו חלליות לא שלחו לשם עד לא מזמן. בשנת 1980 החלה תוכנית המעבורות ומאז בניאדם מרחפים להם בגובה של 300-400 ק"מ מעל פני כדוה"א ולא רחוק מכך. אילן רמון הוא חלק מתוכנית המעבורות (ניסויים וכו´) ולא יגיע לירח. קוריוז - הסינים הכריזו כי עד שנת 2010 הם יגיעו לירח. בשנת 2004 יהיה להם אסטרונאוט ראשון (אפילו שלושה) ואם הם באמת יצליחו זה יגרום לדעתי למרוץ מחודש לחלל!! הלוואי.
 

xflil

New member
מירוץ לאן?

האמריקאים אומרים שעד 2010 הם יגיעו למאדים עם חללית מאוישת
טוב, הם עוד אל אמרו את זה, המדענים מעריכים שבעשור הזה יהיו התפתחויות גדולות בתחום...
 

xflil

New member
בכל זה לא הזכרת את הנחיתההההה!!

ב-20 ליולי 1969 דרכה רגלו של ניל ארמסטרונג על חולות הירח
שאר המשימות נמשכו עד שנת 1972 נדמה לי... אגב הסרט "אפולו 13" הוא אחד הסרטים האהובים עלי ביותר אם לא הכי ראיתי אותו לפחות 80 פעם (זה לא מצחיק....
)
 

adr100

New member
הוא לא יטוס לתחנת החלל

המעבורת "קולומביה" שבה יטוס אילן רמון לא מותאמת לחיבור לתחנה. שלושת המעבורות האחרות שברשות NASA (דיסקברי, אנדוור ואטלנטיס) הם היחידות שמבצעות טיסות לתחנה.
 

akira

New member
רוצים לשלוח תמונה לירח ???

יש חברה מסחרית שמציעה לשלוח ניירות וחפצים לירח תמורת תשלום סמלי - בין עשרות לאלפי דולרים תלוי במשקל. המשימה תשלח כנראה ב 2004 או 2005.
 
לרוסים היו שלושה חלליות לחקר הירח

לונה-1, פספסה את הירח. לונה-2, התנגשה בירח (התרסקה בירח). לונה-3, נחתה על הירח, אבל אבד איתה הקשר.
 
למעלה