איך אתן שומרות את המפיות ?

איך אתן שומרות את המפיות ?

שמתי בקופסא - התמלא מהר ימוש הציע ארגז גדול - אין סיכוי, אחרי שהבן שלי היום שפך את כל האוכל לדגים המסכנים שהיו רעבים.....המפיות ילכו מהר לזבל בצורה הזאת. קלסרים....תמיד אתן מורידות את השכבות (ואם ארצה אותן ?), יש סידור פנימי מענין ? כל הארה בנשוא תתקבל. מעידית אוגרת המפיות בפוטנציה לעבודה מתי שהוא
 

יערולה

New member
למעלה בשורה הכתומה

יש כפתור של "הסתרת תגובות" או במקרה שלך כשהתגובות כבר מוסתרות צריך להיות "הראה תגובות" או משהו כזה. תלחצי על הכפתור הזה, ואז יופיעו שוב התגובות ללא מספרים. המספרים מראית את מספר התגובות שיש לכל הודעה.
 

lilachh

New member
פה אין את המספרים ../images/Emo12.gif

אולי זה רק באירלנד
בכל מקרה את המפיות אני שומרת בקופסאת אחסון גדולה מקרטון - כמו קופסת נעליים רק גדולה פי 2 בערך, זו איזו קופסה שקניתי מאיקיאה.
 

יערולה

New member
אצלי הכל שמור במגירות

שהמסילות שלהן כבר לא משהו, אז מאד קשה לפתוח ולכן הילדים לא מצליחים להגיע אליהן. מגירה אחת גדולה מלאה ועכשיו השניה מתחילה להתמלא. אובססיה
 
אפשר בקלסר גדול....

ולחלק לפי נושאים... פרחים, נופים, דמויות, ילדים וכו'... כמובן שכל מפית לשים בנילון (שכחתי איך קוראים לזה) ולתייק. את יכולה עם המפית הלבנה ובלי.... אני לדוגמא כשיושבת מול הטלויזיה.... גוזרת להנאתי מפיות (שיהייה) ואז בשעת הצורך... יש לי מוכן.
 

T r i l i a n

New member
אני שוקלת לקנות קלסר קטן

בשביל זה. כי בשקית שהן נמצאות בה היום ממש לא נוח לחפש דברים
 

lilachh

New member
תחשבי מראש בגדול ../images/Emo6.gif

קלסר קטן מהר מאוד יתפח ויתפח עד שתהיה לו כרס ענקית
 

T r i l i a n

New member
אולךי אני אקנה אחד היום ../images/Emo3.gif

אם כבר אני הולכת לסדר את המפיות ולראות מה יש לי יותר מאחת...
 

lilachh

New member
רק עכשיו ראיתי, זה לא מפית פיות

אלא מפית של מלאך, אותו מלאך מהתמונה המפורסמת של שני המלאכים הזהים, רק שעל המפית שאני ראיתי יש מלאך אחד כזה על כל רבע מפית.
 
למעלה