אחסון וורדפרס מקצועי עם וובגייט

תוכן-מקודם

Member
מנהל
top-view-safety-first-key-keyboard.jpg
קרדיט לתמונה FREEPIK

בכל מה שקשור לאחסון אתרים, אין ספק שמערכת וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן המובילה כיום בעולם האינטרנט. כמעט אין מי שלא מכיר אותה, אלא אם כן הוא חי תחת סלע. אחסון וורדפרס דורש התאמות ייחודיות לאתר שלכם במערכת וורדפרס יחד עם תוספים ואופציות אחרות שישדרגו את האתר בצורה המקסימלית.

אחסון במערכת וורדפרס​

וורדפרס התגלתה כפלטפורמת ניהול תוכן עוצמתית שעוזרת ליצור אתרים מדהימים בקלות. מאחורי כל אתר מוצלח מסתתר מאחורי הקלעים הגיבור האמיתי של האתר: האחסון עצמו. אחסון וורדפרס במערכת מעניק לכם את היכולת לשדרג את האתר פי כמה וכמה, להוסיף פלאגינים ותוספים בעזרת חבילות האחסון שלנו בקלות, במהירות ובמקצועיות יתר.

המערכת של וורדפרס בנויה בקוד פתוח ומתאימה את עצמה לכל סוג אתר, החל מאתר קטן ועד לאתר גדול ועמוס בתוכן כמו למשל אתר סחר אלקטרוני (e-commerce). ישנן אינסוף אפשרויות למי שמעוניין לנהל את האתר שלו באמצעות וורדפרס, החל מחבילות אחסון משודרגות ומתקדמות, תוספים, כלי אבטחה ותבניות שונות שנועדו לגרום לאתר להצליח ולצמוח.

העבודה המתמשכת שלנו עם אחסון בוורדפרס כוללת התקנה והגדרה של תוסף LS-Cache מבית Litespeed, כיוון וצירוף קבצי CSS / JS, וטיפול באייקונים ותמונות. בנוסף אנו גם מבצעים אופטימיזציה שלמה לאתר כך שהוא יהיה מותאם גם למנועי החיפוש וידורג כמה שיותר גבוה באתרי הדירוג השונים.

אנו גאים להציע מערכות ניהול שונות לאחסון וורדפרס כמו למשל ממשק הניהול cPanel, יחד עם גישה לממשק WP Toolkit Deluxe שיבצע התקנות מהירות, יקשיח את המערכת, יבצע עדכונים ודברים נוספים שנועדו לשדרג את האתר שלכם למקסימום שהוא יכול בצורה הטובה ביותר. אנו נדע ללוות אתכם לאורך כל הדרך עם ניסיון של שלושה עשורים בתחום ושירות ברמה גבוהה.

אחסון וורדפרס לאתר שלכם​

אנו מכירים את מערכת וורדפרס כבר מתחילת דרכה ומנוסים בה מזה שנים רבות. הכלים המתקדמים במערכת הניהול יחד עם השירות והתמיכה שלנו יהפכו את החוויה שלכם לנעימה יותר, באחריות. אנו ב-Webgate דוגלים בשקיפות מלאה מול הלקוח ונשמח להפוך את הביצועים של האתר שלכם ליעילים ומהירים יותר.

לכל חברה ישנן חבילות אחסון שונות, מבסיסיות ועד למתקדמות המציעות את הדברים החשובים ביותר באחסון וורדפרס לאתר שלכם, במחירים אטרקטיביים ונוחים כך שתוכלו להתאים את התקציב שלכם לצרכים השונים באתר. במידה ותרצו יותר פירוט על החבילות השונות וכיצד אתם יכולים לשפר את הביצועים באמצעות אחסון וורדפרס במערכת הפופולרית ביותר בעולם, דברו איתנו ונשמח לעזור בכל שאלה.

הידעתם שמערכת וורדפרס יועדה בהתחלה לאתרי בלוגים פשוטים? אתר בלוג הוא האתר הכי קלאסי ופשוט, רחוק שנות אור מאתר סחר אלקטרוני או אתרים גדולים ועמוסים כמו אתרי חדשות ואתרים ממשלתיים. בלוג הוא כשמו כן הוא - פשוט בלוג, בלי יותר מדי התעסקות ומורכבות. עם השנים וורדפרס הפכה למעצמת תוכן ולאט לאט משתמשים ובעלי עסקים, ציבוריים או פרטיים, הבינו שזוהי המערכת הטובה ביותר לשימוש.

מהם היתרונות באחסון בוורדפרס?​

היתרונות באחסון במערכת זו הם רבים. חוץ מהעובדה שוורדפרס היא מערכת ניהול התוכן הפופולרית והמוכרת ביותר בעולם, היא גם מוכיחה את עצמה כטובה והאיכותית ביותר כל פעם מחדש. האחסון בוורדפרס מאפשר זמני טעינה מהירים יותר, ביצועים טובים יותר, שיפור חווית המשתמש באמצעות תוספים רבים ושיפור הדירוג במנועי החיפוש ואתרי דירוג שונים.

האחסון במערכת זו מאפשר ניהול אבטחה בצורה המקסימלית והבטוחה ביותר. כך תוכלו להיות בראש שקט ולדעת שהאתר שלכם בידיים טובות באמצעות הניהול של וובגייט יחד עם הניסיון והמומחיות שלנו בתחום. אנו שואפים תמיד למצוינות וזוהי הגישה שלנו בכל דרך - אנו מכירים את וורדפרס כבר מתחילת דרכה ומכירים בעל פה כל בורג בה ובמיוחד בתחום האבטחה עם הגדרות מתקדמות שעוזרות לשמור על האתר מכל בעיה ואויב.

מלבד הניהול עצמו, ישנם גם עדכונים שחייבים לבצע לאתר. באמצעות אחסון וורדפרס נוכל גם לבצע עדכונים אוטומטיים לפלטפורמה עצמה, כך שלא תישארו מאחור והמערכת של וורדפרס תמיד תישאר עדכנית ולא מיושנת עם תוספים, הגדרות ותבניות חדשניות.

התמיכה שלנו שם בשבילך - אנו תמיד זמינים לכל בעיה שתתעורר. זהו השירות המצוין שלנו מזה שנים רבות, ואנו שמחים וגאים לעמוד לצד הלקוחות שלנו בכל דבר, שאלה, או משהו שמציק. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. התמיכה הטכנית שלנו עובדת 24/7 והיא חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מחווית המשתמש שלכם אצלנו. כל לקוח מקבל יחס אישי וחשוב לא פחות מכל אחד אחר.

איך תבחרו את האחסון המושלם לאתר שלכם?​

בקלות, התייעצו איתנו! אחסון וורדפרס ובכלל, אחסון אתרים הוא לא דבר של מה בכך. יש לשקול היטב איזו חבילה לרכוש ומה הכי מתאים לכם מבחינת צרכי האתר וזהו משהו שבהחלט שווה לחשוב עליו ולהפעיל שיקול דעת.

אנו נעזור לכם לבחור את החבילה המתאימה ביותר מבחינת ההווה והעתיד, תחזיות שונות, כמו למשל התנועה העכשווית של האתר ותחזית תנועה פוטנציאלית בעתיד; חווית משתמש נוחה; גישה מקסימלית או מוגבלת; אחסון שיתופי או פרטי, ועוד. ישנם אינסוף פרמטרים בבחירת האחסון הנכון ואין ספק שוורדפרס עשויה להיות הפלטפורמה המושלמת בשבילכם.

אין כל צל של ספק שוורדפרס היא המערכת המושלמת לאחסון. היא לא סתם המערכת המובילה בניהול תוכן ואחסון אתרים; גם מבחינת התוכן וגם מבחינת קידום האתר ואופטימיזציה. וורדפרס מציעה מגוון פלאגינים ותוספים שיכולים לתרום לכם רבות בכל מה שקשור לקידום האתר במנועי החיפוש ובאתרי דירוג שונים.

החברה בה תבחרו לאחסון צריכה להיות זמינה, אמינה, ומומחית בעולם מערכות התוכן וספציפית בוורדפרס. בהחלט תרצו מישהו שמכיר את המערכת מהתחלתה ועד סופה, כולל תוספים שונים ופלאגינים שישדרגו לכם את האתר בצורה משמעותית, ללא כל תחרות וכך תוכלו אף לגבור על המתחרים שלכם בשוק מבחינת כל הפרמטרים השונים אותם צריך לקחת בחשבון בעת בחירת ספקי אחסון וחברה אמינה וטובה לעבוד איתה. החברה בה תבחרו צריכה ללוות אתכם לאורך כל התהליך וגם בתמיכה טכנית במקרה הצורך.

מה עוד כדאי לקחת בחשבון?​

גורם נוסף שעשוי להוות פקטור הוא התקציב שלכם. לכל חבילה יש תקציב משלה בהתאם לזמן ניהול, ממשק, תעבורה, פרטי או שיתופי, והגדרות נוספות שעלולות לייקר את המחיר. ככל שהאתר יותר גדול כך האחסון יעלה יותר, בסך הכל הגיוני. נטרו את התקציב שלכם וחשבו היטב גם בהווה וגם בעתיד מה יותר משתלם לכם ומתאים לאתר שלכם - אנו נעזור לכם לחשב את התקציב בהתאם לחבילות השונות. חשוב לבדוק את התקציב לפני הכל, ובנוסף את קהל היעד שלכם - למי אתם מכוונים ומי בעצם אמור לרכוש את המוצרים שלכם או השירותים אותם אתם מציעים.

ניתן למצוא פיתרונות שונים שמציעים חבילות המתאימות לכל סוג אתר, ולכל סוג תקציב. אנו נדע להתאים לכם אחסון וורדפרס ולהגיע לביצועים מקסימליים ואידיאליים שיגרמו לאתר שלכם להצליח מעבר לכל שאיפה. מעבר לחבילות הרגילות אפשר למצוא אצלנו גם דברים אחרים כמו הסברים על סוגי שרתים שונים, אימייל לעסקים, דומיינים, שירותי IT.

זיכרו שפיתרון אחסון נכון יכול להשפיע באופן ניכר על ביצועי האתר, האבטחה שלו וההצלחה שלו באופן כללי, ולכן חשוב לבחור בצורה חכמה.
 
למעלה