אדון אדון, עדיין מחכה לתשובה

אדון אדון, עדיין מחכה לתשובה

לא אניח לך. חלפו 30 שעות מאז הצגתי בפניך את השאלות, ואני דורש תשובות או הודאה בתבוסתך. אמרת שאינך מאמין בתנ"ך, שהוא סיפור מעשיות, ושהזכות על א"י שיכת ליהודים בגלל ההיסטוריה. אני דורש לדעת: מהו הספר ממנו למדת שהיו יהודים בארץ ישראל לפני שעם ישראל הלך לגלות? אם לא תענה לי עד מחר בערב על שאלה זו ועל שאר השאלות (כגון: מדוע מבחינה היסטורית רמלה היא מולדתנו עד כדי כך שמותר לגרש ממנה ערבים בכח ואילו חברון אינה מולדתנו), אכריז כאן קבל עם ועולם על תבוסתך בויכוח זה. שאר חברי הפורום- אנא הפצירו באדון אדון ידידנו לספק לנו את התשובה. הספר שהוא למד ממנו עשוי להוות ראיה חשובה בזכותנו על הארץ. דירשו ממנו לחשוף את שם הספר. בתודה מראש.
 
תשובה:

1. ההיסטוריה מוכיחה שעם ישראל היה כאן. ישנם כתבים רבים שבהם נכתב שכשהרומאים שלטו בארץ היא הייתה מיושבת בידי יהודים. יהודים בגולה כתבו על געגועיהם לירושלים ולכותל המערבי, שהוא הוכחה חיה. הם ידעו שהיה רק כותל מערבי, למרות שתבנ"ך כאמור לא כתוב שנשאר רק כותל מערבי!!!!!!!!! (תקן אותי אם אני טועה). כמו כן ישנו מקום בשם TEMPLE MOUNT- הר המקדש, ובספרים רבים נכתב על בית המקדש, לא רק בתנ"ך. בשורה התחתונה, ספר שבו כתוב על אנשים שעפים ואנשים שחוצים את הים לשניים הוא לא הוכחה רצינית 2. לא ניסחתי את דיעתי בצורה הנכונה. גם חברון היא לפי ההיסטוריה ביתנו, אבל לא היינו בארץ כמה שנים טובות לפני שחזרנו לכאן... הייתה לנו זכות לכבוש את כל הארץ, כי זה הכל שלנו. אבל ב1948 מדינת ישראל ניצחה במלחמה, ומאז, מה ששלנו שלנו, ומה ששלהם שלהם. אם היינו כובשים את חברון ב1947, אתה חושב שהייתי אומר "צריך להחזיר את חברון?" כל הארץ הזאת שייכת לעם היהודי לפי ההיסטוריה, אבל לא הכל שייך למדינת ישראל. ואם תאהב או לא, יש גם הוכחות היסטוריות שהם היו כאן. אם אתה רוצה לחזור לימי הגן, זה בסדר. בגן ילדים, יש בחצר שתי נדנדות. שני ילדים רצו לאותה נדנדה באותו זמן. במקום שכל אחד ייקח לעצמו נדנדה, הם רבים על נדנדה אחת. "אני הייתי כאן קודם". אחרי שכל אחד לוקח לעצמו נדנדה, זאת הנדנדה שלו, אין לו זכות לתת בוקס לילד השני ולהעיף אותו מהנדנדה. גם לילד השני אין זכות לתת לו בוקס ולהעיף אותו מהנדנדה. הילד השני הכניס בוקס לראשון, הראשון החזיר לו ולימד אותו לקח. ואז, הילד הראשון, שכבר הסביר לילד השני לא להכניס לו בוקסים, במקום פשוט לחזור לנדנדה שלו, החליט לקחת גם את הנדנדה השנייה. ומאז, הוא והילד הראשון הולכים מכות כל יום. SAD BUT TRUE חג שמח
 

.המוסד

New member
בחייך, נדנדות?!

ארץ היא לא צעצוע אפשר וצריך להשתלט על חברון ועל כל א"י המנדטורית
 
לקח לך הרבה זמן לענות...

ובסוף המצאת איזו תשובה שהיא לא יותר מגיבוב של שטויות שמספקות לך הארכת זמן בלבד: 1. עם ישראל היה כאן לפי הספרים שלך? באמת כל הכבוד. להזכירך היו כאן גם צלבנים, עותמאנים וערבים. השאלה היא לפי איזה ספר היתה ריבונות לעם ישראל בארץ ישראל. יהודים היו גם בפולין ובספרד. האם זה מקנה להם ריבונות על המקומות הללו? 2. בתנ"ך לא נכתב שנותר רק כותל מערבי כי התנ"ך מסתיים בתקופת בית ראשון, והכותל נשאר אחרי חורבן בית שני. תפסתי ממך אינטליגנט, אבל אתה מתאמץ להוכיח לי שאתה בור ועם הארץ. 3. לבנות את הפירמידות לפני אלפי שנים נשמע לך רציני? גם לי לא. ובכל זאת, זה קרה. לא כל מה שלא נשמע הגיוני לא יכול לקרות. ספרים רבים תיארו כיצד התופעות בתנ"ך מתישבות עם המדע והטבע. 4. ספרים שבהם נכתב על הר המקדש? נו, אז מה? מה זה מוכיח? שהיה ליהודים מקדש בארץ ישראל? למה זה נותן להם בעלות על תל אביב? 5. מי קבע ש1948 היא קו פרשת המים? אתה? באיזו זכות? ואם במלחמת השחרור היינו כובשים את רבת עמון, גם היא היתה שלנו לדעתך? אני מבין שמירושלים המזרחית, שבזיקה אליה השתמשת בתחילת הטיעון שלך כדי להוכיח את בעלותנו על הארץ, צריך לסגת, כי היא לא נכבשה ב-1948? אתה סותר את עצמך שוב ושוב! 6. כל אחד לוקח לעצמו נדנדה? איזו נדנדה לקחו הפלשתינאים? האם היתה מדינה פלשתינאית ביש"ע שאנחנו לקחנו? האם כבשנו שטח פלשתינאי ריבוני כלשהו? לא. כבשנו שטח ירדני. וארץ ישראל אינה נדנדה. 7. והכי חשוב: להזכירך, ישראל היא אמנם זו שהנחיתה את המכה הראשונה בבשת הימים, אך מצרים היא שפתחה בתהליך המלחמתי. ישראל התחננה בפני חוסיין שלא יתערב, אך הוא התחיל במלחמה בחזית יו"ש. וכאן נופל כל הטיעון שלך: לא אנחנו באנו לקחת את הנדנדה השניה, אלא הערבים באו ב-1967 לקחת את הנדנדה שלנו. המשל שהמשלת לנו נוגד את המציאות. 8. תשתדל לענות לי יותר מהר: על סמך איזה ספר אתה מבסס את בעלותנו על הארץ? לא בושה להודות בתבוסה. 4.
 
למעלה