סוף סוף אנו רואים את ההשפעה של עוצמה יהודית האומרת עין תחת עין

הקם להורגך השכם להורגו.
ופעולות תגמול אזרחיות נגד הרצחנות הערבית.
כמובן שבעיתונות האנטישמית כמו בירחון האינטרנט ואיי נט האנטי ציוני הם מכנים את פעולת הנקמה של המתיישבים באותו ישוב ערבי שממנו יצאו הפורעים והרוצחים שרוצצו את גולגלתו של הנער בנימין עד שהראש שלו קיבל צורה של פיתה כך. כך הם כותבים. "זה לא צבא הכיבוש, זה פשוט סדום."
ואז הכתב האנטישמי כותב כך.
לאחר הרצח המזעזע של בנימין אחימאיר ז"ל התנהל בשטחים מסע עונשין מבהיל של מתנחלים כלפי פלסטינים, שבחלקו נראים חיילים לובשי מדים משקיפים מהצד - כאילו שהם המאבטחים של פעילות עבריינית. זה לא במקרה: אחרי 7 באוקטובר, התחושה של "מגיע לנו" (לשרוף) ו"מגיע להם" (לחטוף) היא כבר מחזה הרבה פחות נדיר והרבה פחות מתנצל.
אני כמובן הייתי מוריד את הכיתוב מסע עונשין מבהיל של מתנחלים כלפי פלסטינים, וכותב מסע עונשין של מתיישבים יהודים כלפי ערבים מהישוב שממנו יצאו המרצחים שבחלקו נראים חיילים לובשי מדים משקיפים מהצד ומאבטחים את המתיישבים היהודים שנאלצו להעניש את הערבים על הרצח המזוויע.
אני הייתי מכנה את המתיישבים היהודים שהלכו למסע נקמה בערבים יחידה 101.
בכללי אני הייתי מגייס את כל הקצינים והלוחמים ביהודה ושומרון שחזרו מהקרבות בעזה לאותה יחידה אזרחית שהיינו קוראים לה יחידת מ.ה.צ 101 למסעות נקם בפורעים והרוצחים הערבים.
כמו בשנות ה50 כשבמטכ"ל היהודי הציוני ישבו קצינים עם סכין בין השיניים ולא סמרטוטים תבוסתניים (החמאס מורתע) אריאל שרון המפאייניק עוד לא היה חבר בליכוד הקים את יחידה 101 בראשות של מ.ה.צ מאיר הר ציון ואת כושי רימון ועוד לוחמים שחצו את גבול ירדן פעם אחר פעם והלכו לעשות שפטים בפדאיונים בירדן שהיו מסתננים לישובים שלנו רוצחים יהודים וגונבים בקר ומה לא.
אחרי מספר פעולות של היחידה 101 ההסתננויות של הערבים מירדן לישראל נפסקו ורוב תושבי הכפרים שם עזבו וברחו למרכז ירדן ולמה?
כי היחידה הייתה נוקמת . היו נכנסים באישון לילה לכפר מוציאים את הגברים שהיו חשודים ברצח ובשוד עורפים להם את הראש ותולים אותו על גדרות הישוב הערבי וחומקים בחזרה לישראל.
בבוקר נשות הכפר היו יוצאות לקושש עצים ולהדליק אש והצרחות היו נשמעים עד מעבר לגבול כשהן מצאו ראשים כרותים על גדרות הישוב.

אז כמה תובנות באשר לרצח יהודים על רקע לאומני.
1.הקם להורגך השכם להורגו.
2. עין תחת עין, שן תחת שן
3. מחה תמחה זכר עמלק מן הארץ.
4 בעקבות רוח התבוסתנות של המטה הכללי של צה"ל וליקוק תחת ערבי על בסיס קבוע של הוראות הרווארד וקסנר על הציבור היהודי הציוני להתארגן אזרחית ולהשיב מלחמה שערה. לא הצתת מכוניות אלא גביית דמי נקם כלומר עין תחת עין.
להכריז על יהודה ושומרון כמדינה בפני עצמה לסלק את צה"ל מהמדינה החדשה ששמה בארץ ישראל יקרא ציון היות וצה"ל וכוחות הביטחון התבוסתניים להחריד כתוצאה מאסון חרבון אוסלו מזיקים לרעיון הציוני כיבוש ארץ ישראל מידי הברברים האיסלמים שהשתלטו עליה בזמן שהיהודים חיו בגולה.
 
ברגע שנוריד מכוחו של בית המשפט העליון שהשתלט על הכנסת ועיקר אותה מחיקוק חוקים גם הצבא יתיישר ויחזור להיות צבא ההגנה לציון ולא צבא הביזיון לישראל.
על כל נרצח יהודי עלינו להקים ישוב והמחיר שנגבה מהאוכלוסיה הרוצחת הוא הגלייה מארץ ישראל ועונש מוות לרוצחים וכמו כן השתלטות המדינה על הרכוש של משפחת הרוצח/ים .
רק ככה ניתן יהיה לעצור את הטרור.
וזיכרו טוב. אין ערבים - אין פיגועים.
 
למעלה