הממ...לו ראיתי את הפורום הזה קודם

Queen Of Rain

New member
הממ...לו ראיתי את הפורום הזה קודם

אז פשוט הייתי מעלה לפה את השאלה הזו שלי http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=71&msgid=65005861 מישהו מתנדב להצטרף לשאר החבובים שניסו לעזור?
 

Queen Of Rain

New member
עוד שאלה קטנטנה...

נכנסתי לטאגליינס וראיתי שם את ה"מדריך לפרוקסי בלה בלה " האם שימוש בפרוקסי לא יאט את מהירות הגלישה שלי? או יגרום לבעיות מיותרות(מין תופעות לוואי)?
 

operandx

New member
היי Queen.. כן, הוא כנראה יאט

מכיוון שהפרוקסי יושב בתווך - ביניך לבין אתר היעד. התעבורה עושה מעיין סיבוב : אתר -> פרוקסי >- משתמש, ובחזרה. תופעות לוואי? גם יתכן בהחלט. ישנם פרוקסים שבכוונה חוסמים את ה Cookies, משמיטים כל מני HTTP Headers וכו'. אגב פרוקסי - אם משתמשים בפרוקסי מקומי, או אחד אשר "יושב קרוב אליך", למשל - אצל ספק האינטרנט - הוא אמור (ואכן יעשה כך) *לשפר* את ביצועי הגלישה. ישנה אפשרות לעשות caching של קבצים/דפים פופולרים אשר נצפים על ידי מספר רב של גולשים - בפעם הבאה שמישהו יבקש (אחד מהעובדים באירגון, למשל - או אחד מלקוחות ה ISP) - כתובת שנמצאת כבר ב"מטמון", הוא יקבל אותה במהירות גבוהה מאוד. זהו גם כלי חשוב מבחינת אבטחת מידע.
 

Queen Of Rain

New member
>ודה לך דבר ראשון

דבר שני - איך אני מוצאת פרוקסי מקומי או אחד אשר "יושב קרוב אלי" כהגרתך? טהאם יש לך פתרונות לשאלות האחרות? תודה
 

Kiru

New member
אבל זה פרוקסי שונה,

הוא לא אנונימי ולכן לא דומה למה שתואר בטאגליינס. אני חושב שבכל מקרה רוב הספקים משתמשים כיום בפרוקסי שקוף.
 

Deviation

New member
פרוקסי

ההנחה הרוחוות היא שפרוקסי נועד אך ורק להסתיר IP, אבל יש לו עוד הרבה שימושים. בארגונים גדולים משתמשים בדר"כ בפרוקסי, כך שיהווה חוצץ בין הארגון והאינטרנט החיצוני, הוא מאפשר שינוי דפים מעקב אחרי פעולות, חסימת דפים (ואתרים) וכמו שנאמר מעלי גם הגדלת המהירות ע"י דפים שיושבים במטמון.
 

אור גינאל

Well-known member
תסבירי -

איפה ? על מה בדיוק הוא יושב? על הכונן? על המקלדת ? זה לא ברור,,, סתתתתם ,,, 1.בדקת במנהל המשימות אם פועלת שם תוכנית שלא התקנת ? אם כן תסירי אותה . 2.תגדירי בפיירוול חסימה הרמטית מלבד בתקשרות ואקפלורר ובהדרגה שחררי כל תוכנית בנפרד 3.תפני לספק האינטרנט שלך ודווחי להם יש להם כלים לאתר כתובת מחשב מתפרץ . אם כל זה לא עזר ? ובהנחה שאין לך פרקינסון לפרמט !
 

Queen Of Rain

New member
יושב לי על הווריד../images/Emo20.gif

1.בדקתי 2.הגדרתי 3.אני אתקשר לברר , לא חשבתי לכיוון הזה פרקינסון אין לי , עדיין..
 

hananbn

New member
שליטה מרחוק.

תוכנות השתלטות הן לאו דווקא וירוסים, יש לנו את radmin המעולה ואת remote control... של מיקרוסופט. יש לוודא בservices שהשליטה מרחוק לא פעילה, כמו כן service שנקרא remote registry. הרבה פעמים, תוקף חיצוני יכול להיכנס למחשב עם יוזר administrator וללא סיסמא. הייתי ממליץ להוסיף סיסמא לכל היוזרים במחשב, במיוחד ליוזר הadmin. לסיום, נתקלתי כבר בטרויאן שכל פעם שהפעילו את המחשב, הוא גרם לעכבר לזוז ולפתוח את החלון של my computer. מעצבן אבל.. משעשע משהו. ניתן להריץ לוג של hijackthis, נראה לי מעניין מה שיתגלה שם, כמו כן להסיר את כל התוכנות שנראות חשודות, ולשמור בתוך קובץ פלט של netstat, ולהעלות אותו לפה. בהנחה שמדובר בחלונות XP SP2, בחלון דוס יש לכתוב: netstat -nba >c:\netstat.txt זה יצור בכונן C קובץ בשם netstat אשר יכיל רשימה של הקישורים החוצה של המחשב. יש לבצע זאת כאשר המחשב מחובר לאינטרנט במשך דקה, וכמובן להעלות את הקובץ הזה לפה, ביחד עם לוג של hijack. שיהיה בהצלחה!!
 
למעלה