למה אתה כותב שטויות מבלי לדעת את העובדות?
אז רק לנהגו של הנשיא של ראש ממשלה מותר לעבור באדום כשהמשטרה חוסמת את הצומת ולא מדובר במצב חרום .
כשהם נעים במכונית ממקום למקום גם אם אין צורך מבצעי הם לא עומדים באדום.
לגבי שרים יש איסור מלא על מעבר באור אדום אלא רק במצב חרום בו יש אינדיקציה שרכבו של אותו שר מותקף או שיש אינדיקציה שמנסים להתנקש בשר ולא משנה איזה שר. האבטחה ורק רכב האבטחה שמלווה את השר רק מפקד רכב האבטחה יכול לתת הוראה לנהג של השר לעבור צמתים באדום ורק לאחר שרכב האבטחה פורץ ראשון לצומת ועוצר תנועה.
הם מתאמנים על זה נהגי האבטחה ונהגי שרים. מאמנים אותם בנסיעה בעיר צפופה J TURN ונהיגה מתגוננת.
מאמנים אותם בנסיעה בדרך הררית מפותלת ונסיעה בשיירה מ 2 מכוניות ועד ל 5 מכוניות שרד.
לכן הנהג של בן גביר וגם בן גביר יודעים שההחלטה לעבור באדום אינה של השר והנהג בוודאי שלא יקבל הנחיות מהשר.
אני רק אומר לך מה הנוהל אז מה שקרה שם יחקר אני מניח ויהיו השלכות למקרה הזה.
אני לא בא להגן על השר או על הנהג שלו אבל אם לנהג שלו היו עברות תנועה לפני הוא לעולם לא היה מתקבל אפילו לקורס של נהגי שרים אותו מעבירים חברי ומדריכי קבוצת אלטרנתיבי בישראל כקורס ראשוני לנהגי שרים ובמהלך הקורס כל נהג ונהג באופן פרטני עובר DA הערכת נהיגה באנגלית דיאגנוסטיק אנלייז ואם הוא לא עבר בנקודות את הקורס הוא מודח.
למה אני כותב לך זאת כי ב1997 פנה אלי חבר טוב עם חזון וביקש מימון לחזון שלו ואני נעניתי לאתגר מהבחינה הפיננסית ותמכתי בהקמה של חברת אלטרנתיבי מהבחינה העסקית הפיננסית.
מאז ועד היום היום כבר פחות כי אני כבר לא ממוקם בישמעאל אני בקשר טוב עם הבעלים של החברה שהחזירו לי עד הסנט האחרון את ההשקעה שלי והפכו להיות אימפריה בתחום הנהיגה המתקדמת בישמעאל.
מ 1997 ועד 2003 הייתי המנכ"ל העסקי של החברה ועזרתי לפתח אותה והכל בהתנדבות ללא שכר .ב2003 כשהחברה כבר עמדה על רגליה והייתה רווחית החליף אותי החבר הטוב שעכשיו הוא גם הבעלים וגם המנכ"ל של החברה.