אולריך ממשיך להראות טוב בשוויץ...

Mont Ventoux

New member
בוטרו - למה כל הזמן נטענת פה הטענה

שהוא לא בכושר? יש להבחין בין כושר לבין תפקיד. בוטרו היה בטור השוויצי בתפקיד פועל, ובעוד הקבוצה איבדה עוד ועוד רוכבים העומס עליו רק גבר. כאשר יש מחר, פועל לא אמור לכלות את כוחותיו כדי לסיים בקבוצה הקדמית מידי יום. הוא סוחב חזק עד לנק' רחוקה ככל האפשר ואז הוא 'מרפה'. ה'הרפיה' הזאת מתורגמת כל פעם לכמה דקות פיגור בדירוג הכללי. בתור פועל המטרה העיקרית אינה הדירוג הכללי, אלא יכולתו לסחוב חזק גם יום למחרת. אני התרשמתי שהוא עבד קשה על מנת לסחוב את אולריך למעלה, ומה זה אם לא כושר?
 
ונטו אני מאוד מקווה שאתה צודק...

(עונה טובה של בוטרו, ואני ינצח את משחק הפנטזיה). אבל בכל התחרויות שלו העונה עד הטור השוויצרי, הוא פשוט נראה רע. וגם בטור השוויצרי בימים הראשונים הוא היה בינוני, אבל לקראת סוף הטור הוא התחיל להזכרי את אלוף העולם מ-2002. לצערנו לא שידרו את הטור השוויצרי, אז קשה לפחות לי להעריך כמה עבודה בוטרו עשה למען אולריך. בכל מקרה שים לב בתמונה של בוטרו, הבחור הוסיף על עצמו מסת שרירים אדירה. וזה נראה שלפחות פיסית בוטרו סוף סוף התאושש מהמחלה המיסתורית שלו.
 

Mont Ventoux

New member
את הכושר בונים ע"פ המטרות

מה שרואים בתחרויות מוקדמות אינו מעיד על מאום כאשר המטרות הן עוד רחוקות בלוח השנה. (ראה מקרה אולריך). כושר של בוטרו גם אינו מבטיח הצלחה בפנטזיה כיוון שלא ברור מתי יותר לו לרכב עבור עצמו ולא כפועל. נכון, לא היה שידור (לא שזה היה פותר את השאלה), אבל התיאורים שביומנו של סקוט סנדרלנד ב- Cyclingnews, לדוגמא, עשויים לחזק את טענת הכושר. שים לב, קטע מתוך תיאורו של סנדרלנד מן היום הראשון (לשיטתך, הבינוניות של הימים הראשונים): Who's looking good Ullrich was outstanding, Totschnig looked good, Bobby Julich looked as though he was doing it easy, doing a bit of work. Vinokourov is riding OK. He was jumping after everything when Ullrich had gone. Botero and Guerini had been riding the whole day in front to keep a good tempo so it's normal they got dropped at the end. Fabian Jeker of course. He was good in Romandie and he's come here to do well. היום הראשון ביומן של סאנדרלנד בסייקלינג ניוז כניסה לשאר הימים ביומן של סאנדרלנד בסייקלינג ניוז
 

Yarnin

New member
מעניין לקרוא את התאור של קטע 8

מתוך תיאורו של סנדרלנד יוצא שאולריך לא מוכן, כמו עוד רבים מהרוכבים האמורים להגיע לטור, לקחת סיקונים מיותרים. בעוד Jeker היה מוכן לתת הכל כדי לנצח בטור הזה (שוויץ). מה שאומר לדעתי שיש הבדל מהותי בין התיפקוד של אולריך, כמו גם של ארמסטרונג, בטור וכל שאר המרוצים שלפני - מרוצי אימון והכנה. ירנין 21/7 - בסוף הקטע ה-16 אולריך בצהוב - אם הולא יהיה עדיין
 
לפי התוכנית שלי...

באתונה בוטרו ירכב בשביל עצמו (נבחרת קולומביה), בורונה הוא ירכב בשביל עצמו (נבחרת קולומביה) ואני מאוד מקווה שהוא יהיה המוביל של טי0מובייל בוואלטה (שכר על עבודת הפועל שלו בטור).
 

arieleco

New member
וינו ואוואנס נמצאים בכושר הרבה יותר

וצפויים להוביל את טלקום בוואלטה
 
למעלה