‫אז באו נעשה ביחד משהו!!!!!!!!!!!!!!!

KiTize

New member
‫אז באו נעשה ביחד משהו!!!!!!!!!!!!!!!

כל כך הרבה אנחנו מדברים בנינו על כל הצביעות תקשורתית ומקובעות של כבשים שמאמינים לכל אלה הפרסומים שמשחיר את הפנים של אנשים שהולכים בדרך המלך ותברך שמו פרסומים אלה שגונבים את דעת הציבור כולנו מבינים שברוב המקרים זה רק ציור של תקרית מסוימת שקרה שניפחו והוסיפו (אני אישית מודע למקרה מבפנים שציירו אותו שחור במקום לבן בתקשורת) . קוראים לזה חברים מלחמה (OK לא נהרגים בה בגוף אמנם -אבל הלבנת פנים זה סוג רצח על פי הלכה) מי שלא חושב שזה מלחמה שלא ילחם אבל שיידע לפחות שנלחמים איתו ואם ערכים שלו למען הליברליזם הנשגב ( אם אתה שקורה מאמין בליברליזם עצה שלי אם אתה מכבד את עצמך קודם תנתח מה זה ואז תתחיל לרתוח ) מה אני מבקש- יש הרבה אבסורדים - וכידוע "כל הפוסל במומו פוסל" ויש תקריות ממש בולטות כמו : "הדרת נשים ו רמטכ"ל מדבר בביזיון על נשים" ועוד !!!!! למעשה!!!!!!!!! תכתבו אותם פה באו נאגור אותם פה ננסח היטב אני אעשה סרטון ונפיץ את זה ונפציץ דרך רשתות . דוד הרג את גוליית באבן אחד קטנה אבל עם שם השם ולכבודו !!!זה לא מלחמה לשם מלחמה זוהי פעולה שייפחו עיניהם של אנשים לפחות בקצת. אפילו אם אני בהשלייה שנוכל אז לפחות נדע שניסינו !!! ואם ירצה השם אין שום דבר על טבעי אם נצליח!
 
ביהדות לא נלחמים בחושך אלא מדליקים את האור

ע"י עוד לימוד תורה, עוד מצווה, עוד שיעור יהדות, עוד חסד, ואז החושך במילא נעלם ! ואין מה להתרגש יותר מדי מכל הבלגן התקשורתי של היום, שנאמר: 'הכלבים נובחים והשיירה עוברת'.
 

מי טל 88

New member
יש דרכים רבות להדליק את האור

אכן בלימוד תורה, עשיית מצוות וכו' אבל... אפשר, רצוי וכדאי גם להביע אג'נדה המזכירה לאנשים את המסרים השפויים יותר. למרבה הצער אנשים מושפעים וניזונים מהתכנים הקיימים באוויר, דעותיהם מתעצבות על פי מה שמאכילים אותם. מדוע לא להציג "מזון" תוכן בריא יותר ונכון יותר כדי לאזן את העיוותים שנזרקים לחלל התקשורתי? וכדי לאפשר לאנשים לבחור מאיזה תוכן לטעום? כמו בסופר מרקט, ברגע שפתחו אגף למזון בריאות היו אנשים שהחלו לוותר על המזון הקלוקל ופנו לעבר הבריא יותר, וציבור הקונים הולך ומתרחב בגלל ההיצע שגדל ובגלל המודעות. לדעתי, חשוב מאוד להנהיג דיעה בכל אמצעי התקשורת האפשריים, וזו בהחלט עוד דרך להפיץ את האור!
 

Mr Adam

New member


רוב רובו של הציבור החרדי חי ורוצה לחיות עם החילונים ביחסי שלום וכבוד הדדי . מה שיכול לקדם שינוי יותר חיובי זה הפצת חכמת הקבלה ברוב עם כמו בבתי מדרשות,בתי כנסת וכ'ו.
 
בדומה למה שאמר הרבי מלובביטש

ב"ה יפה מאוד. מזכיר את דבריו של הרבי מחב"ד שאמר "ניצוץ אי אפשר לכבות". נראה שזה גם נאמר ע"י מרנא הבעש"ט זי"ע. שבוע טוב ומבורך לכל ישראל.
 
למעלה