תפסיקו. כשאתם יושבים מולה.

תפסיקו. כשאתם יושבים מולה.

כשאתם יושבים מולה, תפסיקו מידי פעם להסביר את מעמד הגבר בבית. תפסיקו לספר אשתו של מי היא המלכה האמיתית, זה מאד מרתיע. תפסיקו להדגיש את החשיבות הטריטוריאלית של המטבח לגבי האשה. ואם אתם כבר הייתם נדיבים והרחבתם את גבול התחום הנשי, חומרי ניקוי לחרסינות וצבעים לוילונות בסלון, הם לא הנושאים האחרונים שנשארו. ודבר אחרון, (לא נעים! אבל..) תשתדלו כמה שיותר להצניע את המבטים הממושכים בכל פיפס. אין לכם מושג כמה זה מביך.
 
חחח

אתן פרדקוס אחד בלתי נגמר, תעשו הכל אבל הכל! כדי שיסתכלו עליכן, וכשזה כבר קורה זה מביך אותכן... סיבכתן אותנו כהוגן.
 
:)

מבטים, בעיקר כאלה שאומדים את הכשירות הטכנית. אממ.. כן. לא הכי נעימים, כשהם גלויים. יש כאלה (אמנם מעטים, רובם כן נוהגים בטקט) שאין להם בעיה לבחון. והמעטים, כדאי להם לדעת, שזה משדר לא טוב. בחור ישיבה צריך להבין שלבקש מבחורה להוריד את המעיל,(פגישה ראשונה!) זה לא מתאים. ניתוח תדמיתנות ועיצוב מתקבלים בברכה, רק צריך לדעת מתי. כשזה בא לפני הזמן זה לא מאיץ את התהליך. והרבה לא מבינים את זה.
 
בשם כל הנשים בעולם,

אני מודה לך מקרב לב. ~מלבד המשפט על המבטים. אני חושבת שזה מנהדר כל עוד זה בגבול הטעם הטוב~
 
שטויות!!

בפגישה האחרונה נלחמתי עם בחורה על המטבח. היא התעקשה שהיא לבד עובדת במטבח ואני התעקשתי שאני גם אוהב לאפות ולבשל ואני לא מוכן לוותר על זה.
 
לא ממש לא חחח

הוא ירד מסיבות אחרות... אבל אני רק באתי להוכיח שישנם בחורות שמעדיפות שהגברים יעופו מהמטבח ולא יעשו בלאגן...
 
אני בעד שגבר יכנס למטבח,

אבל דיר באלאק אם הוא ישאיר אחריו בלגן. או כל אחד ואחת אחרת. שונאת בלגן בכלל, ובמטבח בפרט.
 

זמניט

New member
זה שמישהי אחת התווכחה איתך

זה עדיין לא אומר שזה שטויות. אני אשמח שבעלי יבשל בשבילי מה רע? מה שכן לנקות לא נראה לי שאני אתן לו אני לא אסמוך עליו בשביל זה
 
למעלה