תחרות הסוד הכי כמוס ב-
!

אני מאחלת לך הרבה הצלחה ואושר.. רק תשמרי על

עצמך. ראי דוגמת מה שכתבתי למעלה. הן לא ידעו דבר והיו מאושרת. עד שסיפרתי, לכל אחת ואחת, כולל האמהות.
 

miss_t

New member
הסוד הכי כמוס שלי

כל הסודות שאתם רואים פה, אז כל המשתמשים האלו הם שלי ואני כתבתי את כל הסודות האלו
 
סוד סודי ביותר!!!!!!!

אפילו נאלצתי לשנות ניק בשביל לספר לכם את הסוד הזה.. יש לי חבר 3 חודשים והוא לא יודע שאני במקור גבר..כיום אני נראית ונשמעת כאישה אך לא עברתי ניתוח לשינוי איבר מין ולא הגענו למצב אינטימי "עד הסוף" וקשה לי מאוד להתוודות בפניו למרות שמשיחותיי איתו הוא לא נדחה לגמרי ממגע גברי..
 

סקסית 31

New member
יש לי 3 ילדים...

ובעל אבל האמת היא שהילד הקטן לא מהבעל והוא לא יודע על כך... בינתיים...
 
הסוד שלי הוא שכשהייתי בת כ 17

הייתי בהריון ועשיתי הפלה. המשפחה שלי שזה אחותי ואמא שלי ודוד אחד ובת דוד וחברה קרובה, יודעים, אבל פרט להם, אף אחד לא יודע ומקווה שגם לא ידע לעד.. גם לא בעלי מן הסתם שלו אני נשואה 21 שנה ולנו 3 ילדים. אחרי שעשיתי את ההפלה, נפרדתי מהחבר וכעבור כמה שנים, נישאתי לבעלי.זה הסוד שלי ואותו אני שומרת בקנאות ובחשש, מפני אי הנעימות שבכך.
 

Arit55

New member
סוד אמיתי

הייתי 4 שנים נערת ליווי בתל אביב מתוכם 3 שנים הייתי נשואה באושר ובעלי ממש לא יודע כלום לא על עברי ולא על מעשי בהווה. גם היום אני נפגשת מדי פעם עם כמה לקוחות נבחרים שלי מתקופת העבודה להנאתי המלאה ובסודיות רבה לפעמים אנחנו פוגשים מישהוא מהלקוחות הקבועים שלי ברחוב או במסעדה או בבילוי ואז בלי להתבלבל אני מציגה אותו לבעלי באיזה תואר שבא לי באותו רגע. פעם אפילו בעלי ישב ודיבר ערב שלם עם לקוח קבוע שלי מהעבר שהייתי אתו המון המון פעמים והוא בכלל לא חשד. זהו, הוצאתי את זה.
 
הסוד שלי הוא:

לפני שנה תפסתי את אחותי בביתה שוכבת עם גבר זר, והיא נשואה 10 שנים עם ילדים וגיסי הוא האדם הכי טוב שאני מכירה, לא דיברתי איתה המון זמן והיא עד עכשיו לא יודעת למה, ואני יודעת שהם עוד נפגשים חיטטתי לה בשיחות. סוד שני: שיקרתי בעבודתי ובקורות חיים שיש לי ניסיון רב ובגרות מלאה וזה לא נכון
 

קוד קוד

New member
ה-סוד שלי! ובעצם גם של חברתי!

אני בן 21 ובלי כוונה חברתי נכנסה להריון. כשגילינו כבר היה מאוחר.. היא לא הסכימה להפלה אז החלטנו שהיא טסה מהחודש השני לחו"ל(יענו לימודים) כי אסור!! שמשפחתי תדע כי אנחנו חרדיים. הם לא יודעים שיש לי קשר עם מישהי שלא בשידוך ובטח לא עוד מעט ילד.. עכשיו היא אצל חברים שלנו ואני כל חודש נוסע לבקר.. עוד חודש יתכן ויגיע לי מזל טוב!! אם מישהו מסבבתי ידע על זה אני נראה לי מתאבד?!הם ירצחו אותי.. בינתיים אני מצליח יפה לשמור על זה בסוד אני בנתיים קורע תתחת בעבודה לממן תהוצאות.. (רק אם נתחתן אני יוכל לחשוף למשפחתי..) ולכם אני ממליץ: לא מקימים יחסי מין לא בטוחים! אני למדתי לקח!|
 
סוד יותר מידי כמוס.... אבל אמיתי!

החלטתי שאני כותב את זה למרות שאם מישהו שמכיר אותי קורא את זה אני אבוד.... אני בחור חרדי מישיבה בן 17..... לפני 3 שנים כשהייתי בן 14 למדתי בישיבה קטנה הייתי ילד טוב ירושלים... ואז הכל התחיל הירידה בלימודים וחברים לא טובים דיבורים על סקס ומין וכו` לאט לאט התבשלה בתוכי ההחלטה שאני חייב לנסות. ידעתי שזה אסור הלכתית וחוקית ושאם ידע מזה מישהו אני גמור.... אבל התאווה סינוורה אותי... הייתי חושב על זה כל היום.... עד שאמרתי את זה לחבר שלי גם צעיר כמוני.... הוא אמר לי שהוא יכול לסדר לי משהו רק אני צריך כסף.... ידעתי שזה מגעיל והכל... אבל אמרתי אני חייב לנסות גם במחיר של לרדת לזנות... אחרי כמה שבועות שחסכתי 150 שקל אמרתי לו שמיצידי אני מוכן הוא אמר לי שהוא מברר כתובת קבענו למחרת יצאנו מב``ב באוטובוס שני ילדים בני 14 אני הייתי סגור על מה שאני עומד לעשות... נסענו לאיזור התחנה מרכזית הישנה אני לא רוצה לפרט בדיוק כתובות אבל מי שמכיר יודע.... שוטטנו שם עד שמצאנו (העלימו עין מהגיל) ועשיתי מה שעשיתי איתה.... הכסף הלך... אני יצאתי מאושר ``עשיתי את זה`` רק שתבינו שלמחרת קמתי לתפילה בישיבה כאילו כלום לא קרה..... ההורים לא שמו לב והם לא יודעים ולא ידעו ואף אחד (אני מקווה...) לא ידע לעולם!! מאז אני בחור ישיבה רגיל.... חוץ מהבתולים.... תודה למי שקרא עד הסוף!
 
במבט לאחור....

זה באמת מגעיל..... אני חושב על זה לפעמים ואני לא תופס איך עשיתי את זה....
 

דוזן

New member
אין לך מה להיגעל ילד

זה אתה, זה החיים שלך, אחרי הכל זה לא קשור דתי\לא דתי... גיל 14 זה בסך הכל גיל ההתבגרות... מה שמעניין את כולם בגיל הזה זה סקס... לכן אין לך שום סיבה להיגעל מעצמך תמיד תמיד תשלים עם המעשים שלך ואל תתחרט על שום דבר.... זה הכי חשוב! זה היה סך הכל סקס ראשון. התנסות. והיית ילד עדיין. אז אל תחמיר עם עצמך יותר מדיי!
 
זכיתי!

זה כן מגעיל אותי שזה נעשה לפני חתונה.... ועוד בצורה כזאת.... קיצר זכיתי אבל כנראה אני לא מגיע.... זה רחוק לי!
 

cecilia L

New member
הסוד שלי

כשאני רוצה להתעודד, אני מציירת לעצמי שפם עם עפרון איפור, שמה במערכת את הפסקול של גריז ורוקדת מול המראה בתחתונים. :)
 
תודה לכל המשתתפים../images/Emo70.gif

מסרים אישיים עם הודעה על זכייה נשלחו לגולשים הזוכים. תודה לכל מי שהשתתף וחשף את סודותיו בפנינו, ונתראה בתחרות הבאה
 
למעלה