תוחזר מייד המשך סידרת הסארגייט

מוטי511

New member
תוחזר מייד המשך סידרת הסארגייט

איך מפסיקים סידרה כזו ללא הודעה מוקדמת, כל סדר היום משתנה בעקבות הפסקת ההקרנה. באם אין לכם המשך מסיבות כל שהן, אזי תקרינו את סטארגייט אטלנטיס. ערוץ מכובד כמו שלכם לא יכול להשאיר את המכורים לסידרה ללא המשך. חוץ מזה אין צורך להקרין סדרות 3 פעמים ביום, ניתן לגוון לכל אורך שעות היממה ובשכל. להחזיר מיידית את הסידרה למירקע.
 

d1f2

Active member
הסדרה נגמרה לאחר 10 עונות

לא הפיקו עוד פרקים לסדרה והיה לסדרה סוף ללא מתח! ערוץ AXN הולך לרדת מרשימת הערוצים בתחילת נובמבר ולכן אין טעם להביא סדרה חדשה כעת. אתה מוזמן להפנות את פנייתך לחברת HOT ולחברת דורי מדיה אשר תפיק את הערוץ החלופי של AXN בשם HOT Xtra Action.
 

benzione

New member
רק דבר אחד שכחת לציין...

הופקו עוד 2 סרטי DVD שהם נחשבים כהמשך לסדרה, על מנת לסגור קצוות פתוחים שנותרו עם תום העונה העשירית הם שוחררו בחודשים אפריל - מאי השנה, האחד ההמשך הישיר לעונה העשירית: Stargate: The Ark of Truth והשני: Stargate: Continuum עליי לציין שמפיק הסדרה רוברט ס. קופר ציין שייתכן ובעתיד תימשך הסדרה לעונה האחד עשרה ו"כל האופציות להמשך הסדרה עדיין נשקלות" אך עדיין הסדרה נותרה בהמתנה מתחת למסך כי ערוץ המדע הבדיוני האמריקאי סייפי ( Sci Fi ) המחזיק בחוזה בלעדי לסדרה מונעה מרשתות אחרות מלהזמין פרקים חדשים לעונה ה 11 מכיון שיש לערוץ אינטרס מסחרי בלעדי עם MGM. אני חולה על הסדרה וצפיתי בה בערוץ הראשון מאז 98' שם היא עלתה. נכון ש AXN לא נהגו נכון שהפסיקו את הסדרה בפתאומיות ללא כל הודעה מוקדמת אולי היה עליהם לעשות כן אף יחד עם זאת אין זה לגמרי תלוי בהם הם שידרו את הפרקים של כל העונות בעבר כשעונות הסדרות היו מגיעות לסיומן הם היו חוזרים עליהן ובמקרא הזה זה היה אותי בכל אופן - מרגיז יותר. אולי זה המקום לבקש מהם לשדר כהמשך גם את סרטי ה DVD של הסדרה... לסיום: זה קצת דומה ל FARSCAPE הסדרה בוטלה באמצע העונה ה 4 ללא כל סיום לתסריט, בזמנו נטען כי הרייטינג לא היה גבוה מספיק והתקציב שנדרש להמשך הסדרה היה גבוה באופן לא פרופורציונאלי לבסוף לאחר מחאת מעריצים גדולה ומכתבי שבר רבים למשרדי הערוץ ולמפיקים שם באוסטרליה הופק סרט המשך לסדרה לזמן של שעתיים שכמו כאן התפקיד שלו זה לסגור כמה קצוות... סייפי ( Sci Fi ) נו נו נו !!!! האם אני מזהה דמיון ???
 

benzione

New member
עוד דבר אחד

שכחתי לציין את המקורות לדבריי: http://en.wikipedia.org/wiki/Stargate
 

d1f2

Active member
אל תשכח שיש רצון לא להמאיס את הסדרה על הצופים

הסדרה יפה מאוד אבל עברו כבר 10 עונות, די! יש סידרת בת ועוד סידרת בת שתעלה בקרוב. יספיק לי בהחלט! :)
 

Gilliana

New member
תגיד לי, אתה בסדר???

לא רק שהסדרה הסתיימה כבר לפני כמעט שנתיים, ערוץ AXN נסגר בעוד פחות מחדשיים. מדהים עד כמה אנשים יכולים לקפוץ על דברים שהמציאו במוחם הקודח, ועוד לתקוף...
 
למה אין הודעות לצופים על סגירת הערוץ

אני בטוח שרק קומץ מצופי הערוץ מודעים לסגירת הערוץ בעוד פחות מחודשיים. אילו AXN היו פונים לקהל הצופים ומודיעים על הסגירה. יכול להיות שתקום מחאה יותר גדולה.
 

Gilliana

New member
ענית כבר בעצמך על השאלה

בדיוק מהסיבה הזו, HOT שומרת את ההודעה לרגע האחרון - כדי לדחות את קץ הבריחה ההמונית כמה שיותר. אני כבר מזמן עברתי ל-YES...
 
למעלה