שרשור פתיחה- רוני ותום- החקירה השלישית

YossihNew

Well-known member
מה יהיה ? - רוני ותום היא סדרת הרפתקאות לילדים, מאת גיורא חמיצר, המגוללת את סיפורם של שני ילדים בני 12 שהם במקרה גם הבלשים הכי טובים בתל אביב ומצליחים לפענח חקירות שהתקילו אפילו את המשטרה. הם הפכים גמורים: רוני הוא ספורטאי מחונן ותלמיד מצטיין, ותום היא קצת משונה ומסוגרת. יחד, הם הופכים להיות צמד הבלשים המוצלח ביותר בתל אביב.

חופשת הפסח תכף תתחיל, ורוני ותום, צמד הבלשים הצעירים, מתכננים לבלות: רוני ייסע עם המשפחה לקיבוץ ליד הכנרת (מקום מאוד מועד לפורענות כידוע לכולנו), ותום תחגוג בת מצווה! היה אמור להיות להם שבוע שכולו כיף, אבל אז משהו קרה, והכול השתבש. לגמרי השתבש.

רוני ותום, השותפים וגם החברים הכי טובים, נקלעים לפרשה שמעמידה את החברות שלהם במבחן שלא היה כמותו. מה שמתחיל בכלב אחד, שלא חוזר הביתה רק הולך ומסתבך. הדרך לפענוח התעלומה הופכת למסוכנת מרגע לרגע, והיא כוללת מים קפואים, סנדל בן אלפיים שנה, טקס מוזר ועוד.

מי יהיה? דילן דרור, אמילי מדואל, ארי חמיצר, מיילו טרסוב, בן אורנשטיין, גיל |כתר| ססובר, מתן טסמה, אלכס מוסקל, שי לי אלמוג, איתי פולישוק, מורן רוזנבלט, שי מיקה יפרח, אילן קובץ'.

מי מצטרף? ליאת בלו ועידית טפרסון, שבאות לכנרת כי כנראה יש שם מלא איים, ושם תמיד נוכל להסתתר מפני אסטרואיד. אפי בן ישראל כסבתא של רוני ואני מקווה שהוא ייכנס לתרגולת סבתא כמו שצריך. אלון לשם, שכנראה רוצה לדעת איך רעידות אדמה נעשות בלי ססמונטור. אמה רפיח שבאה לסבך הכל רומנטית, גיא גורביץ' בתפקיד מובן, ויהיו עוד!

דעת הצופה לפני הצפייה: לא תשכנעו אותי שאני אחרי הצפייה! אני לפני הצפייה בדיוק כמוכם! ושמישהו ישתיק את הטלפון הזה!

שימו לב- הפעם, בניגוד לפעמים הקודמות, נעשה שרשור כל יום לפי השידור הליניארי. מי שרוצה כמובן יכול לראות בבינג' הכל.​
 
נערך לאחרונה ב:

YossihNew

Well-known member
פרק 19:

אז מי גנב לעמליה את הצ'קים?

מי מברך אותה לבת המצווה?

איזה בן משפחה שירה הביאה ולמה הוא קשור לחממה?

ואיך צ'רלי מפתיע את תום?

 
נערך לאחרונה ב:

YossihNew

Well-known member
למה שירה הביאה את הדי ג'יי המעפן הזה?! עמליה, היא אמרה לך שהוא בחצי מחיר?! אני לא לוקח אותו ברצינות. העיקר רועי אמר לי שאין קשר לחממה, מה פתאום. הנה! הנה קשר! מה שמוכיח שאני כדברא, אני דיברתי עם רועי עליו בהקשר של ההשקה. הוא דבילי, הדי ג'יי. לא יודע, תשמיע את טניה טניה שוב פעם. ניסיתי לעלעל בזה היום. בול אותו הדבר. עמליה דווקא חמודה. אימא שלך, שירה! לא? עשי טובה, לא את הדוד שלך. סתום ת'פה אתה. שירה, אני אהרוג אותך. לא יכולת להביא מישהו אחר מהמשפחה? אפילו גאיה הייתה הגיונית!

מעניין מתי באמת הם יהיו ביחד. לא שיש לי בעיה עם עמליה... כן? לא, לא, לא הדי ג'יי שוב! רגע... ממתי הוא לא מנגן את Reality כסלואו? יש סלואו שלא קשור לזה? סתום יריב. את מי שי לי אלמוג מזכירה לי? לא יודע, כאילו היא גרסה צעירה של... של מישהי... אתה תסתום אתה.

עמליה דווקא חמודה. מאוד. לא, הדי ג'יי הזה לא מרפה.

קצת פוניקולי, קצת פוניקולה... זאת שאלה באמת הגיונית. הבוגד! לא מספיק כדי להזדקן, תום. או מיי גוד? בואי, זה פושטי. נועה קירל, יש לנו תמונה איתה מזמן. שמרית, זאת ברכה! כן, זה היה מצחיק לשמוע. מתי היא הספיקה ללכת?

מעניין מי זה. אז צ'קים בטל. לא? נכון, שירה. שירה, תסבירי להם. או משהו. למה רק להאשים את השוטף כלים השחור? למה? יש סיבה? אבא שלה עשה לה כיצד נפרוץ כספות? מה פתאום. אם תום הייתה נולדת באוטובוס זה היה יכול להיות מעניין. הדי ג'יי לא יודע כלום, מה יש לכם?

תום כבר פתרה? היא יותר טובה ממנדלבאוםםםםםםםםםםםםם. גברת שוטרת! מה יש? לא אומרים שלום? ומה לגבי זדורוב, את הפרשה שלו פתרת?!

אתם יודעים שהיו לשוטר הזה חברים בקהל שהריעו כל פעם שראו אותו? הזוי. כל שורה שלו. אבל ג'וני מפגר, לא ידעת? תראו אותו. אני ידעתי שאסור להעסיק מישהו שלא משתמש ב-Reality כשיר לסלואו! בוא אתה. איך הוא מתעצבן... יש לו עור ברווז. שירה. בפעם הבאה שאת מחליטה להביא לבת מצווה של חברה בן משפחה, את מביאה לפחות את אימא שלך, שיהיה כיף והיא תעשה לנו הפעלות. לא את הדוד המוזר שלך ובטח לא את אשתו! שמטורללת יותר ממנו! יש סוף לכל דוור. איזה הזוי האיש הזה. כן, נו, עודדנו רוני ותום.

אבא שלה באמת דוחה אבל היא נהדרת. מצד שני גם שירה נהדרת וראית את הדוד המוזר הזה שלה?! הכנרת, הכנרת. זאת חקירת המשך, תום. הוא הולך לחקור את בת זוגו של הדי ג'יי המוזר הזה! היא מטורללת יותר ממנו! ה-3 באפריל? רגע, אז עכשיו ה-1 באפריל? נחמד. מצחיק. מה שאבא אומר קדוש ומצחיק. פוגי היא חברתה הטובה ביותר של תומאס.

רציתי שנשיר "סהרה" כולנו. לא זרמו. אגב, הקפיצה פה הייתה קצת משונה אבל בסדר. אז כיצד נתנהגה נכון במטוס!​
 
למעלה