שרשור פתיחה -נעלמים 2

Roei152

Well-known member
מנהל
שרשור פתיחה -נעלמים 2
אז מה צפוי לנו-העונה השניה של הסדרה שהביאה ז'אנר שמשלב מתח ומציאות בלי אלמנטים פנזטזים , אלא עלילה מציאותית לגמרי שכוולת חטיפה , סחטנות , שמירת סודות , שחיתות בבגוף מנהל , ומה שאפשר למצוא בסדרות מבוגרים , בא לנוער וילדים בגובה העיניים ובסיפור מעולה ..
העונה השניה נפתחת בקמפיניג שמקיימת החבורה , שם באמצע הלילה , אמה ודריה מגלות שאלון ועידו נעלמו. , משם נכנסת החבורה שוב לתוך מעורבלות של הרפתקה שתכולל אס אם אסים מטרידים , סימנים מוזרים על הידים , ובעיקקר סימנים שיראו שאולי אשמוררת לא זכתה שובב בשקט ובשלווה.. והיא עדייין מקור לסודות ולפאזל שצריך להרכיב ...
מי יהיה ? : מהעונה הראשונה ממשיכים גאיה גור אריה , עונג אפרון , ספיר בן רובי , נועם לוגסי , כרמל לוטן, טל מוסרי ועוד .., מצטרפים אליהם :ירון בן הרוש ׁ(כדבראׁ\) , אורי בלפורב , יואב רוטמן (מועדון החנונים ),, אדווה רודברג (המלאך השומר שלי ) ועוד
דעת הצופה לפני הצפיייה : לאחר שהעונה הראשונה הציבה רף מאוד גבוה ומרשים , אני מצפה שהעונה הזאת תתעלה על עצמה , ותהיה יותר מותחת ויותר מרתקת , ושרק לא תהרס ...
 

Roei152

Well-known member
מנהל
פרק 51+52
צפייה מהנה ומצפה לדיון ארוך במיוחד...
&nbsp
 

Roei152

Well-known member
מנהל
פרק מרתק
אז כולם נעלמו, שוב הרגשנו את המתח של העונה הראשונה , אבל התברר שהם חזרו עם קעקוע.. לא הגיוני בעליל , איך בדיוק אלו שהיו בוואן הספיקו לחטף חמישה ילדים,לסמן , ולהשכיב אותם ...
בכל זאת יעקבסון חזר והוא מוזר כתמיד ..אז יובל עזבה למקום לא נודע , שאולי עזב לאיטלי אחרי שהוא ודניאלה נפרדו , ואיתי סתם הועבר עם אביו לישוב מורחק _כנען -
אה ומתברר ששחר -טום הוא האקס של דריה שכנראה חזר אליה אחרי שבילה זמן מה עם לילה וליבי
&nbsp
 
אני אומר לך, אני בטוח שירון
בעצם משתף פעולה בסתר עם ליטמן. אולי הוא התלמיד של ליטמן ואחרי שהוא הכשיר את הקרקע עם לילה (ליטמן כנראה החליט שלא בא לו על ליבי) ליטמן שלח אותו ללכת בדרכו באשמורת בזמן שהוא ישתלט על כנען.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
אז איך אתה מסביר אתזה
שלירון בכלל יש סיפור עם דריה .. דריה ואיתי לא היו בקשר בכלל ..
אם כבר שירה נראה לי הולכת לנהל סיפורר עם יואב שדורין לא תשמח ממנו , כי יואב מיועד רק לריף ...
&nbsp
 
לא, אני חושב שעם דולב
דולב ונועם העלו מלא תמונות ביחד וממש התחברו.
&nbsp
בינתיים לא ראינו את יואב.
&nbsp
מה נראה לך, בדיוק הקטע! הרי ליטמן שלח את שליחו לעבור על הבחורה היחידה שהוא עוד לא עבר עליה. פרס ניחומים על זה שהכין את הקרקע לו עם אביה שלי.
 

panda0zombie

New member
פרק באמת טוב ממש
גם אני חשבתי על איך בדיוק חטפו אותם.. איך הספיקו לעשות לכולם קעקועים לקחת ולהחזיר תוך רבע שעה? ועוד קעקועים כאלה מדוייקים
אני שואלת את עצמי גם איך הם לא התעוררו וזוכרים מה קרה.. אלא אם כן החדירו להם איזה סם
 
אחרי שנה וחמישה חודשים- הם חוזרים!
את הפתיח ראיתי בהצצה. מגניבה אשמורת מלמעלה. פתיח מדהים ומלחיץ, מה יקרה לאמה? הפעם מציצים לעתיד ולא לעבר... נצטרך לעבור הרבה כדי להבין איך היא הגיעה לאן שהגיעה. ומה אלון לא רצה שהיא תעשה? היא עשתה מה?
&nbsp
חצי שנה לפני. שוב.
&nbsp
העיניים של גאיה. הכי טוב זה להתחיל עם אמה ועידו. צללה אל הלא נודע, מה שנקרא. פתיח נדע רק ביום שלישי. ממתי יש לעידו אימא? טוב, זאת בטח דפנה דקל. וואט דה פאק נכנסו לכלא?! מוטי ורותי נכנסו לכלא בסוף?! עידו, אתה מערער את הסדר הטבעי בטבלה של אלינור! אה, של אמה! ממתי הבית של אלישר?! איך בדיוק?! מה קרה בזמן האחרון?! מה קרה שם? א"שמורת... מי, אלון המציא? רק אל תעזבו את היד אחד לשנייה.
&nbsp
מה זה הריצת אמוק הזאת?! לא להגיד שמישהו נעלם! די כבר! אגב, זה ברור שזה משחק עכשיו, נכון? וואו, המקום הזה פחות מלחיץ באור. דריה, ככה לא לעזור לאלון?
&nbsp
הנה המסכנה. עוף לעזאזל! עוף לעזאזל! מה מתגעגעת, האפס הזה נמצא עכשיו בקיבוץ כנען, מתחיל עם לילה. קח שנה, קח אלף שנים. ותתרחק מבנות. ומה דניאלה ושאולי?! רגע, אולי שאולי נסע עם יובל... די להגיד שלהיעלם זה לא אפשרי! תאמינו לי שבשנה האחרונה התאהבתי בנועם לוגסי. הבחורה מדהימה ומרגשת. בשבילך תמיד, שירה, אבל אל תדאגי. יש לו נשים להתנחם איתן.
&nbsp
אוי, אלון והעובדות שלו. דריה ואלון בקשרדי רע. מה דריה צועקת על ילדות בנות אחת עשרה? רגע, זאת נוכלת מתוחכמת? שוטרים קהילתיים... מי זה מיקי? דריה, מה זה האנוכיות הזאת? לא חשבתי שהם יעשו את זה מהר כל כך. לא, דריה, אני מבין את הקטע אבל אל תדאגי. זה לא הבחור עם הכסף שיושב בחוף הים. כן, ברור, א"שמורת, בדיוק כמו מסי-סרט.
&nbsp
הטוסטר של הבוגד. של אריק. חבל על שאולי ודניאלה. לוק חדש? בוגד, זה סט אחר! כן, לפתוח דף חדש בערוץ אחר... טוסט עם אננס? אל תתגרה בשירה ובאמה. איזה ארכיטקט. עוזר חדש... יופי. אימא בשליחות באיטליה? טוב, תום וקארין שרדו.
&nbsp
להתנהג רגיל, חברים. להתנהג רגיל. דפי כרמון הכוכבת פה. התגעגעתי לכרמל. ומה שלום יובל בכלל? באיטליה. היא ביקרה חברה באיטליה! חברה מיוחדת, חברה של החיים! אבל רגע, מה, לא תיקני לו כרטיס כמו שקנית לדנה? טוב, דניאלה טובה ואלופה. גם אני מאמין, שירה, גם אני. לא במקרה שלך אבל.
&nbsp
דריה רודפת אחרי ילדות בנות אחת עשרה. הו. שלום לבוגד החדש. מה זה?! מה זה?! קמפיין #METOO אשמורת. אתה מבין, דר, שבגללך לא ראינו את הקטע הזה עם כולם?! תתאר לך את זה! תתאר לך מלא ילדים צורחים ונהנים מזה ומהסטירה! אין, אנשים בשם תום תמיד מסובכים ביחסים שלהם, בין אם זה הפרעות לזוגות ראשיים ובין אם זה דרך ארוכה. כן, מה אתה עושה פה אחרי שברחת לכנען?! עשית חילופים עם ליטמן?! ובכלל, ממתי לדריה היה חבר לפני אלון ועידו? אבל שתדעו שאני שוב כדברא. כי אחת העלילות שאני רציתי לכתוב הייתה להביא אקס של אמה מתל אביב (ומן הסתם שזה יהיה יונתן בשן) שיסבך את הכול. ושהוא בסוף יהיה עם דריה, ושאלון יהיה עם תמר. נו, בינתיים ירון ארזי עושה את זה טוב.
&nbsp
איזה עמוס, באמת, ילדות בנות אחת עשרה. ידעתי, גם אני רציתי להתחיל את העונה ב-31 באוגוסט. ידעתי. דולב. לא, אל תדבר על מוזיקה. לא עם הכוכבת של ירח נשבר. חיפה?! יופי, דניאלה! לא פלא שהיית חברה של ליטמן, גם הוא חיפאי. עד שגירשתי אותו במו ידיי. שירה מתאהבת. יהיו להם מלא טייקים ביחד והם הפכו לחברים טובים. איזה יופי, לאלון יהיה חבר חדש.
&nbsp
מה זה? מי זה השוטר הזה? טוביה! יעקובסון! ידעתי, ידעתי. איזה יופי שהוא עוד פה.
&nbsp
מי זה? מי זה מציץ? דודה שלהם? רקפת היועצת? מי אלו כל החבר'ה האלה? אכן, שירה, חבל שיובל עזבה. אימא שלה! אימא של... אני רציתי להכניס את... אני לא מבין, ליטמן שלח את ירון כדי שיגנוב לי דברים?! טוב, מצד שני אני כנראה מאוד נרגש שעלילות שחשבתי עליהן היו מספיק טובות כדי שגם ירון ארזי ייקח אותן. שיר, את חייבת להתאהב שוב בעידו. היי, פספסתם רמז!
&nbsp
למה אלון לא עוזר לאחותו המסכנה בניקיון?! אין, הורים בכלא זה משבש מלא טבלאות. או, מדברים על החנון. האמת שהתגעגעתי לעובדות המוזרות של אלון. רגע, מי חוטף ילדים ומי פושע? פיזנטי או בני? נו, אמה עדיין כועסת. ברור. ברור. כן, יעקובסון...
&nbsp
מיקי. כמה שוטרים היו שם בכלל חוץ מדובי וגיורא? והאם יש לחשוד בשוטר הזה? שוטרים שם הם בדרך כלל מושחתים. פיזנטי הלך כבר, הוא בחו"ל עם הכסף. היי, היי, אל תרד על פותרת הפשעים, מיקי! יא שוטר בוגד! כן, רק אמה תשב בשקט. איתי יעזור לה עם הפריצה, הא?
&nbsp
לא תעלת אוורור! יהיה שם רגע חשוב! עידו, תקשיב לאמה, תעשה טובה.
&nbsp
ישר מתחילים עם פיצוץ בפרק הראשון! וואו! אגב, קוראים לו מיקי בלו. טוב. יעקובסון הזה מוזר. אבל רמאי, תזכרו. כן, דוד פיזנטי. כבר סיפרנו את הבדיחה הזאת. נו, אמה ג'וק? לא טוב, אמה, לא טוב... וואו, היעקובסון הזה חרא! מי רשם לו את הדרישות שלו? מה זה הפתגמים האלה? אגב, אני מהמר שיעקובסון הוא האבא של פיזנטי? לא... לא הגיוני...
&nbsp
ברור, דריה חייבת להיות שם גם כן. מן הסתם. אלון, נו, די עם זה! כן, היה די ברור שזה דולב. אגב, מצחיק בעיניי שאם הם הולכים לכיוון של דולב-דניאלה, אז הם נתנו לה מישהו שהוא מן גרסה מעוותת של שאולי, רק בלי כל החן, ומישהו עם השם של השחקן של שאולי. תביא לי את החומוס גדול. תודה. אויש, אמה, את החיים! איך את פותרת הכול! רק לא ליד דולב, באימא שלך, מאמי. רק דריה תומכת באמה. עצה נחמדה, דניאלה. אלון, בחייך. כן, איתי טוב בריצה. מה, מסנג'רים את דולב?
&nbsp
אלון, אתה לא יודע מה עומד לקרות בקרוב. אתה לא יודע. שק שינה אקסטרה, אבל לא מרשמלו. רגע, דריה ישבה ליד יובל? ולמה שתי שורות מהסוף? חנונים יושבים בשורה הראשונה!
&nbsp
איזה קלוץ הדולב הזה. למה אלון צריך לשמוע דברים שהוא כבר יודע? חבל שיובל ושאולי לא פה, איתי סתם אפס. כרמל לא הייתה צריכה להתמודד עם חרא כזה מאז יומני, כשהיא נאלצה להתמודד מול אלון סנדלר. זוכרים?
&nbsp
אלון, נו... וואו, אלון ודריה זה ממש מתפרק מהר. אה, אתם לא באמת... האמת שגם על זה אני חשבתי, אבל לא רציתי לפתור את זה בצורה קלילה. למה דולב פתאום חיבק את דניאלה?! ולמה היא לא זרקה אותו?!
&nbsp
אלון ותמר לנצח לנצח. וואו, יורדים עליו היום. ממש. עצוב קצת... רגע, אולי אלון יהיה עם הדמות של אדווה? כן, דריה לא טובה בלספר דברים לאנשים.
&nbsp
ועכשיו, מה המכונית הזאת? כרמלה ובירה? מוזר... אז לאן הם... מי? ומה?
&nbsp
למה הירח המפחיד הזה?
&nbsp
חזרתם? איך? "סומכים עליכם, עלייך. לא על אלון. על אמה". טוב, בנות, אפשר לדעת שאסור לעשות מחנה כזה במקומות כאלה. כבר פעם שנייה!
&nbsp
מה קעקוע? אוי... לא... עין ו... לא טוב. לא טוב. בכלל לא! זה העין של רע!!!!!
&nbsp
לפחות שומעים שוב את ענבלי בסוף... וואו.
&nbsp
אז מה אנחנו הבנו?
&nbsp
1) דמויות שהיו הלכו. והיו הרבה התפתחויות באמצע...
&nbsp
2) יעקובסון עוד פה.
&nbsp
3) יש עובד חדש בטוסטר. מעניין מי... (רמז: ככל הנראה לטל מוסרי יש חולשה לעוזבי בתים בשביל כסף. כך שאם מישהו עזב את הקיבוץ בשביל לעבוד בעבודה משתלמת, הוא בדיוק הסוג).
&nbsp
4) יש מצב לזוגות חדשים.
&nbsp
5) העין של רע: מושג מתוך המיתולוגיה המצרית המגולל את בריאת האנושות. מספר שהורוס נלחם נגד סת כנקמה על כך שסת הרג את אביו, רע; סת פגע בעינו ואימו הכינה לו עין חדשה מאור ירח. במצרים העתיקה הוא ייצג חיים טובים - עושר, אושר, בריאות וכדומה - לחיים ולמתים כאחד. השתמשו בו כקמע וסמל החל בטבעות, שרשראות, חריטה באבן, כלי חרס וכלה בקמעות שהצמידו לתכריכי המתים. אולי יש כת סודית או משהו.
&nbsp
אז... האם כמו בשכונה, זה סתם התלהבות של תחילת העונה? או שאנחנו בדרך לסיפור מאוד מטריד גם העונה?
 

שיר m

Well-known member
תודה על ההסבר, יצאת אלון
 

panda0zombie

New member
לקח לי שנייה לזכור מאיפה המסיסרט

אני להגיד את האמת מחכה לדולב ושירה אם באמת בונים עליהם.. הם יהיו בטח חמודים
&nbsp
דולב נראה לי יותר כמו גרסא לא מודעת ופחות ביישנית של אלון יותר מאשר גרסא מעוותת של שאולי
&nbsp
כן ציפיתי שדניאלה תעיף ממנה את היד של דולב
&nbsp
אלון קצת מסכן
&nbsp
 
אז אנשים חדשים
לפי הכתוביות בסוף:
&nbsp
1) אדוה "אחות של אגם" רודברג בתפקיד חדש.
&nbsp
2) מנואל אלקסלסי ורדי- שמועות אומרות שיקראו לה נגה.
&nbsp
3) לירז חממי (קטי מסוסי פרא בשבילכם).
&nbsp
4) אילון קורח (זמר או משהו שהפך לשחקן)
&nbsp
5) עידו ויסלר (לא מוכר)
&nbsp
6) שירלי פוטרמן (אין לי מושג).
&nbsp
חוץ מאלה- ומיואב רוטמן, רק לירית לא הופיע היום. מצד שני, גם דולב מסיקה לא בקרדיטים והוא כן יופיע, וגם דפנה דקל...
&nbsp
בכל מקרה, מי נראה לכם ה"נוכלת המתוחכמת"?
 

Roei152

Well-known member
מנהל
עידו ויטלר נראה לי שהוא מיקי
שנייה אני אבדוק...
לא זה לא מיקי ףאבל תודו שמיקי מזכיר מיכה סלקטור
את \
&nbsp
 
אגב השר שהפך לשוטר, יהיה שוטר שישחק אותו
מישהו ששיחק שוטר בשכונה.
&nbsp
אבל איך, שכונה זאת סדרת טלוויזיה אצלם!
&nbsp
יש מצב שאיתי פשוט נשאב לטלוויזיה בגלל מטה אהרון ואז במקומו יצא השוטר החדש? לא, הוא בטוח בקיבוץ כנען...
 

Roei152

Well-known member
מנהל
כן , אולי שטנברג
זה שיכול ללמד את דניאל גד איך להתאהב בבחור שהוא בעצם בת , כי עשה תפקיד כזה ב"משחק החיים"
 
למעלה