שלום לכם..ברכות לפרום החדש

אנושית~~

New member
שלום לכם..ברכות לפרום החדש

חושבת שאני מכורה לשינוים אני בת 38 ומהר מאוד משתעממת חייבת להחליף בתים כל כמה זמן..מקום עבודה..ולצערי אפילו בעלים(2) השלישי בדרך לא מצליחה להשתלט על הדחף הזה וזה הורס אותי ואת משפחתי יש למישהו פתרון או הצעה???
 

Noam

New member
לאנושית מנועם

אנושית יקרה. אחד הדברים שמאפיינים מכורים הוא חוסר סיפוק תמידי, יחד עם זאת לא די בזה בכדי להגדיר אדם כמכור. גם אני מחליף מקומות עבודה ורואה בזה דרך של גדילה והתפתחות, השאלה מדוע את מחליפה עבודה. אם מלווה אותך תחושת מצוקה,מועקה או פחד אנא צרי קשר לפורום או לemail שלי וננסה לעזור לך למצוא סיוע . נועם.
 

אנושית~~

New member
היי נועם

.לא לא פחד הייתי מגדירה את הרגשתי ככה :מתלהבת תחילה ,לאחר משתעממת,ואז באה המועקה ואחרי אני כבר במצוקה . תודה לך ובהצלחה לפורום החדש...
 

pachanga

New member
אנושית חביבה

נכון שזה קל מה שאני הולכת להגיד וקשה לעשות את זה כי את טוענת שאת מכורה, גם לי היתה תקופה שהייתי מכורה לא חברות לא יציאות היו ישנות אצלי חברות לא הייתי מתייחסת אליה, עד שבאמת ראיתי שזה ממש פוגע אז לא יכולתי להרשות לעצמי ביום אחד אמרתי די!!!!!! וזהו שבאים אליי המחשב סגור שאני עובדת אני לא בבית ושאני יוצאת לבלות אני לא מוותרת על זה יותר ממחשב.... המחשב לא בורח וגם האנשים הוירטואלים אני לא יודעת איך יצאתי מזה ואיזה מילות קסם להגיד לך לאמר אבל זה בדיוק מה שעשיתי , מה שתיארתי כאן אני ממש מקציבה לי זמן לגלוש! למשל סוף שבוע בא אליי אורח אז המחשב לא יהיה פתוח נקודה פאצ`נגה
 

אנושית~

New member
חושבת ..

שלא הבנת טוב פאצ`אנגה כוונתי הייתה שאני מכורה לשינוים לא למחשב:))) בכל אופן תודה שהגבת... שבוע טוב לכולם
 

pachanga

New member
אויש אנושית....

לך היתה התשובה מכוונת? בכל אופן זה די קשה להתמכר לשינויים בחיים אני ממש ההפך ממך... אם אין לי את ההרגלים שלי אני מאבדת שליטה בסדר יש טיולים בערבים, טוב אני עדיין לא נשואה בשביל לדעת... אבל במקום עבודה, אני צריכה את השגרה שלי ואת השעה שאני קמה בבוקר אבל זה לא מונע ממני לעשות חיים ולשנות את אורך חיי אחרי העבודה.... כי לשנות כל שני וחמיש עבודה זה לא נעים! שיהיה לך בהצלחה:)
 
למעלה