שלום לכולם התייעצות לגבי התבטאות ש

שלום לכולם התייעצות לגבי התבטאות ש

השדרנית עירית לינור לגבי זוגות שעןברים טיפולי הפריה אני רוצה להתלונון עליה מה כדי לשלוח בפקס עצות אם אפשר
 

חן123

New member
זה עכשיו ברדיו בגל"צ

בגדול מה שהיא אומרת זה שמפוצצים נשים מהר מידי בהורמונים וש (אני פחות או יותר מצטטת) שלא הכפת לה שנשים רוצות להיות אמא כל עוד זה לא על חשבונה, וגם מדברת רק על המקרים של נשים שהופכות לאמהות בגיל 50+ (כפי שכתבה מיכל@). הסיבה שהם העלו את הנושא הוא כי אתמול הפרום והמערכת שלהם הוצפו בפניות, המשיכו להציף אותם על מנת שלא להוריד את הנושא מסדר היום!
 

חס33

New member
עירית לינור ממש חוצפנית

איך שהיא מתבטאת עכשוו היא מדברת בגלי צה"ל וממש איתנה בדעתה.. אימא לילדה כך מדברת שתתביש!!!!!!!!1
 

ססוני

New member
העיקר שגב' לינור ידעה לנצל את מסכת

הייסורים שעברה דמותה הדימיונית של גיבורת ספרה "בנות בראון" במהלך נסיונה המתמשך להרות ולהפוך לאם. אז כנראה שלגב' לינור קל יותר לתמוך ולהזדהות בדמות דמיונית מאשר בצערם ובמאבקם של רבבות זוגות, עבורם המאבק להורות מוחשי מאד.
 
וגם שם הייתה הצגה מעוותת

להזכירך - אחות שמנסה בכל דרך להגיע למעבדה כדי להשיג תרופות והורמונים , מטפלת בעצמה על דעת עצמה, לא בהכרח זקוקה להורמונים, גונבת זרע בלי ליידע ועוד
 

העין ה 3

New member
וגם צועקת בצורה בוטה על מטופלת

כאשר זו שואלת אותה מה הסיכוי להצלחה... היא צעקה עליה ואמרה: מה, שמעת בתקשורת על אישה אחת שהצליחה להרות בגיל 40 ואת כבר חושבת שכולן יכולות? אם זה היה כל כך שכיח לא היו כותבים על זה בעיתון!
 
חצופה ומעצבנת ../images/Emo123.gif

אווף, אני שונאת נשים כאלו שאין להן טיפת רגישות למצוקה של אחרות, מעניין אם היא גם הגיבה למאבק של החד הוריות באופן הבא "לא איכפת לי שנשים רוצות להיות אימהות חד הוריות כל עוד זה לא על חשבוני..."
 

bambi123

New member
המילה האחרונה - גל"ץ

כרגע במילה האחרונה דיברו על ההפריות. גם עירית לינור לא בדיוק איתנו אבל אורבך כן. יש בורות גדולה בנושא והיא לא מבינה כלום בהפריות. צריך הרבה נתונים ומידע ומי שישי לו כל נתון, גםצ אם הוא חושב שזה לא רלוונטי העבירו לועדת המידע שנבחרה אתמול. הידע והמידע הוא חשוב מאין כמותו כדי שנוכל לעבדו ולהעבירו לתקשורת כמזון קל לעיכול.
 

העין ה 3

New member
את עירית לינור התחלתי לתעב...

כבר לפני הרבה שנים. היא השתתפה (או הנחתה) באיזשהי תוכנית עם הגב' עפרה בלבן ו"הביאה" איזה יציאה כלפי עפרה שממילא אם הילד שלה הוא מתרומת ביצית - אז הוא בכלל לא שלה... מאז אני לא סובלת אותה. אני לא יכולה לשכוח את המשפט הזה!
 

dev

New member
התגובה שלי לטענות בסגנון עירית לינו

לעירית לינור אין בעיה שיהיו לי ילדים רק לא על חשבונה, על אותו משקל אין לי בעיה שיהיו השתלות כבד למי שהיו אלכוהוליסטים, או בואו נרחיב את זה, אין לי בעיה שיתנו כימותרפיה לחולי סרטן ריאה שהיו מטומטמים מספיק כדי לעשן 30 שנה, רק לא על חשבוני. אני בניגוד להם לא גרמתי לשחלות שלי לא לבייץ באשמתי... ולמה שאני אממן את כל בני הנוער שמגיעים מחוסרי הכרה כל יום שישי למיון בגלל יותר מידי אקסטזי? שההורים שלהם שלא חינכו אותם כמו שצריך יממנו! הטענה שלה מוטעת מיסודה, כל המשמעות של ביטוח בריאות הוא שאתה מממן לפעמים גם דברים שאתה לא זקוק להם, בהנחה שתקבל עזרה כשתזדקק, כל מי שחושב שהטענה שלנו לא נוגעת אליו טועה, ברגע שלא יממנו לנו טיפולי פוריות המדינה בעצם מתכחשת לחובה שלה לדאוג למצב הבריאותי של אזרחיה. גם אני שונאת את תופעת "המגיע לי" שנפוצה במדינה הזו, אבל אפשר להתווכח אם המדינה חייבת לממן תקציבי רווחה או עליה ואפילו כמה חינוך היא חיייבת לספק אבל שני דברים מדינה חייבת לדאוג להם מעצם היותה מדינה, היא מחויבת לדאוג לבטחון אזרחיה ולבריאותם. אף אחד לא יוכל לממן לעצמו טיפול נמרץ בעקבות התקף לב או שבץ מוחי. כולם בונים על כך שאם צריך המדינה תממן. כשהמדינה מקצצת לנו היא בעצם אומרת שהיא לא דואגת לבעיות שאינן הצלת חיים במידי, בשלב הבא היא תוכל לטעון זאת כלפי ניתוחים פלסטיים למי שיש עיוות רציני ואח"כ לניתוחי קטרקט והחזרת ראיה ואולי גם לקצץ בפרוטזות לנכים? כל מי שחושב שהמאבק הזה לא נוגע לו טועה, איפושהוא במורד הדרך מישהו מבני משפחתו או הוא עצמו יפגע. ואפילו מאד. החוק הזה פותח פתח להתדרדרות מוסרית עצומה של מדינת ישראל.
 

kasa

New member
dev, כל מילה בסלע ../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

ראוי להגיע לשולחן הכנסת, הממשלה, וביל קלינטון !!!
 
למעלה