שלום. אני שמח לחזור!

אליה94

New member
שלום. אני שמח לחזור!

טוב. אני שמח לחזור לפורום, במיוחד כשאני מבין קצת יותר טוב. ניגש לעיקר-יש שיר שנקרא "חתיכת שמים"- כשקראתי את המילים ישר חשבתי שמישהו כיוון לפולמן ישר. בקריאה ראשונה כבר קלטתי את רוב ההקשרים. מקווה שתהנו- הנה המילים ב"אדיבות" "שירונט"! לכל צעקה שתצעק מאיש, מישהו באיזה מקום ירגיש. לכל שאלה שמחכה לתשובה, מישהו מנסה לגלות אותה. בכל סיפור בכל עולם, מישהו מגלה שם את עצמו קיים. בכל שורה שמישהו אומר, מישהו יכול עוד שורה לחבר. פזמון- ואני יודעת שבים יש גל שהוא שלי, ועץ אחד שהוא שלי, וכוכב שהוא שלי, וילדה קטנה שהיא שלי, וחתיכת שמים לכל איש ולכל אישה, יש איזה חבר או חברה. לכל ספסל שמחכה לבדו, מישהו בסוף ימצא אותו. לכל חלום שאנחנו חולמים, יש קשר אצלנו בחיים. לכל בדידות שגדלה בצל, צריך לתת מקום לערסל. אחרי שקראתי שוב גיליתי אפילו עוד הקשרים-יפה. עד הפעם הבאה-אליה-לא נציק לכם עם הכתיבה בזמן מסויים בגלל סיבות מסויימות- הפסקתי אבל זה עדיין תקף גם בלי לכתוב. יום מהנה.
 

JustRain

New member
ברוך השב ../images/Emo13.gif

מי כתב את השיר? מי מבצע? זה באמת יפה, וגם מזכיר את פולמן. אם הוא היה יודע עברית, הייתי אפילו תוהה אם חשב עליו...
 

אליה94

New member
כן, אחרי זה נזכרתי בקישור אבל לא שמתי.

עוד משהו - אל תנסו להוריד את השיר מהאימיול- כששמעתי את הביצוע שלה (יש שניים-לאה שבת, ואחד של שלומי שבת עם עוד מישהו- שניהם לא טובים) עמדתי להקיא. יום טוב (זה עדיין תקף- אם הבנתם).
 

אליה94

New member
תקראו! תגיבו!

אתם מבאסים אותי (חבל שאין סמיילי כזה). ד"א, אני מנסה לעשות חתימה ולא מצליח ! הצילו! משעמם לי בחופש!!! הבלבלה הרגיל, ויום מהנה!
 
למעלה